www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Zavora na prikolici, kako?
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Edi
Član
Član



Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 23:12
Prispevkov: 169
Aktiv.: 0.79
Kraj: Ljubljana - Kot pri Ribnici

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 27, 2014 9:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

airwolf Applause bravo, res. Sicer sem kar eno sliko pripopal toliko, da se vidi priklop, a niti sam nisem bil pozoren na kaj je priklopljena. Gledal sem le priklope.
Očitno bom zadevo reševal na mehanski način, kot sem že omenil na traktor forumu je kar nekaj idej.
Hvala vsem za trud.
lp Edi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mihko
Član
Član



Pridružen-a: Čet 17 Feb 2011 14:45
Prispevkov: 75
Aktiv.: 0.43
Kraj: Zagorje-Maribor

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 27, 2014 9:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem si doma vse težje priključke naredil na hidravlično zaviranje. traktor ima sicer to opcijo. če je nima, si preprosto narediš na kiper ventil in po potrebi aktiviraš. to je najcenejša opcija. nekje sem zasledil tak cilinder z vzmetjo že za kakih 25-30 eur (malo pobrskaj-sem pozabil stran).
Če si pa na staro navajen, ti pa še vedno ostane vretenski 'žlajf' Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ana2
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Dec 2011 13:24
Prispevkov: 66
Aktiv.: 0.40

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 28, 2014 8:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Suma sumarum: prikolica v potisni funkciji. V tem primeru naletna zavora ne pride v poštev, ker bo ves čas aktivirana.

Nič ni narobe, če je prikolica v potisni funkciji. Naletna zavora deluje ravno na tem principu. Moraš se le navaditi na cukanje ob vožnji navzdol. Pojdi malo naokoli in si oglej naletne zavore na cisternah, ki so jih v zadnjih letih pripeljali iz tujine. Večina jih ima naletne zavore. Govorim o masah okoli 8 t (ton).
Sam bi raje vzel pot pod noge in poskušal obnoviti/popraviti obstoječe zavore. Če ti ni do zraka potem jih boš kombiniral z oljem ali pa boš vgradil naletno zavoro.

_________________
Glava šteje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.35
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 28, 2014 9:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Traktor mi deluje kot Štore, torej ima hidravliko, naredi tako kot so ti svetovali. Majhen cilinder in na "kiper ventil". Dobi se sicer ventile, ki so namenjeni prav za zaviranje s hidravliko in so priključeni na stopalko vendar imajo svojo ceno (verjetno ceno pol takšnega traktorja).

p.s. Če je štore potem je res pametno narediti zaviranje prikolice, ker osnovne zavore so v k***.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Edi
Član
Član



Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 23:12
Prispevkov: 169
Aktiv.: 0.79
Kraj: Ljubljana - Kot pri Ribnici

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 29, 2014 10:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Niti traktor niti prikolica na sliki nista moja, sem pač dal sliko iz interneta, ki ima enak priklop.
Torej traktor je Gutbrod 4250 , ki izgleda takole slika je s spleta: www.machinio.com/
http://img.machinio.com/tkb/1472638.jpg
in prikolica pogonska, verjetno od kakega goldonija, TV ali podobno. Pogonska osovina (kardan na prikolici)je sneta in nanjo privijačen disk, katerega zavirajo ploščice s pomočjo ročne zavore, preko zajle. V kolesnih dromeljnih, kot sem že napisal NI ničesar. Platišča so na 5 vijakov in 14col.
Verjetno bo res najcenejša in najbolj enostavna dodelava, vzporedno z zajlo namestit hidravlični cilinderček in ga vezati na kiper ventil. Tako mi ostane za parkiranje ročna zavora pri vožnji pa uporabim hidravliko.
Hvala vsem za trud
lp Edi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 501 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group