Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
carli Član

Pridružen-a: Pon 14 Nov 2011 19:02 Prispevkov: 758 Aktiv.: 4.57 Kraj: Haloze
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 10:05 am Naslov sporočila: EGR Pasat 1.6 |
|
|
Pozdravljeni.
Zanima me, če lahko kako preverim delovanje tega ventila. Mislim, kako preverit če tole sploh dela. Očiščen je bil, senzor menjan, pa ostajajo isti simptomi.
Kje najdem pinout za konektor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 10:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa je napaka sploh na avtomobilu? Kaj te heca? Ni vse z EGR ventilom povezano.
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
carli Član

Pridružen-a: Pon 14 Nov 2011 19:02 Prispevkov: 758 Aktiv.: 4.57 Kraj: Haloze
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 12:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Svetita 2 kontrolki za motor in grelec. Na servisu pravijo da je verjetno to. Preveril bi samo, če motorček dela, pa ne vem kam kaj priključit.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 12:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vžge normalno ali nekaj časa "vergla" šele potem vžge? Se pri vžigu pokadi močno sajasto črno iz izpuha?
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
carli Član

Pridružen-a: Pon 14 Nov 2011 19:02 Prispevkov: 758 Aktiv.: 4.57 Kraj: Haloze
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 12:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, normalno vžge in deluje normalno dokler se kontrolke ne prižgejo. Potem pa moč v trenutku pade.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 1:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Uff... A lambdo si prekontroliral kaj?
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kristijan Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2014 18:44 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.19 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 2:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za padec moči je lahko 1001 vzrok.....kateri letnik je tvoj avtomobil? napiši malo več... pred letom 2006 so imeli slabo izolacijo in posledično nevarnost pronicanja vode v računalnik za vbrizg motorja. Posledica je tudi lahko izguba moči.
_________________ An opinion without 3.14 is just an onion. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 2:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najprej napisi letnik avtomobila in tocno oznako motorja. 1.6 je lahko bencinar, lahko je TSI, lahko je TDI, lahko je letnik 95, lahko je 2014. Vsi niti nimajo EGR-a.
Opisi tudi simptome ki te motijo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
carli Član

Pridružen-a: Pon 14 Nov 2011 19:02 Prispevkov: 758 Aktiv.: 4.57 Kraj: Haloze
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 3:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Letnik 2010, TDI Blue motion. Najbolj jih moti padec moči motorja ob vklopu kontrolk, ker se baje lepo čuti.
Na servisu je že bil in to na dveh, menjali senzor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kristijan Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2014 18:44 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.19 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 6:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
EGR ventil je serijska rak rana 2010 letnika 1.6, 2.0 TDI-jev, če je kriv EGR ga lahko tudi blendiraš in računalniško zbrišeš.....ampak na tvojem mestu bi poiskav nekoga, ki bi ti priklopil avto na tester pa ne uradni servis, ker bodo samo na hitro nekaj naredili. Najdt moraš nekoga, ki to dela doma in ve zakaj se gre, da pomeri tudi tlak za vbrizg pa take stvari. Na uradnih servisih se nimajo časa ukvarjat ampak pomenjajo stvari, ki jim prve padejo na pamet. Tudi meni so vse živo pomenal pa ni pomagal pri problemu, ki ga je imel moj avto nakoncu sem pelov nekomu, ki je delal v štali in je v 1 dnevu rešu problem na servisu so mi pa rekli, da bi mogu avto pustit tam 1 tedn, da ga razderejo in pridejo mojstri iz nemčije.
_________________ An opinion without 3.14 is just an onion. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
carli Član

Pridružen-a: Pon 14 Nov 2011 19:02 Prispevkov: 758 Aktiv.: 4.57 Kraj: Haloze
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 7:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kristijan saj tu na servisu je isto, ko mu izpiše napako se gre posvetovat s sodelavci, ker ne ve kaj bi to naj bilo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 8:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
carli je napisal/a: |
senzor. |
??
LMM/MAF senzor?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
carli Član

Pridružen-a: Pon 14 Nov 2011 19:02 Prispevkov: 758 Aktiv.: 4.57 Kraj: Haloze
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 9:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
kristijan je napisal/a: |
EGR ventil je serijska rak rana 2010 letnika 1.6, 2.0 TDI-jev, če je kriv EGR ga lahko tudi blendiraš in računalniško zbrišeš..... |
Napaka se ti ponovno pojavi, tudi če jo izbrišeš. Agregat gre v "safe-mode" in si ponovno "tam, kjer ni muh".
LP
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Avg 19, 2014 9:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je PD, potem obvezno zamenjat kablovje pod "ventil-deklom". 60€ in bo delovalo.
LP
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|