www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

problem z vžigom traktorja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
francs
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Nov 2006 10:20
Prispevkov: 12
Aktiv.: 0.05

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 08, 2008 11:01 am    Naslov sporočila:  problem z vžigom traktorja Odgovori s citatom

Imam traktor štore 404 z fiatovim motorjem letnik 1982 traktor je dobro ohranjen, vendar imam vsako zimo problem z vžigom torej s štarterjem lansko leto se je ta problem pojavil tudi poleti ni dovolj hitro verglal,da bi vžgal najprej sem bil prepričan da je fuč akumulator in sem ga zamenjal ker ni bilo nič bolje sem se spravil na štarter zamenjel sem krtače in puše in zadeva je delovala dobro tudi še v jeseni zdaj ko je zima pa zopet tako počasi vergla da ne vžge. Je možno, da je štarter zaradi starosti oslabel in nima več prave moči akumulator imam nov poleg se priklopil še enega pa ravno tako počasi vergla. Bi moral zamenjati celoten štarter,čeprav pri poletnih temperaturah delluje normalno.
Za odgovor se zahvaljujem in lp.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferdo
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10
Prispevkov: 354
Aktiv.: 1.49
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 08, 2008 11:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imel sem enak problem z Zetorjem starejšega letnika. Po raznih kolobocijah s akumulatorji in krtačkami zaganjača sem ugotovil, da zadostuje, če odprem pokrov na zaganjaču, kjer se vidijo krtačke, le-te demontiram lepo očistim stične ploščice kolektorja in reže med njimi, spiham vse s kompresorjem in montiram nazaj krtačke. Navedena metoda pomaga, traktor v redu vžiga približno dobrega pol leta, nato pa ponovim vajo.

Mogoče je to problem tudi pri tebi.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
francs
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Nov 2006 10:20
Prispevkov: 12
Aktiv.: 0.05

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 08, 2008 12:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To sem že opravil saj sem dal postružit kolektor rotorja, sicer se je potem zadeva izboljšala za poleti sedaj pozimi pa so problemi, v trgovini kjer prodajajo starterje pravijo da so ti starterji stari romunjski in da že novi niso bili vredu da naj kupim novega vendar je 200evrov.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 08, 2008 12:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Priporočam, da kupiš nov ISKRIN štarter. Z romunskimi so sami problemi, čeprav je pol cenejši od Iskrinega. Imam doma enak traktor 404, original je bil gor iskrin štarter, le ta je potem crknil (počila je os rotorja), nato sem kupil romunskega, saj za poleti je bil dober, pozimi pa sami problemi. Nato sem pa riskiral dodatnih 100€ in kupil Iskrinega in zdaj že par let dela tako kot mora. Tudi zdaj v mrazu vžiga. Seveda je predpogoj dober akumulator in pa delujoča grelna sveča.
Sicer so pa "štoreki" znani po težkem mrzlem vžiganju zato je pa potreben dober zaganjač in akumulator.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
satelitko
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Apr 2004 13:27
Prispevkov: 1777
Aktiv.: 7.50
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 08, 2008 11:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tole pa rad verjamem in podpišem. Moj stric je pred davnimi leti imel Universala (bratranec od štoreta). Isti problemi z vžiganjem. Končalo se je tako, da je traktor redno štartal s klanca.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.70
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 09, 2008 12:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekako ni posebne logike, da bi elektromotor (starter je elektromotor) težko štartal na mrazu. Temperatura lahko vpliva na:
- mazanje ležajev. Zanič mast se strdi (zmrzne) in zablokira rotor.
- krtačke imajo slab stik. Pod vplivom temperature vzmet, ki pritiska krtačke nima dovolj sile.

Za karkoli drugega ne vidim razloga, da motor ne bi delal na mrazu. Mogoče še ležaji. Če so drsni namesto krogličnih, mraz stisne ležišče osi, pa se ne vrti v redu.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 09, 2008 1:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jur je napisal/a:
Nekako ni posebne logike, da bi elektromotor (starter je elektromotor) težko štartal na mrazu. Temperatura lahko vpliva na:
- mazanje ležajev. Zanič mast se strdi (zmrzne) in zablokira rotor.
- krtačke imajo slab stik. Pod vplivom temperature vzmet, ki pritiska krtačke nima dovolj sile.

Za karkoli drugega ne vidim razloga, da motor ne bi delal na mrazu. Mogoče še ležaji. Če so drsni namesto krogličnih, mraz stisne ležišče osi, pa se ne vrti v redu.

Jur


Aja, upam, da smo se razumeli. Seveda so pozimi drugačni pogoji vžiga motorja (večja viskoznost olja, krčenje materiala, gostejša nafta itd.). Problem pri prej omenjenih zaganjačih pa je ve tem, da že poleti, ko je toplo in se motor bistveno lažje zažene, delajo na robu svoje zmogljivosti. Pozimi ob težjih pogojih pa enostavno ne morejo več zagnati.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
francs
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Nov 2006 10:20
Prispevkov: 12
Aktiv.: 0.05

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 10, 2008 12:31 pm    Naslov sporočila:  romunski štarter je preslab Odgovori s citatom

točno tako kot si napisal pogoji so pozimi popolnoma drugačni vse se težje suče, štarter pa je verjetno poddimenzioniran verjetno je konstruktor mislil pri konstruiranju na afriške pogoje. Bom kupil nov štarter v trgovini mi ponujajo češkega od zetorja menda je enako dober kot iskra stane pa 165 eu. A je za vzet ali izključno Iskra, ki je cca 60eu dražji.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 10, 2008 12:45 pm    Naslov sporočila:  Re: romunski štarter je preslab Odgovori s citatom

francs je napisal/a:
točno tako kot si napisal pogoji so pozimi popolnoma drugačni vse se težje suče, štarter pa je verjetno poddimenzioniran verjetno je konstruktor mislil pri konstruiranju na afriške pogoje. Bom kupil nov štarter v trgovini mi ponujajo češkega od zetorja menda je enako dober kot iskra stane pa 165 eu. A je za vzet ali izključno Iskra, ki je cca 60eu dražji.


Češkega ne poznam, trdim pa, da je Iskrin celo boljši od Boscha. Konec koncev mislim, da imajo iskrine štarterje serijsko montirane celo John Deere traktorji.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
francs
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Nov 2006 10:20
Prispevkov: 12
Aktiv.: 0.05

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 19, 2008 1:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ravno včeraj sem ponovno razstavil štarter in ugotovil, da je gor ISKRIN 3KW štarter zamenjal sem puše vendar sedaj bolje suče vendar še zmiraj prepočasi. V trgovini z traktorskimi deli mi je svetoval, da naj vzamem češkega 4KW in, da bo traktor s tem sigurno vžigal. Kaj mi svetujete.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.70
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 19, 2008 2:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je 3 kW preslaboten, nimaš izbire, kot da uporabiš 4 kW. Mogoče je pa akumulator zanič?

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
francs
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Nov 2006 10:20
Prispevkov: 12
Aktiv.: 0.05

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 19, 2008 3:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

akumulator je popoloma nov očitno je star iskrin štarter po 27 letih delovanja toliko oslabel da ne more več zadosti zagnati stroja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
invisible
Član
Član



Pridružen-a: Čet 04 Nov 2004 21:27
Prispevkov: 60
Aktiv.: 0.25
Kraj: Lj

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 19, 2008 5:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj pa kabli od akumulatorja do štarterja? So vredu?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 19, 2008 6:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Verjamem, da boš imel najmanj problemov, če boš kupil nov Iskrin štarter. 3kW je čisto dober. Takšen štarter zažene dosti večje motorje brez problema.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group