 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
RAPtorcek Član


Pridružen-a: Čet 03 Maj 2012 21:22 Prispevkov: 35 Aktiv.: 0.22 Kraj: Šentjur pri celju
|
Objavljeno: Pet Okt 12, 2012 2:11 pm Naslov sporočila: Golf 3 ne vžge |
|
|
Mam golf 3 navadn dizel in se mi je parkrat nardil da ni vžgal, je že blo mal bolj mrzl. Samo vergla (normalno kot vedno). Akumulator je res star.
Ko sn ga prklop na obd2 kabl mi je javil sledečo napako za immobilizator. Ko je napaka zginla je seveda vžgal normalno. Bi lahk bil slabši akumulator kriv za delovanje immobilizatorja? Šel na avto elektriko, napake seveda ni blo in je rek da mi bosch pumpo preveže tud direkt. Je mel že kdo podobn problem?
Control Module Part Number: 1H0
Component and/or Version: IMMO VW V00
Software Coding: 02400
1 Fault Found:
00546 - Data wiring faulty
27-00 - Implausible Signal
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s59ma Član

Pridružen-a: Čet 21 Feb 2008 12:31 Prispevkov: 634 Aktiv.: 3.00 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Pet Okt 12, 2012 10:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dvomim, da je težava v akumulatorju. Raje dobro preglej vse konektorje!
_________________ Na napakah se učimo (pametni se na tujih). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
damek Član


Pridružen-a: Sre 03 Jan 2007 17:55 Prispevkov: 146 Aktiv.: 0.65 Kraj: Prekmurje
|
Objavljeno: Pet Okt 12, 2012 10:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Grelne svečke so vredu?
Si poiskusil malo dlje počakat s kontaktom in potem vžgat? Morda poiskusi tudi dati kontakt in ko lučka ugasne, še enkrat obrni ključ nazaj in kontakt, da se stem bolj segreje in potem poiskusi s startom..
_________________ LP, damek |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RAPtorcek Član


Pridružen-a: Čet 03 Maj 2012 21:22 Prispevkov: 35 Aktiv.: 0.22 Kraj: Šentjur pri celju
|
Objavljeno: Pet Okt 12, 2012 11:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
vse Grelne svečke sem menjal par tednov nazaj, ker je bla ena pokvarjena. In ko vžge, vžge takoj. Danes popoldan (ni bilo tako mrzlo) sem se mal igral, in sem na akumulatorju izmeril 12,01V, med štartanjem pa pade na mal nad 9V. So mi pa kontrolke med vžiganjem čist ugasnale, pa ura se je resetirala. Akumulator je star 5 let (imam jaz avto) + ne vem kulk let ga je mel prejšnji lastnik. Ga bom te moral menjat
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Okt 13, 2012 3:14 am Naslov sporočila: |
|
|
Al je akumulator prazen..napetostno lahko dvanajst..kapacitetno oziroma tokovno prazna..Preveri če alternator daje napetost potem pa žice ..Osnova
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Nace Član

Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.49 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Sob Okt 13, 2012 3:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Zamenjaj akumulator, pa bo potem vžigal brez problema.
Kot je KlavdijC napisal priklopi instrument na akumulator, ko bo avto "laufal" in moraš imeti napetost vsaj 13,5V, da ti alternator polni akumulator.
_________________ LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
chaos Član


Pridružen-a: Sob 16 Sep 2006 22:12 Prispevkov: 1063 Aktiv.: 4.65 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Sob Okt 13, 2012 8:51 am Naslov sporočila: |
|
|
Meni se je podobno dogajalo na golfu, ni bil ne akumulator ne črpalka kriva, ampak nek senzor, žal se ne spomnim kateri. Mi je pa isto verglal čisto lepo, in tudi ko je vžgal je vžgal takoj.
LP!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Sob Okt 13, 2012 12:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
A je slučajno golf oznaka MPI?
Če je, ima senzor vlažnosti zraka... Ti golfi so bili narejeni za mehiški trg, kolikor mi je znano....
Poglej pod armaturo, če ima rele, ne spomnem se več oznake, vem pa da so mojstri mastno računali za popravilo te napake, v resnici so pa samo prebrikali kontakt releja...
Senzor da komando računalniku, da je zrak OK, le ta pa vklopi ta rele, ki je pogoj za vžig....
Veselo branje: http://www.dsmtuners.com/forums/newbie-forum/263224-mfi-mpi-relay.html
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Okt 13, 2012 1:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
..ampak je vendar napisal..da so lučke skoraj ugašale (ali je absolutno aku zanič,če bo novi po dveh verglih prazen bo pogledat napetost na klemi iz alternatorja. konča se pri konektorjih,varovalkah,žičkah oksidi itd. Noben senzorčk..akumulator je sumljiv. Če ne bo napajanja iz alternatorja se spuščajmo naprej..Da ne bo obveljalo tista"Cel dan smo šraufali kr ni zaverglal..poplnoma smo ga rastavili. Ko smo prišli do rezervoarja za gorivo. Smo ugotovili ..da je ta suh
Se spomnite starejših Škod..tistih 120L ipd(motor,pogon zadaj)
Takoj prepoznal tist značilen predzvok vergla .. khhrrk.. dzh dzh dzh dzhrrrrk ghrk trntrntrntrn..
..na panoramsko vožnjo ali proti Jadranu letovat v stilu James Deana ob spremljavi kakega Chuck Berrya,rolling stonsov,Kameleonov,hits of 45.. na malih ploščah (max 4 single, 45speed )na baterjiskem prenosnem plastičnem mangodisc uredaju zataknjenim nekje pod sedežam ali armaturko.Kjerkoli.. rocknroll ali pa na srenjem valu med prasketanjem avto svečk malo jugostalgijskih popevk in proti večeru radia Luxenburg
..torej ne bo sile. Dokler vergla. Ne se bati. Akumulator pa le zamenjaj. Oziroma se prepričaj med menjavo na polnjenje iz alternator. Lučke ne smejo ugašat oziroma le pomišknejo med preklopom na alternator. Akumulatorska lučka pa se ugasne. Če pa lučke klecaje..ni tokovne zaloge. Nasvet. Očistit kleme za akumulator ter pregledat dobre spoje glavnnih kablov ter dober spoj akumulator-karosarija-blok motorja. Očistit in nič mazat z kakimi mastnimi spreji.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
76.55 KB |
Pogledana: |
1 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
29.65 KB |
Pogledana: |
5 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
45.31 KB |
Pogledana: |
3 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RAPtorcek Član


Pridružen-a: Čet 03 Maj 2012 21:22 Prispevkov: 35 Aktiv.: 0.22 Kraj: Šentjur pri celju
|
Objavljeno: Sob Okt 13, 2012 2:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dal sn drug akumulator, pa danes vseeno ne vžge. Immobilisator javi isto napako, posledično bosch pumpa ne dobi štroma , No v glavne, v ponedeljek gre na avtoelektiko, pa mi bojo vezal bosch pumpo direkt na kontakt. Pa se bom losal cca 50€
Goriva je dost, filter za gorivo menjan lani.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lojz Član


Pridružen-a: Pet 11 Apr 2003 8:31 Prispevkov: 668 Aktiv.: 2.82 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sob Okt 13, 2012 5:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
RAPtorcek je napisal/a: |
vse Grelne svečke sem menjal par tednov nazaj, ker je bla ena pokvarjena. In ko vžge, vžge takoj. Danes popoldan (ni bilo tako mrzlo) sem se mal igral, in sem na akumulatorju izmeril 12,01V, med štartanjem pa pade na mal nad 9V. So mi pa kontrolke med vžiganjem čist ugasnale, pa ura se je resetirala. Akumulator je star 5 let (imam jaz avto) + ne vem kulk let ga je mel prejšnji lastnik. Ga bom te moral menjat  |
Kar si napisal o akumulatorju in lučkah, je definitivno akumulator fuč.
Za test lahko s kabli in drugim avtom poskusiš.
_________________ LP
Lojz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sob Okt 13, 2012 9:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Okoli kontaktne ključavnice je antena (tuljava) za rfid sistem.
Pod volanom nekje je črna škatlica z dvema konektorjema, eden šop žic gre v motorni računalnik, drugi na anteno.
V tvojem primeru je težava pri komunikaciji po "W" liniji ki gre iz immo škatle v motorni računalnik.
Lahko da je odpovedal rele v immo škatli, ali pa težava na konektorju immo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.92 Kraj: slo
|
Objavljeno: Sob Okt 13, 2012 10:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
a ni tam en elektro-magnetni ventil za nafto ? Priklopljen z enim kabelčevljem ? Mogoče je tam slab stik ali pa prenizka napetost, da bi ventil odprl.
_________________ ___ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RAPtorcek Član


Pridružen-a: Čet 03 Maj 2012 21:22 Prispevkov: 35 Aktiv.: 0.22 Kraj: Šentjur pri celju
|
Objavljeno: Sob Okt 13, 2012 11:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
vilnev77 je napisal/a: |
Okoli kontaktne ključavnice je antena (tuljava) za rfid sistem.
Pod volanom nekje je črna škatlica z dvema konektorjema, eden šop žic gre v motorni računalnik, drugi na anteno.
V tvojem primeru je težava pri komunikaciji po "W" liniji ki gre iz immo škatle v motorni računalnik.
Lahko da je odpovedal rele v immo škatli, ali pa težava na konektorju immo. |
Do te škatlice pod volanom sem se prikopal, nisem je še ven vzel sicer. Do kontaktov sem pršo, odklopil prklopi nazaj. Če bi bil sam rele kriv bi ga probal menjat. Kje se pa sploh nahaja motorni računalnik? kk pridem do njega?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Okt 14, 2012 8:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Motorni računalnik je pod plastiko pod brisalci. V bistvu je to rele grelnih sveč in krmilje bosch pumpe (predvžig, glavni ventil, senzor predvžiga, ventil prostega teka)
Relejček je pa v immo škatli, ki vsakič ko vklopiš kontakt potegne za toliko časa da pošlje kodo ključa v motor in nato se ugasne (časovno nekje 1 sekunda)
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
golf.pdf |
Velikost datoteke: |
127.72 KB |
Downloadano: |
20 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|