Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
De.jan Neznanec

Pridružen-a: Sob 24 Dec 2005 14:10 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03
|
Objavljeno: Sob Dec 24, 2005 3:40 pm Naslov sporočila: Lučka za akumulator sveti( brli) |
|
|
Lep pozdrav forumu.
Imam en problem. Fiat tipo 1.6 Letnik 95. Pri prižganem motorju mi lučka za akumulator sveti"brli". Zamenjal sem regler in krtačke, pa se težava še vedno pojavlja. Baje da so diode v reglerju tako mi je povedal trgovec. Napetost filanja je 14,5 V. Ali mogoče nekdo ve v čem bi bil problem ali je možno, da ima alternator še dodatne diode.
Hvala za odgovore.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Dec 24, 2005 5:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Alternator ima poleg regulacijske elektronike vzbujanja rotorja (reglerji so že zgodovina ) še diodno ploščo z šestimi močnimi diodami. Verjetno ti je pregorela katera od teh.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
De.jan Neznanec

Pridružen-a: Sob 24 Dec 2005 14:10 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03
|
Objavljeno: Sob Dec 24, 2005 8:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali se te diode menjajo vsaka posebi ali moraš zamenjati vse. A so te diode enake jakosti.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Dec 24, 2005 9:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Običajno se menja cela "diodna plošča", ker so diode v njo zaprešane. Če si kaj spreten in lahko dobiš kakšno pokvarjeno na kateri je še kakšna dobra dioda je stvar možno popravit.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Roby Član

Pridružen-a: Tor 12 Avg 2003 15:29 Prispevkov: 244 Aktiv.: 1.03
|
Objavljeno: Sob Dec 24, 2005 9:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Načeloma
Nazadnje urejal/a Roby Pon Avg 06, 2007 8:35 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
De.jan Neznanec

Pridružen-a: Sob 24 Dec 2005 14:10 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03
|
Objavljeno: Sob Dec 24, 2005 9:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zamenjal sem tale del. Ali niso v tem delu tudi diode. Lučka mi pa tako sveti avto ima 88 000 km
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1015.04 KB |
Pogledana: |
104 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
997.81 KB |
Pogledana: |
68 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Roby Član

Pridružen-a: Tor 12 Avg 2003 15:29 Prispevkov: 244 Aktiv.: 1.03
|
Objavljeno: Sob Dec 24, 2005 10:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žal slik
Nazadnje urejal/a Roby Pon Avg 06, 2007 8:33 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
De.jan Neznanec

Pridružen-a: Sob 24 Dec 2005 14:10 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03
|
Objavljeno: Sob Dec 24, 2005 11:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala lepa za odgovore. Alternator bom podrl v prihajajočem tednu. Napisal bom kaj mi je ratalo.
Srečen božič vsem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lado Član


Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22 Prispevkov: 1004 Aktiv.: 4.24 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Ned Dec 25, 2005 12:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Fntje diod je 9!-6kos jih je močnostnih tri so pa za samovzbujanje...v primeru da ena od teh 3 gre pride do vzbujanja tudi delno preko kontrolne lučke...
Najenostavneje je res zamenjati cel alternator saj ga za majhen denar dobiš na kakem avtoodpadu.V kolikor pa si bolj vešč popravil pa lahko tudi sam kaj razdreš in preveriš-premeriš in zamenjaš (seveda če imaš s čim)
V kolikor pa ni to vzrok je pa lahko vzrok tudi v neenakih napetostih v instalaciji do katerih pride ko so vsi porabniki prižgani (gretje šipe,ventilator,luči...)saj veste da se sedaj špara tudi pri žicah (preseki) ne vem kako bi to najlažje razložil...
Kontrolna žarnica je na eni strani v alternatorju priključena na tri diode katere samo vzbujajo rotor in na tisti sponki je okoli 14,4 V, na drugi strani pa je žarnica priključena na kontakt ključavnico,od koder se napajajo tudi ostali porabniki.Padec na žici (od akumulatorja oz alternatorja)pa je včasih lahko tudi do 2V!!! žarnica pa na tako napetos že brli...
Ne vem če sem dovolj dobro razlozil...
Upam da je pri tebi tista prva varianta ker jo boš lažje popravil,v kolikor pa je po drugi varianti pa se lahko brez skrbi voziš še naprej razen če te to tako zelo moti potem das v serijo eno ali dve diode (padec na njih okoli 0,7 x2 )tako da malo pokompenziraš padec in lučka ne brli več..
Vseeno dobro preveri in premeri da boš siguren in ne boš kje obstal brez elektrike...
lp
lado
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kemik Član


Pridružen-a: Pet 01 Avg 2003 1:35 Prispevkov: 129 Aktiv.: 0.54 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Jan 10, 2006 12:09 am Naslov sporočila: |
|
|
Če se ne motim, si it zamenjal regler (oziroma elektroniko) z ščetkami. Jaz sem imel diode čisto drugje, so se dale lotati in zamenjati posamično. Altenator je bil od Iskre, avto pa Lada Samara. Lučka (opozorilna) je enkarat gorela, drugič ne, vseskozi pa zelo slabo (učasih si jo opazil samo v tunelu).
Lp
Boštjan
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Jan 10, 2006 1:56 am Naslov sporočila: |
|
|
@lado, če sem prav videl je močnostnih diod na zunanji plošči samo 6 (trofazni usmernik, ki direktno polni akumulator). Tiste tri, ki jih ti imenuješ "za samovzbujanje" pa so že v elektroniki ... ponavadi jih je celo kar šest močnih 3 ali 5A, ki so v bistvu trofazni usmernik za napajanje krmilne elektronike in vzbujalni tok rotorja.
Največkrat pregorijo tiste zunanje, ki so v hladilni plošči (slika v priponki). Seveda je izvedb cel kup ... jaz govorim o najpogostejši.
Mimogrede prilagam še sliko home-made testerja za alternatorje.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
70.74 KB |
Pogledana: |
243 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
28.37 KB |
Pogledana: |
92 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
De.jan Neznanec

Pridružen-a: Sob 24 Dec 2005 14:10 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03
|
Objavljeno: Ned Jan 15, 2006 12:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Malo je trajalo, da sem si vzel čas, ampak sedaj zadeva deluje. Takole sem naredil. Kot sem že napisal sem zamenajl regler s krtačkami ampak nisem zamenjal spodbujevalke, ki so na drugem mestu in se lotajo zato je lučka še vedno "slabo setila", ko sem že podrl alternator sem zamenjal še oba ležaja in drsnik krtačk. Materiala je približno za 15.000 sit.
Lep pozdrav
Dejan
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robertos Član


Pridružen-a: Sre 11 Avg 2004 11:31 Prispevkov: 792 Aktiv.: 3.34 Kraj: Vuhred JN76OO
|
Objavljeno: Čet Jan 26, 2006 10:28 am Naslov sporočila: altenator |
|
|
Pozdrav!
Da ne odpiram nove teme, zanima me ali ima kdo električni načrt za altenator, vezava diod itd. Približno se spomnim, nimam pa sheme tu pri sebi, na internetu pa google tudi ne najde.
Hvala v naprej!
_________________ Cheerio baj frm S58S Robert !
http://www.kapunar.eu |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Vladek Član

Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 14:11 Prispevkov: 111 Aktiv.: 0.47 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: Pet Jan 27, 2006 10:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Če smo že pri Tipoju.
A kdo ve kako se preverijo grelne svečke pri dizlu? Namreč od mraza dalje (-23) je na prisilnem dopustu, akomulator sem "nafilal", včeraj sem grel motor s kaloriferjem, pa nič. grrr
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|