 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
matosg Član

Pridružen-a: Čet 20 Jun 2013 22:32 Prispevkov: 69 Aktiv.: 0.47 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 8:39 am Naslov sporočila: Praznenje akumulatorja |
|
|
Kolikšna je dopustna poraba toka pri ugasnjenem avtu?
Kljub menjavi akumulatorja, le ta oslabi po parih dnevih, če avto stoji. Polnjenje deluje, problem je le, če avto ni par dni v uporabi.
Kakšen nasvet, kako bi najlažje odkril krivca za praznjenje.
Če je pomembno, gre se za avto Ford Galaxy 1.9TDI l.2004
Na servisu sem ga že imel, pa so mi kljub večkratnemu opozorilu le zamenjali akumulator in mastno računali
_________________ Lp,
Matej |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.74 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 8:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Radio bi bil moja prva stvar, katero bi sumil. Odklopi plus pol in veži ampermeter, da meriš porabo. Potem odklapljaj po vrsti vse, kar lahko. Začni z radiem, potem preveri če ostane kakšna lučka prižgana(prtljažnik)...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 9:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Glede na znamko bo verjetno kar števec tisti. In poraba kakor smo merili pri avtu iste znamke je kar visoka. Je pa res, da bi mogoče morali pustiti dlje časa, če se s časom zadeva kaj spremeni, vendar glede na to, da so bili problemi če je zadeva dlje stala potem ne.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bozo Član


Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21 Prispevkov: 660 Aktiv.: 2.78 Kraj: Lendava, Trimlini
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 9:44 am Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Glede na znamko bo verjetno kar števec tisti. In poraba kakor smo merili pri avtu iste znamke je kar visoka. Je pa res, da bi mogoče morali pustiti dlje časa, če se s časom zadeva kaj spremeni, vendar glede na to, da so bili problemi če je zadeva dlje stala potem ne. |
???
_________________ LP
Božo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.20 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 10:09 am Naslov sporočila: |
|
|
Vsekakor boš moral pomeriti porabo, ampak porabo moraš pomerit čez nekaj časa.
nekateri avtomobili/proizvajalci tudi po nekaj minutah zmanjšajo porabo na minimum.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matosg Član

Pridružen-a: Čet 20 Jun 2013 22:32 Prispevkov: 69 Aktiv.: 0.47 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 10:14 am Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Glede na znamko bo verjetno kar števec tisti. In poraba kakor smo merili pri avtu iste znamke je kar visoka. Je pa res, da bi mogoče morali pustiti dlje časa, če se s časom zadeva kaj spremeni, vendar glede na to, da so bili problemi če je zadeva dlje stala potem ne. |
Kakšna je bila rešitev, upam da ne menjava števca?
_________________ Lp,
Matej |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 12:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, ko odstraniš varovalko števca poraba pade. Rešitve ni bilo in je zadeva taka kot je bila, ker je baje to normalno. No ker se avto uporablja skoraj vsak dan se to niti ne pozna.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matosg Član

Pridružen-a: Čet 20 Jun 2013 22:32 Prispevkov: 69 Aktiv.: 0.47 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 12:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za mene potem pride rešitev, da vežem napajanje števca preko ključavnice. Ko ni ključa, ni napajanja.
_________________ Lp,
Matej |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 1:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najprej dejansko z odstranjevanjem varovalk ugotovi, kje je problem.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jp Član

Pridružen-a: Ned 25 Jul 2004 13:22 Prispevkov: 222 Aktiv.: 0.94
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 1:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko je avtomobil v mirovanju je poraba energije iz akumulatorja v nekaj 100 mA (ali morda tudi manj), tako da se lahko enostavno po primeru 2, 3 brez predsodkov izmeri skupna poraba energije iz ACU (npr. nekateri ARCD imajo v mirovanju zelo veliko porabo el. energije).
Primer 1 priklop ACU za normalno delovanje.
Primer 2 priklop ACU po ponovnem priklopu.
Primer 3 priklop za meritev porabe el. energije (vseh ali posameznih porabnikov, ARCD,...) iz ACU v trenutku, ko motor avtomobila ni v pogonu.
Ko se ''+''ACU odklopi in nazaj priklopi po primeru ''2'' nastane ob priklopu trenutni vzpon večje porabe el. energije iz ACU (zato je pomembno v primeru 2 in3 preklopno stikalo, ki naj bo v položaju 1-2), ki se po določenem času zniža na nivo, ki ostane vse do trenutka, ko se vklopi ''x'' (npr. ARCD, posamezne luči, ..) porabnik v avtomobilu.
Za meritev je namenjen primer ''3''. Vzporedno stikalo (s kontakti za pretok el. toka več 10 A in mirovnim položajem 1-2 ) vezano z A-metrom ščiti A-meter pri ponovnem priklopu ''+'' ACU in v času meritev pri vklopih posameznih porabnikov el. energije iz ACU.
Več porabnikov ima pri vklopu povečan pretok (zagonski el.tok) el. toka, Npr, pri el motorjih je ta v trenutku priklopa na el. tok večji za 100%, 200 in več%.
''Pred vsakim vklopom porabnika na ACU naj bo stikalo v položaju 1-2''. Šele po nekaj časa ko se el. tok porabnika zniža na normalni nivo, stikalo preklopiti v položaj 3-4.
Po enostavnem primeru 3 (položaj stikala 1-2 in 3-4) se lahko izmeri porabo el. energije vseh porabnikov v avtomobilu.
Lp! jp
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
38.92 KB |
Pogledana: |
13 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.36 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 1:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vseeno počni tole z ampermetrom z malo rezerve. Če ti akumulator uniči v treh dneh, potem imaš porabo okrog pol ampera ali malo več, kar boš lahko izmeril tudi s kakšnimi DC tokovnimi kleščami. Pri cliotu 1,5 DCI sem meril porabo iz akumulatorja, pa je bila takoj potem, ko daš kontakt, 90A (žarilne sveče), tako da se ti bo iz navadnega A-metra pokadilo, če ne boš previden.
_________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matosg Član

Pridružen-a: Čet 20 Jun 2013 22:32 Prispevkov: 69 Aktiv.: 0.47 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 4:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za te napotke, ste mi sigurno privarčevali skurjen nov multimeter
_________________ Lp,
Matej |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Domenius Član



Pridružen-a: Sre 30 Nov 2005 14:15 Prispevkov: 1188 Aktiv.: 5.01 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 5:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bolj verjetno bo odkurilo varovalko v multimetru, kot pa da se bo pokadilo.
_________________ It's electric! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 6:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Domenius je napisal/a: |
Bolj verjetno bo odkurilo varovalko v multimetru, kot pa da se bo pokadilo. |
Na večini multimetrov piše, poleg max. toka, nekaj v stilu : max 10 sec., UNFUSED
Tako da ja, skadilo se bo iz multimetra,č e bo tok previsok.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Pon Jan 27, 2014 6:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bi prej rekel, da se bi pokadilo iz merinih vrvic.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|