www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Praznenje akumulatorja
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
matosg
Član
Član



Pridružen-a: Čet 20 Jun 2013 22:32
Prispevkov: 69
Aktiv.: 0.47
Kraj: Slovenj Gradec

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 8:39 am    Naslov sporočila: icon_question Praznenje akumulatorja Odgovori s citatom

Kolikšna je dopustna poraba toka pri ugasnjenem avtu?
Kljub menjavi akumulatorja, le ta oslabi po parih dnevih, če avto stoji. Polnjenje deluje, problem je le, če avto ni par dni v uporabi.

Kakšen nasvet, kako bi najlažje odkril krivca za praznjenje.
Če je pomembno, gre se za avto Ford Galaxy 1.9TDI l.2004

Na servisu sem ga že imel, pa so mi kljub večkratnemu opozorilu le zamenjali akumulator in mastno računali Confused

_________________
Lp,
Matej
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.74
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 8:53 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Radio bi bil moja prva stvar, katero bi sumil. Odklopi plus pol in veži ampermeter, da meriš porabo. Potem odklapljaj po vrsti vse, kar lahko. Začni z radiem, potem preveri če ostane kakšna lučka prižgana(prtljažnik)...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 9:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glede na znamko bo verjetno kar števec tisti. In poraba kakor smo merili pri avtu iste znamke je kar visoka. Je pa res, da bi mogoče morali pustiti dlje časa, če se s časom zadeva kaj spremeni, vendar glede na to, da so bili problemi če je zadeva dlje stala potem ne.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Bozo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21
Prispevkov: 660
Aktiv.: 2.78
Kraj: Lendava, Trimlini

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 9:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PZUFIC je napisal/a:
Glede na znamko bo verjetno kar števec tisti. In poraba kakor smo merili pri avtu iste znamke je kar visoka. Je pa res, da bi mogoče morali pustiti dlje časa, če se s časom zadeva kaj spremeni, vendar glede na to, da so bili problemi če je zadeva dlje stala potem ne.


???

_________________
LP

Božo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peter123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34
Prispevkov: 1442
Aktiv.: 7.20
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 10:09 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vsekakor boš moral pomeriti porabo, ampak porabo moraš pomerit čez nekaj časa.
nekateri avtomobili/proizvajalci tudi po nekaj minutah zmanjšajo porabo na minimum.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matosg
Član
Član



Pridružen-a: Čet 20 Jun 2013 22:32
Prispevkov: 69
Aktiv.: 0.47
Kraj: Slovenj Gradec

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 10:14 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PZUFIC je napisal/a:
Glede na znamko bo verjetno kar števec tisti. In poraba kakor smo merili pri avtu iste znamke je kar visoka. Je pa res, da bi mogoče morali pustiti dlje časa, če se s časom zadeva kaj spremeni, vendar glede na to, da so bili problemi če je zadeva dlje stala potem ne.


Kakšna je bila rešitev, upam da ne menjava števca?

_________________
Lp,
Matej
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 12:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, ko odstraniš varovalko števca poraba pade. Rešitve ni bilo in je zadeva taka kot je bila, ker je baje to normalno. No ker se avto uporablja skoraj vsak dan se to niti ne pozna.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
matosg
Član
Član



Pridružen-a: Čet 20 Jun 2013 22:32
Prispevkov: 69
Aktiv.: 0.47
Kraj: Slovenj Gradec

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 12:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za mene potem pride rešitev, da vežem napajanje števca preko ključavnice. Ko ni ključa, ni napajanja. Question
_________________
Lp,
Matej
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 1:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej dejansko z odstranjevanjem varovalk ugotovi, kje je problem.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
jp
Član
Član



Pridružen-a: Ned 25 Jul 2004 13:22
Prispevkov: 222
Aktiv.: 0.94

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 1:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ko je avtomobil v mirovanju je poraba energije iz akumulatorja v nekaj 100 mA (ali morda tudi manj), tako da se lahko enostavno po primeru 2, 3 brez predsodkov izmeri skupna poraba energije iz ACU (npr. nekateri ARCD imajo v mirovanju zelo veliko porabo el. energije).

Primer 1 priklop ACU za normalno delovanje.
Primer 2 priklop ACU po ponovnem priklopu.
Primer 3 priklop za meritev porabe el. energije (vseh ali posameznih porabnikov, ARCD,...) iz ACU v trenutku, ko motor avtomobila ni v pogonu.
Ko se ''+''ACU odklopi in nazaj priklopi po primeru ''2'' nastane ob priklopu trenutni vzpon večje porabe el. energije iz ACU (zato je pomembno v primeru 2 in3 preklopno stikalo, ki naj bo v položaju 1-2), ki se po določenem času zniža na nivo, ki ostane vse do trenutka, ko se vklopi ''x'' (npr. ARCD, posamezne luči, ..) porabnik v avtomobilu.
Za meritev je namenjen primer ''3''. Vzporedno stikalo (s kontakti za pretok el. toka več 10 A in mirovnim položajem 1-2 ) vezano z A-metrom ščiti A-meter pri ponovnem priklopu ''+'' ACU in v času meritev pri vklopih posameznih porabnikov el. energije iz ACU.
Več porabnikov ima pri vklopu povečan pretok (zagonski el.tok) el. toka, Npr, pri el motorjih je ta v trenutku priklopa na el. tok večji za 100%, 200 in več%.
''Pred vsakim vklopom porabnika na ACU naj bo stikalo v položaju 1-2''. Šele po nekaj časa ko se el. tok porabnika zniža na normalni nivo, stikalo preklopiti v položaj 3-4.
Po enostavnem primeru 3 (položaj stikala 1-2 in 3-4) se lahko izmeri porabo el. energije vseh porabnikov v avtomobilu.

Lp! jp



MOŽNOST MERITEV.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  38.92 KB
 Pogledana:  13 krat

MOŽNOST MERITEV.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Energetik-m
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16
Prispevkov: 1392
Aktiv.: 7.36
Kraj: Zagorje

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 1:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vseeno počni tole z ampermetrom z malo rezerve. Če ti akumulator uniči v treh dneh, potem imaš porabo okrog pol ampera ali malo več, kar boš lahko izmeril tudi s kakšnimi DC tokovnimi kleščami. Pri cliotu 1,5 DCI sem meril porabo iz akumulatorja, pa je bila takoj potem, ko daš kontakt, 90A (žarilne sveče), tako da se ti bo iz navadnega A-metra pokadilo, če ne boš previden.
_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
matosg
Član
Član



Pridružen-a: Čet 20 Jun 2013 22:32
Prispevkov: 69
Aktiv.: 0.47
Kraj: Slovenj Gradec

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 4:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za te napotke, ste mi sigurno privarčevali skurjen nov multimeter Applause
_________________
Lp,
Matej
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Domenius
Član
Član



Pridružen-a: Sre 30 Nov 2005 14:15
Prispevkov: 1188
Aktiv.: 5.01
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 5:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bolj verjetno bo odkurilo varovalko v multimetru, kot pa da se bo pokadilo.
_________________
It's electric!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 6:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Domenius je napisal/a:
Bolj verjetno bo odkurilo varovalko v multimetru, kot pa da se bo pokadilo.


Na večini multimetrov piše, poleg max. toka, nekaj v stilu : max 10 sec., UNFUSED

Tako da ja, skadilo se bo iz multimetra,č e bo tok previsok.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 27, 2014 6:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bi prej rekel, da se bi pokadilo iz merinih vrvic.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group