www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Vpliv restriktorja na motor.
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.76
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 22, 2014 7:07 pm    Naslov sporočila:  Vpliv restriktorja na motor. Odgovori s citatom

Zdravo!

Doma imam dva Cozette uplinjača. En ima iztopno luknjo 26 drug pa 28 mm, tako je tudi označen tip. Slednji je obrabljen in bi bila potrebna obnova, 26-tka pa je videti precej dobro. Razmišljal sem, da bi tega dal na motor namesto 28-tke. Restriktor v uplinjačih je iz 28 na 26 v premeru manjši za 1 mm torej iz 22 na 21.

Zanima me kakšen bi bil vpliv na delovanje motorja z manjšim restriktorjem in iztopno luknjo?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 22, 2014 9:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pretočna prevodnost skozi zožitev je sorazmerna s četrto potenco.
Če je pri fi 22mm prevodnost 1 enoto, je pri fi 21mm prevodnost le še
(21/22)^4 = 0,69

Torej se bo pri fi 21 pojavila razlika tlakov 1 enota že pri 69% pretoka zraka, pri fi 22 pa bi bila enaka razlika tlakov pri 100% pretoka.
Razlika tlakov pa vleče bencin.

Večja dolžina naprimer linearno zmanjša prevodnost. 2x daljše, 2x manjša prevodnost.
Nesrečni premer pa 2x manjši, 16krat manjša prevodnost.

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 22, 2014 9:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne bos mogel tocno vedeti, dokler ne poskusis.

Ce v principu ohranis AFR, bi moral imeti malo mehkejsi odziv s prijaznejsim in tudi krepkejsim navorom "down under" in v mid-rangeu, v visjih vrtljajih (konkretneje v obmocju visjih pretokov plinov) pa bi moral izkusiti rahlo izgubo maksimalnega navora.

To je cisto teoreticno. odvisno je od milijona in pol drugih faktorjev. Najprej ali gre za dvotaktni ali stiritaktni moped. Potem pa predvsem od tega kaksen je izpuh - ali je resonanca (2T), pri katerem obmocju vrtilne hitrosti "prime", kaksna je karakteristika podajanja navora motorja s tem izpuhom, kaksen backpressure proizvaja izpuh (ce sploh..), kaksen zracni filter imas (in s tem razlika podtlaka pred/za uplinjacem), koti odpiranja izpusnih in sesalnih kanalov/ventilov ipd.

To je skoraj tako kot da bi hotel vedeti vedeti kateri sistem ozvocenja postaviti v dnevno sobo za maksimalni uzitek - dokler ne poskusis, ne ves. Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.76
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 22, 2014 10:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Motor se mi zdi da je Acme AL 480, torej štiritakten, z oljnim filtrom, in „ropotajočo” izpušno cevjo (neko koleno, ki je na koncu sprešano v ploskev).
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 23, 2014 3:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Šlo bo brez problema.
Le ustrezno šobo moraš najti, da bo svečka lepe rjave barve.
Malo poguglaj , kako se nastavi vplinjač. Ni težko, je pa treba imet nekaj različnih šob in malo potrpljenja.
lp
Robi

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.76
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 23, 2014 8:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hmm, katere šobe pa? Misliš tisti vijak z luknjico pod plovcem rezervarčka?

Sprašujem, ker se notri v uplinjaču nahajata še neki dve čudnih oblik.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 23, 2014 11:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Napravi kako fotografijo, bo lažje.
Na kratko- ponavadi je skozi plovec (ali tam nekje) speljana neka mesing cevka, ki ima na dnu privito šobo. Velikost tiste šobe vpliva na to, koliko bencina dobi motor od 3/4 do polnega plina. Če je vplinjač na batek z iglo, potem višina igle vpliva, kako bo motor delal od 1/4 do 3/4 plina. Ponavadi je še ena manjša šoba za prosti tek, ki pa se da delno regulirat z vijakom za zrak. Ta vpliva od prostega teka pa do 1/4 plina.
Prvo se nastavi glavna šoba na polnem plinu, potem igla in na koncu šoba prostega teka in mešanica zraka.
Glavne šobe si lahko narediš sam, ali pa ti jih postruži kak urar. Morda celo pašejo kake standardne od binga ali delorto.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.76
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 24, 2014 11:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tule je eksplozijska slika od Dellorta ampak je zelo podobno prejšnjim modelom. Verjetno bo postavka 48 tista šoba o kateri je govora in bi moral prav pogledati, če se mi kje še kakšna valja.


dellorto300712105.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  dellorto300712105.pdf
 Velikost datoteke:  694.48 KB
 Downloadano:  31 krat

Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 24, 2014 2:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Številka 3 po mojem
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.76
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 24, 2014 3:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Navrtana medeninasta cevka 3, najtanša medeninasta cevka 5 in vijak s šobo 48, tako je komplet zloženo pri meni. Možno je, da je element pod postavko 3 drugačen od mojega in že ima šobo vdelano.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 24, 2014 3:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pač tam na dnu tiste cevke je verjetno šoba. Prvo sprobaj z vgrajeno, potem boš videl, ali rabiš večjo ali manjšo.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.63
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 24, 2014 4:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če gre v osnovi za tak uplinjač kot si dal sliko ima kar precej stvari take uplinjače. Pri kitajskih generatorjih so na las podobni pirobnica na vhodu za zrak je malce drugačna pa tistega kolena ni, vsi ostali kosi pa izgledajo popolnoma enaki. Po moje bi brez težav za malo truda našel rabljen potreben uplinjač. Tudi na ebay-u jih je veliko.

Da ne boš na koncu ostal z dvema nedelujočima uplinjačema, enim poškodovanim, drugim pa popolnoma "razštelanim".

Mi je tole poznano, jaz uplinjač nastavljam po posluhu, to pa ja ni problem. Mogoče ne, če si serivser in si nastavil že n uplinjačev in zadevo obvladaš. Potem pa slišiš v bližini, kako nekdo vleče za tisti štrik motorne žage v nedogled, obrača nekaj tja v tri dni. Ni lažje v roke vzeti navodil. Pritegneš kot piše slediš nekaj postopkom glede obračanja za tak kot, ali do takega in takega delovanja ter zadeva deluje kot mora.

Je pa vsekakor nekaj drugega, če moraš nastavljati še šobe v notranjosti. Če se ne motim je pri tem uplinjaču zunaj samo nastavitev preko dveh vijakov, od katerih je eden za mirovni plin.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.76
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 24, 2014 10:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mi lahko daš za kakšen namig kitajski uplinjač z prirobnico 28 in restriktorjem 22(oznaka se piše ponavadi 28.22)?

Lombardiniju LA300 sem porihtal uplinjač in deluje lepo. To je bilo najlažje saj sem imel že doma drugega samo iglo je bilo potrebno dobiti. To od Acme motorja je pa opasno znucano zato imam težave mu nastaviti lep minimum je pač le ta nastavljen na nekoliko višje. Ker ima prepih pri osi lopute plina je igla za minimum zategnjena do konca.

Ja z motorno žago se pa že nekaj časa zezam. Danes sem se pa končno odločil, da ji menjan komplet vse blažilne gumice, sčistim uplinjač in menjam membrane, tesnila, dovodno cevko in filter. Enostavno je ratala tako muhasta, da sem imel probleme pri vžiganju, ali ni vleka ali jo je pa zalilo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.63
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 24, 2014 10:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Po mojem mnenju bo najlažje, če iščeš s pomočjo oznake motorja ali uplinjača oziroma le to napišeš. Zopet je tu dilema, če bo zadeva brez kakšnih težav ustrezna, če bodo zgolj mere pravilne.

Nisem strokovnjak, sem pa tja kakšnega očistim to je pa to. Napisal sem le, ker se mi zdi tisti Delorto sila podoben uplinjačem na generatorju in bi se načeloma kaj takega moralo dobiti.

Mogoče tistega od motorke poizkusiš očistiti z ultrazvočnim čistilcem, poleg menjave tesnil in membran? Jaz sem enega čistil, preventivno, ker še ni bila popolnoma locirana napaka. Sicer za notri ne vem, ker ni bilo neke pretirane umazanije, ampak splošno ga je dobro očistilo praktično kot bi bil iz trgovine. Oče je imel enkrat problem z oddušnikom rezervoarja, tako da mogoče pogledaš še to.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.76
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Pet Jul 25, 2014 1:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:
Šlo bo brez problema.
Le ustrezno šobo moraš najti, da bo svečka lepe rjave barve.
Malo poguglaj , kako se nastavi vplinjač. Ni težko, je pa treba imet nekaj različnih šob in malo potrpljenja.
lp
Robi

Je prišel danes mojster tudi s svojim uplinjačem tako, da smo imeli na koncu tri komplete na izbiro. In smo menjavali. Najprej uplinjač in to kar tale z restriktorjem od 21mm, potem pa plovce, ventilčke in šobe. Zakaj plovce? Eden je bil zdelan posledično znižan, drug previsok a smo od treh nakoncu le našlk ustrezno kombinacijo. Sedaj motor deluje na minimumu kot poezija. Mojster je še povedal, da je dobro od časa do časa uplinjaču na osi plina kaniti nekaj olja za preventivo, da nebi prehitro zazjala prevelika špranja.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group