www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Peugeot 307sw, avto ne vžiga!!
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
DenaR
Član
Član



Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Muta

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2007 5:19 pm    Naslov sporočila:  Peugeot 307sw, avto ne vžiga!! Odgovori s citatom

LP

Imam avto Peugeot 307sw (109KM), letnik 2003. Kupil sem ga pred 7 meseci.

Problem je v tem da mi je avto težko užigal...Zjutraj pa mi sploh ni več užgal..
Ta problem se mi je pojavo že pred 7 meseci, ko sem avto kupil. Imel sem ga na Peugeot servisu, so iskal napake a zaman..Na testu ni pokazalo nič, tud pritisk Boshove črpalke je bil normalen, skratka vse ok..

Navsezadnje so ''kao'' nekaj pogruntali in naredili vse tole:
-Menjava tulca za merilno palico rezervoarja,
-Menjava dela filtra za gorivo,
-Diagnostika in iskanje napake,
-Črpalka goriva,
-Tesnilo rez. goriva,
-Čistilec goriva,
Za vse to sem odštel okoli 260eur!

A problem se mi je zopet pojavo..Čeprav je avto zdaj umes užigal, a bolj stežka.
In tudi zdaj sploh NE užge več.
Imel sem avto pri marsikaterem avtomehaniku, menjal svečke, akumolator je ok!
Je pa zanimivo ko sem probal avto zagnat na potisk (čeprav vem da to ni najbolj fajn), je po 2 metrih užgal brez problema. Tudi ko ga uspe 1x zalaufat, potem naprej ni problema, vžiga normalno! Me pa moti ko mi čez noč avto stoji in zutr ne užge.

POL MI PA VSAK TRDI DA IMAM NEKAJ NAROBE Z ELEKTRONIKO, MOGOČE Z KLJUČAVNICO!!!
Da naj poiščem avtoelektronika...hja če nikjer nbenga ki bi mev vsaj tolk časa da pogleda kaj je narobe...Vsi so zasedeni..Avto pa rabim nujno, za prevoz u službo!

-Zato sem napiso svoj problem, da vidim če mogoče kdo ve kaj bi bilo narobe, ali je imel isti problem..

Hvala že u naprej, za bilokakšršno pomoč..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
m.matic
Član
Član



Pridružen-a: Sre 22 Sep 2004 22:43
Prispevkov: 189
Aktiv.: 0.80

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2007 5:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

čimprej prodaj in ne kupi več Pežoja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DenaR
Član
Član



Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Muta

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2007 5:33 pm    Naslov sporočila: icon_warning  Odgovori s citatom

hehe...to tud nameravam, in nikol več pugija!!!

Sam moram ga vsaj tolk u red spravit da ga lahko prodam Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jakar
Član
Član



Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:34
Prispevkov: 190
Aktiv.: 0.80
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2007 5:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ker omenjaš boshovo crpaloko sklepam da imaš dizel motor. To se ti verjeto pojavi, ko avto več časa stoji. Sam sem imel podoben problem, mogoče ti ne zapre pravilno nepovrten ventil na dovodu za nafto in ti potem počasi nafta iz dovoda steče nazaj v rezervoar ter se ti nabere zrak po ceveh. Sam sem to previril tako, da sem na bosch crpalki poiskal dovod nafte ga odklopil, ter na dovod črpalke priklučil nafto iz "kante" tako da je bila ta višje od motorja, da je bil dovod vedno pod tlakom. Ga pustil čez noč in glej ga zomka zjutraj je normalno kresnil. Lahko je kje kakšna cevka slabo nasejena ali pa mogoče razpokana...


to je moje skromno mnenje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DenaR
Član
Član



Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Muta

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2007 5:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja res je, imam dizel motor 2.0 HDi...ups sem pozabo prej napisat.
Hja na P servisu so mi ''kao'' izmerli pritisk Bosch pumpe, pa so rekli da vse štima.. Tud zjutr jim je užgal..Sam ka zdej a jim verjet al ne..Sam odkar sem biv na servisu je že več ko pol leta..

P.S. bom pa vseeno pogledav če je kaj narobe z kakšno cevko napumpi, ali celoi sprobav test, katerega si ti..(z kanto).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.22
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2007 5:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

predlagam ti, da preveriš dobro, ampak res dobro dovodne cevi za nafto, se pravi do filtra in naprej, sploh tam kjer so objemke...cev prepari, kjer je objemka in tam vleče "fauš luft" nazaj...ta avto nima svoje črpalke, le bosch pumpo...ta pa ne deluje oz. ne more potegnat nafte, če je v njej zrak... za začetek menjaj cevke, ne daj original, cevke kupi na metre, pomenjaj, pa poskusi...aja, pa ko boš menjal vse cevi, si pripravi kakšen liter nafte v flašo, da jo boš v filter vlival, ker menjane cevke bodo polne zraka, vse do rezervoarja...ko ti bo enkrat vžgal, naredi en krog in počakaj do naslednjega dne...pa boš videl...upam, da je to-to...
LP!

_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DenaR
Član
Član



Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Muta

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2007 6:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Aha bom poskuso jas tole...Pa javim kako in kaj!

pa tnx za možen predlog..hehe

Piši slovensko ! Prečitaj pravila ! VolkD
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.22
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2007 6:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

np! Wink
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2007 11:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne kompliciraj z 260Euri.
Raje preberi tole temo: Kje tankati in zamenjaj "ponudnika" goriva.
LP,
Igor

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2007 11:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da se izrazim po Sokratovo ... JAPAJADE ... če bi bil problem z dovodom, pritiskom, filtrom ali črpalko nafte avto tudi na "porivanje" ne bi vžgal ... se motim? Laughing

@DenaR, avto lahko težko vžiga na na najmanj dva različna načina. Pri enih "vergla" pa ne prime, pri drugih težko "vergla" in zato ne vžge ...
Kaj točno je pri tvojem?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DenaR
Član
Član



Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Muta

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 23, 2007 1:47 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja od začetka ko se je pojavo problem je verglo pa verglo, šele nato je vžgal, tako da sem včasih rabo kakih slabih 5min, da sem ga pognal.. Zdaj pa vergla u prazno, pa ni nič iz tega..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DenaR
Član
Član



Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.07
Kraj: Muta

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 23, 2007 1:51 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

P.S. VolkD...meni se zdi da si malo pretiraval z označevanjem mojih napak...pa nevem zakaj se povsod na forumih folk obremenjuje, da je treba pisati pravilno slovensko..naj mi en pove da ni kaj zastopil, kaj sem napisal....
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mi4je
Član
Član



Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 7:20
Prispevkov: 190
Aktiv.: 0.80
Kraj: Poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 23, 2007 6:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

dojaja je napisal/a:
čimprej prodaj in ne kupi več Pežoja


Se podpišem pod tole 100x
Tudi sam imam ja**ca od francoza...... nikoli več v življenju... pa tako je lep.
To je pa tudi VSE.

_________________
Lep Dan Še Naprej

MaTJaŽ


You'll never, never know, if you never, never go !!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peter
Član
Član



Pridružen-a: Sre 30 Jun 2004 12:55
Prispevkov: 375
Aktiv.: 1.58
Kraj: Pod krvavcem nekje

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 23, 2007 6:27 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Probaj zamenjat rele za grelne svečke če grelne svečke ne delujejo potem avto noče vžgati. To je pri novejših dizlih večji problem kot pri starih dizlih (napol traktorjih).
_________________
Vse se da pokvarit, le če se dovol časa ukvarjaš z njo!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.77
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 23, 2007 7:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

hm....a ni ravno obratno ? Stari golf II niti teoretično ni vžgal brez grelnih svečk, je pa kolega imel hyundai H1 ki je pri -5 vžgal takoj, brez predgretja...
po moje je odvisno od modela---kako ima določene stvari narejene Shocked
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group