 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DenaR Član

Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.07 Kraj: Muta
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2007 12:59 am Naslov sporočila: Avto ne vžiga..Peugeot 307sw (2.0Hdi) |
|
|
Tukaj odpiram temo na novo...obljubljam da bom pisal pravilno slovnično in se držal pravil foruma..
Da nadaljujem..sicer sploh nevem kje točno je ostala prejšnja debata!
-Je pa problem to da vaših predlogov ne morem sprobati v praksi ... prvič ker je slabo vreme in nimam avta postaviti kam pod streho, drugič pa zato ker se ne spoznam na motor avta in njegove dele ... čakam da se dobim z prijateljem mehanikom in sprobama kakšno varianto ki ste mi jo napisali člani foruma
P.S. bom pa čimprej ko bo mogoče napisal kaj sem uspel ugotoviti, ali kaj ne ugotoviti ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.69 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2007 10:01 am Naslov sporočila: |
|
|
Samo za informacijo, če ti kaj pomaga...
Brat ima sedaj podoben problem, ko VW Passat (l. 199x), bencinar, težko vžiga in crkuje. V bistvu, če je mrzel, vžge normalno, ko pa se ogreje, cukuje in noče več vžgat. Pumpa za gorivo je ok, filter tudi. Jaz sumim na Lambda sondo in z njo povezano elektroniko. Ali pa da se je v uplinjaču zataknila kakšna loputa. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DenaR Član

Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.07 Kraj: Muta
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2007 12:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hmm..ja sam meni ne vžiga mrzel, ko se ogreje ali ko ga uspe zagnati, nadaljno brez problema vžiga...no nevem..jutri(ko sem doma) bom bolje praktično sprobal vse napisane predloge!
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek4 Član


Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52 Prispevkov: 2952 Aktiv.: 12.45 Kraj: Tržič - Mesto med gorami
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2007 6:42 am Naslov sporočila: |
|
|
Tudi malo zrabljan akumulator je lahko vzrok, čeprav vsi trdijo da ni. Najlažji test je, da pred zagonom avtomobila vključiš čim več porabnikov. Luči, dolge luči, meglenke, zadnje meglenke, brisalce, ventilator, zavorne luči in po kakšni minuti poizkušaš ponovno z vžigom. Tak test na Hondici moje drage je pripeljal do komaj živega akumulatorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DenaR Član

Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.07 Kraj: Muta
|
Objavljeno: Pet Okt 26, 2007 11:37 am Naslov sporočila: |
|
|
Hmm..akumolator naj nebi bil kriv, da avto ne vžiga...ker mi je mehanik povedal da je priklopil enega močnejšega, kot je v avtu...in še vedno ni startal..
Sem pa pregledal tudi cevke na BOSCH črpalki in je videti da so vse v dobrem stanju, da nobena nič ne poka...skratka ni videti da bi bil to vzrok napake oz. problema!
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matjay Član

Pridružen-a: Pon 06 Dec 2004 22:07 Prispevkov: 537 Aktiv.: 2.27 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Okt 26, 2007 12:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lani sem imel podobne težave z peugeot 206 benzin. Na servisu so imeli strašne odgovore, da ne zna vozit in vžigat avto in podobno. Po zelo grdih besedah in šele na petem obisku na servisu so zamenjali dva senzorja. Jasno nihče ni hotel povedati katera. Potem je bilo n.pr.: ok. Se mi pa še vedno včasih zgodi, da zjutraj ne vžge prvič ampak lahko tudi šele tretjič. Takrat snamem klemo na akumulatorju, to je reset. Potem je spet ok.
Problem je enostaven, avtomobili so preveč komplicirani in zahtevajo znanje tudi računalništva.
Pri vsem sem imel srečo, da je bil takrat avto še v garanciji.
Pa srečno vožnjo.
matjay |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DenaR Član

Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.07 Kraj: Muta
|
Objavljeno: Sob Okt 27, 2007 9:37 am Naslov sporočila: |
|
|
Jao ... hmm senzorji so pa še kar dragi! Ali se motim..
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DenaR Član

Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.07 Kraj: Muta
|
Objavljeno: Sre Nov 07, 2007 5:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
LP
Ponovno se javljam na to temo. Gre se zato ker sem avto odpeljal kar na Peugeot servis...In so tam ugotavljali kaj je narobe da ne užiga, in naredili nekaj testov, zmerili so kompresijo batov in ugotovili da prav tam nekaj ni ok...Nekaj da ni prave kompresije...Čakam še na en klic, da vidijo točno kaj zagotovo je narobe...Ko izvem kaj je narobe, tipkam!
Do takrat LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.03 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Sre Nov 07, 2007 6:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če ni prave kompresije zna biti tudi drago. _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sre Nov 07, 2007 10:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz imam podobno informacijo problema. Mojem kolegu enako ni mrzel avto vžigal (Pegeout HDI 110KM). Pri njemu pa je puščala ena šoba v cilinder gorivo, ko je avto stal in med obratovanjem.
Večkrat je slišal, ko je bil avto parkiran pred hišo, neko brenčanje za nekaj sekund (delovanje črpalke).
Mehanik mu je povedal, da mu ena šoba pušča v cilinder gorivo, to pa se je dogajalo zato, ker mu je črpalka za dovod goriva vedno črpala gorivo, ko je padel pritisk (tudi pri ugasnjenem) in tako mu je čez noč črpalka načrpala nekaj goriva v cilinder, zjutraj ko pa je hotel vžgati avto, je le ta dolgo vžigal in na začetku imel bolj čuden zvok, tudi skadil je malo.
Zdaj pa zakaj ima njegov avto tako narejeno, da mora imeti gorivo vedno pod pritiskom (pred visokotlačno pumpo) ne vem. Po mehanikovih besedah naj bi imeli vsi dizli pri pegeout-u tako. Kar se tiče varnosti v primeru nesreče in požara zna biti takšna zadeva zelo nevarna.
Pri mojem avtu prične črpalka za gorivo črpati šele, ko odprem voznikova vrata (za nekaj sekund) in spet ko dodatm kontakt (tik pred vžigom), v mirovanju pa vsekakor ne deluje.
Povprašaj mehanike tudi za to možnost okvare. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DenaR Član

Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.07 Kraj: Muta
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2007 12:29 am Naslov sporočila: |
|
|
LP
Po dolgem času se ponovno javljam..Da za vse tiste ki jih še zanima kaj je le narobe z avtom..Povem tole..Ja hudičeve dize so ble ''fuč''..Jao pa tak velik strošek me je biv..No zdaj avto štarta normalno kot mora, slabi 2sek...Tudi pri velikem mrazu, ko je minus...
P.S. Jao ena diza stane pa okol 400eur..Pa vse blo treba menjat..hehe |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2007 1:24 am Naslov sporočila: |
|
|
DenaR je napisal/a: |
P.S. Jao ena diza stane pa okol 400eur..Pa vse blo treba menjat..hehe |
In potem meni govorijo, da se vozim z drago znamko avta, ki je povrhu še bencinar ... ... samo za primer: 400€ so me stali vsi 4je diski, 8 zavornih ploščic, 4 pakne in 2 senzorja obrabe - vse original.
Brez zamere. Me veseli, da si uredil in podal informacijo o zaključku.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2007 8:47 am Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo je, da imajo ljudje predsodke, da so nemški avti najdražji za vzdrževanje. Sem pa že večkrat slišal, da imajo francozi dosti bolj zasoljene cene rezervnih delov (pa še kvarijo se bolj). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2007 9:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Koliko prevoženih km ima tale Peugeot? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DenaR Član

Pridružen-a: Pon 22 Okt 2007 16:53 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.07 Kraj: Muta
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2007 11:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hmmm...Avto ima malo čez 160.000 prevoženih km..
No ja zdaj je to porihtano, in sem danes že dobil avto in morem povedati da gre super in vžiga res lepo..
Ja res je, Peugeot avti imajo dosti drage rezervne dele..Kaj hočmo tak je..
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|