www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Težave z alternatorjem
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 0.95
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 31, 2007 7:32 pm    Naslov sporočila:  Težave z alternatorjem Odgovori s citatom

Zdravo, torej pri taščinem avtomobilu se pojavljajo naslednji problemi; Ko je avto mrzel je vse OK, ko pa je mašina segreta na delovno temperaturo pa se pojavi , da ko na avtu ugasneš luči se dvignejo obrati v prostem teku z nekje 900 na 1200 obratov. Ponoči se opazi da ko pritisneš gas in dvigneš obrate tudi močneje zasvetijo luči. Občutno. In pa ponoči se tudi opazi, da ko je avto segret brli ledica za alternator, ko prižgeš luči ali pa recimo gretje zadnjega stekla, sam da se pojavi obremenitev pa ledica čisto ugasne. Pri mrzlem motorju tega pojava ni. Ne spreminjajo se obrati in tudi lučka ne brli.

Aja avto je Golf 2 seveda diesel, letnik '90, TAS izvedenka, na avtu je vse "original", dodan je samo original obratomer za dizla, in pa 100W H4 luči z pripadajočimi releji. Alternator je znamke Valeo.

A je to problem v alternatorju (usmerniške diode) ali v reglerju (sem poskusil zamenjat z drugim - rabljenim a je probrm ostal isti; delovanje drugega je vprašljivo pač nisem prepričan če deluje) Ali pa je problem čisto nekje drugje.

To da brli lučka bi jaz rekel da je fuč ena od usmerniških diod, ampak ne potegne mi pa zakaj toliko narastejo obrati ko ugasneš luči.
Aja obrati narastejo tudi če se pelješ in ugasneš luči, tam nekje za 100-150obratov (približno)

Za odgovore, predloge se priporočam


Nazadnje urejal/a nevednez Sre Jan 02, 2008 12:15 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 31, 2007 7:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To da se dvignejo obrati ko vgasneš luči se dogaja pri vseh avtih ki nimajo še elektronske regulacije motorja. Manjša poraba elektrike manj zavira motor, posledično so obrati višji. Tudi to da luči šibkeje svetijo ko nimaš gasa je precej normalno, če je prosti tek malo nižji.

Jaz bi zvozil takle avto do konca in se ne bi sekiral če lučka malo brli, dokler dela vse normalno.

Lahko pa ti drsi jermen, posebno s temi 100W žarnicami
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 0.95
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 31, 2007 7:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To da se dvignejo obrati za 300obratov NI normalno. Jermen ne drsi, je bil menjan. Luči morajo enako svetit pod štangasom (950obratov) ali polnim gasom (4000+ obratov) oziroma je lahko razlika minimalna da to na oko ne opaziš, za to poskrbi regler.

In to "Jaz bi zvozil takle avto do konca in se ne bi sekiral če lučka malo brli..." se ne strinam ker avto mora biti kljub letom POPOLNOMA brezhiben, tako da je to potrebno popravit.

Aja tudi če dam noter navadne luči (H4 60/55W) ostaja problem isti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 31, 2007 8:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Razlika v svetilnosti med prostim tekom in pri povišanih vrtljajih je običajna, ampak težko je napisat kolikšna razlika je normalna. Ponavadi gre za komaj opazno razliko.

Normalno je tudi, da se vrtljaji povišajo, ampak za 50 do max. 100, nikakor ne 300.

Meni zadeva diši po skurjenem reglerju, ki preveč polni aku.
Instrument v roke, pa preveri, da se ne napetost dviguje prek 14V (nekateri avti do 14.5V) pri povišanih obratih brez električne obremenitve.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 31, 2007 8:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Normalno je tudi, da se vrtljaji povišajo, ampak za 50 do max. 100, nikakor ne 300.


No meni so obrati padli iz 850 na 500, če sem prižgal vse električne porabnike, dokler sem še imel fergazer, odkar imam elektroniko motor porabnikov sploh ne čuti.

Jaz bi rekel da imaš previsoko nastavljen prosti tek.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 0.95
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 31, 2007 8:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@ madmax napetost v prostem teku je 14,23V

sumim na skurjeno usmerniško diodo

@ podboj prosti tek je nastavljen pri segretem motorju na 950o/min, tako kot piše v knjigi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 31, 2007 9:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

nevednez je napisal/a:
@ madmax napetost v prostem teku je 14,23V


Ja malo prenizko napetost imaš. Če daš gas se kaj dvigne? Pri meni je konstantno 14.5V
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sokrat
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00
Prispevkov: 5584
Aktiv.: 23.55

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 31, 2007 11:20 pm    Naslov sporočila:  Re: Težave z alternatorjem Odgovori s citatom

nevednez je napisal/a:
Zdravo, torej pri tašči se pojavljajo naslednji problemi ...


A so problemi se vedno prisotni, ce zamenjas tasco ?

_________________
Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 0.95
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 02, 2008 12:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sokrat, sem popravil mojo napako...


joj kak smo pikolovski Rolling Eyes Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sokrat
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00
Prispevkov: 5584
Aktiv.: 23.55

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 02, 2008 12:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

nevednez je napisal/a:
sokrat, sem popravil mojo napako...


joj kak smo pikolovski Rolling Eyes Rolling Eyes


Prednovoletni cas (poglej datum/uro), saljivo razpolozenje ... Ne zameri Very Happy

_________________
Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 0.95
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 02, 2008 1:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

je že v redu Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 05, 2008 7:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dan!
Tudi jaz imam težave z alternatorjem Mad Gre za Renault megane 1.4, 16V, letnik 99. Skratka alternator ne polni akumulatorja, pravtako ko dam kontakt, lučka za alternator na armaturi ne sveti. Sumim da gre za eno prebito / pregoreno diodo na diodni plošči. Tega alternatorja še nisem razdiral, zato me zanima, če je možna zamenjava samo ene diode na plošči, ter kakšna mora biti (hitrost, napetost, tok)? V primeru da zamenjava ni možna, vas prosim za predloge in nasvete kje kupiti takšno diodno ploščo.
Znamko ter model na sliki...

Hvala, Jani



DSC00509.JPG
 Opis:
Alternator Bosch
 Velikost datoteke:  810.56 KB
 Pogledana:  6 krat

DSC00509.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 05, 2008 7:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prvo bi jaz vezal gor drugo lučko. Lahko direkt na alternator, da ne podiraš armaturke. Brez lučke ni vzbujanja.
lp

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LEDuser
Član
Član



Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 12:06
Prispevkov: 1104
Aktiv.: 5.26
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 05, 2008 7:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najbolje je da zamenjaš cele diode (ploščo) saj so diode zaprešane skupaj. Poglej če imaš v redu rotor saj se velikokrat zgodi da se rotor prekine; to pa izvedeš tako da daš na kolektor + in - in če se zabliska potem je rotor OK. Glede na tvojo napako pa bi rekel da gre za pokvarjen regulator (regler). Poglej še dolžino krtačk, stanje kolektorja in pa žarnico v armaturi Wink .
_________________
Razsvetljujemo od leta 1920!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 05, 2008 8:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mene pa zanima ali je možno da krtačke od alternatorja piskajo? Pri ta novem avtu mi nekaj piska tam nekje do 3000rpm, če na hitro dodam gas in ga odvzamem par sekund ne piska, potem pa spet začne. Ko se motor ogreje ponavadi neha piskat. Zvok ni podoben suhemu ležaju, tako da poleg pasastega jermena ostanejo le še krtačke.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group