 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 5:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po svoje so uradni servisi dobri zaradi omenjenega razloga, samo če nekemu vaškemu serviserju zaupaš in ga poznaš, ne vidim problema, da ne bi peljal k njemu na servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pato90 Član

Pridružen-a: Tor 17 Apr 2007 20:16 Prispevkov: 39 Aktiv.: 0.18 Kraj: Logatec
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 5:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
sam delam na servisu ampak samo kot vajenc, kakšnega posebnega natega ni vsaj pri nas ne ali pa se to dogaja v pisarnah. Ves material ki ga menjajo morajo starega dati v papirnato vrečko in stranki v avto. Sam pa ne bom nikoli peljal avta na servis razen če bo še v garanciji ker npr. menjava zobatega jermena te pride za kakšnega megana 1.6 16V približno 300 evrou na servisu pa računajo 600 če ne več. To pa samo zato ker si zagotovijo če slučajno pri naslednjemu kaj zafrknejo in da s tem denarjem pokrijejo stroške za nove ventile in še kaj.
L.P. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 6:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, ja zobati jermen računajo ko norci. Enkrat mi je na enem 20let starem avtu eden šalabajzer menjal jermen in računal, da sem belo gledal. Seveda je bil izgovor, da je to velika odgovornost. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 8:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
lucca brassi je napisal/a: |
...
Iztok ti si čist not v avtih - poznaš tipe iz Jurjevce pri Ribnici - jaz se dnevno vozim mimo njih pa so spredaj sami hudi avti , ima pa valjce za merjenje navora in verjetno še kaj . |
Ne, ne poznam. Se držim bolj v LJ krogih, kjer imam celo neke dobre ponudbe ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.82 Kraj: KOČEVJE
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Sre Jul 30, 2008 9:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Te tipe kar precej hvalijo po avtomobilističnih forumih zaradi njihovega chip tuninga. Baje vedo kaj delajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sre Jul 30, 2008 11:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Off topic: Je kdo že dal čipat bencinarja? Je dosegel kak rezultat?
Bral sem nekje (chip tunning stran), da se lahko sčipan rač. samo doda in se nato v avtu preklaplja med originalnim in čipanim. Če se pri bencinarju lahko doseže dober rezultat, bi si to vgradil, včasih bi mi prav pasalo malo več konjev (ne gre se za ogrožanje ostalih v prometu), vendar je vprašanje, če obstaja neka sport različica rač. ki sploh ne zmanjša porabe in ostalih parametrov kot se omenjajo pri teh chip tunningih, ampak da avtu konkretno moč in konkretno porabo ter morebitne druge posledice, ki ga čakajo ob takšnem krmiljenju (hitra obraba, odpoved določenih delov). _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Sre Jul 30, 2008 11:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Čipat se najbolj splača motorje s turbino, brez turbine se ne splača. Seveda se pa pri turbinskih motorjih pozna na porabi (ob zmerni vožnji manjša poraba, ker ima več navora, več moči), boljši pospeški, večja moč... vsak naj sam presodi, če je to njegov cilj.
Cene so pa okoli 1000€ za kvalitetno zamenjan software in kalibriranje ter nastavitev optimalnih parametrov. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Jul 31, 2008 8:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da, vem, da je za dizle s turbino najbolj smiselno po pričevanjih teh servisov (nekje 30% več moči), za bencinarje sem zasledil do največ 10% moči ob menjavi rač. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Čet Jul 31, 2008 8:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Stric je imel Audija A4 1.8T, chipan in je bil skoraj kot 3.0, oziroma iz 110 kW na 140 kW. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Jul 31, 2008 10:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
No, to pa je že konkretno povečanje.
Saj zaenkrat še samo razmišljam. Avto je itak samo strošek in ne predstavlja neke vrednote, če pa se odločiš za en avto dlje časa pa ga na koncu že iz ljubezni "neguješ", kot bi imel oldtimerja. Motijo me le drastične cene goriva, zato se nekako zaviram pri kakršnemkoli nadgrajevanju, saj čakam na nove hibride, ki ne bodo potrebovali več goriva in ko bodo cenovno bolj ugodni, kar pa mislim, da bo dosegljivo v naslednjih petih letih, odvisno od političnega stanja v naši državi.
Denar pa me zaenkrat še ne tišči, je veliko drugih vrlin v katere vlagam oz. strošim, med drugim tudi elektronika. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Čet Jul 31, 2008 11:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče bi bila bolj smiselna predelava na plin, saj je plin poceni energent, predelava pa se povrne v nekaj letih, če pa bo avto dalj časa "pri hiši" se pa še posebej izplača. Problem v Sloveniji je pomanjkanje črpalk z LPG, vendar se tudi tukaj premikamo z mrtve točke. Res pa je da smo poleg Avstrije še edina država, ki ne daje subvencij za predevalo na LPG, kar je v EU stalnica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dj robee Član

Pridružen-a: Ned 05 Okt 2003 20:34 Prispevkov: 68 Aktiv.: 0.29
|
Objavljeno: Čet Avg 21, 2008 12:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
Off topic: Je kdo že dal čipat bencinarja? Je dosegel kak rezultat?
Bral sem nekje (chip tunning stran), da se lahko sčipan rač. samo doda in se nato v avtu preklaplja med originalnim in čipanim. Če se pri bencinarju lahko doseže dober rezultat, bi si to vgradil, včasih bi mi prav pasalo malo več konjev (ne gre se za ogrožanje ostalih v prometu), vendar je vprašanje, če obstaja neka sport različica rač. ki sploh ne zmanjša porabe in ostalih parametrov kot se omenjajo pri teh chip tunningih, ampak da avtu konkretno moč in konkretno porabo ter morebitne druge posledice, ki ga čakajo ob takšnem krmiljenju (hitra obraba, odpoved določenih delov). |
Da se vgraditi preklop med "čipom" in normalnim stanjem, vendar se ne izplača. problem je da ob preklopu računalnik "pade" na neke optimalne tovarniške parametre in potrebuje nekaj 100km, da se "nauči" oz privadi na dejansko stanje... Torej bi vsak preklop zahteval preveč časa za optimalno delovanje.
Na RSRru so mi rekli da bo avto potreboval 500km da bom čutil "čipanje" v polnem delovanju |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sulc Član


Pridružen-a: Pet 28 Jan 2005 20:34 Prispevkov: 473 Aktiv.: 2.00
|
Objavljeno: Čet Avg 21, 2008 9:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tu imajo tudi kar nekaj izkušenj z avtoelektroniko.[/url] _________________ LP Aljaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Avg 21, 2008 10:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
qwertz je napisal/a: |
Mogoče bi bila bolj smiselna predelava na plin, saj je plin poceni energent, predelava pa se povrne v nekaj letih, če pa bo avto dalj časa "pri hiši" se pa še posebej izplača. Problem v Sloveniji je pomanjkanje črpalk z LPG, vendar se tudi tukaj premikamo z mrtve točke. Res pa je da smo poleg Avstrije še edina država, ki ne daje subvencij za predevalo na LPG, kar je v EU stalnica. |
Kaj ni bilo rečeno da bo šel plin gor za 110%, ali to ne velja za LPG? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|