www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Chip-tuning
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
kopron
Član
Član



Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29
Prispevkov: 172
Aktiv.: 0.76
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 13, 2009 10:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poanta (čiptuninga) je v tem da se v računalniku spremenijo podatki za povečanje dotoka goriva in zraka v motor ter poveča predvžig. To pa je seveda vse na račun skrajšanja življenske dobe motorja. Čeprav nekateri (tunerji) reklamirajo da delajo optimizacijo delovanja motorja. Tokoj bi človek pomislil kako da tega ne znajo narediti že v tovarni. Absolutno se čipanemu motorju skrajša življenska doba. Potem pa še sklopka, posebno pri pasatih, in menjalnik preje vzamejo konec.
_________________
Lep pozdrav Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
boco
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42
Prispevkov: 919
Aktiv.: 3.88
Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 13, 2009 10:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kopron, tukaj si pozabil še omeniti človeški faktor, ki lahko vpliva na uničevanje omenjenih delova. NI nujno, da zadeve trpijo, če voziš vsaj malo z glavo. Kot strojnik vem, da se zadeve predimenzionirajo in da deli in njih materiali v motorju ob izhodu iz tovarne niso na meji maximalnih zmogljivosti. Mogoče ne velja za kakšne navite Honde, Alfe...(pa ne me dedaj držat za besedo kar se tiče znamke navedenih vozil)
LP
Boris
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 13, 2009 11:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Tisti, ki se jim navedene cene zdijo nezaslišano previsoke:
imate edinstveno priložnost, da se podate v te vode.
Nekaj malega kablov, prenosnik, osnovno orodje...

V tem se pa celo strinjava ... Smile

boco je napisal/a:
... Enega za 150€ (maloo izkušenj brez nekih posebnih referenc) in drugega za 300€ (cena je bila s popustom ker nas je šlo več skupaj) in je poznan povsod naokrog sicer pa je v Črnučah.
...

Da si si dal na bimerju konjenico povečat brez homologacije d'oh! ... MadMax te bo najbrž kar obesil za nekaj ... Laughing

Tistega v črnučah in njegov tim osebno poznam. Njihovo delo temelji na 25 letnih izkušnjah in dragem raznoraznem hardweru in softweru s katerim sem lahko nekaj časa tudi sam delal.

V človeški naravi je pač tako, da vsi vidimo samo tistih nekaj minut dela ob sami izvedbi. Tega, da je chiptuner v to vložil mesece dela brez plačila pa ne vidimo.
Če primerjam to s programom za nek MCU ... sestavljate in testirate ga cel teden po 8 ur, potem pa pred naročnikom zapečete MCU v minutki. Ko mu izstavite socialen račun v višini 100€ pa se prime za glavo z besedami "100€ za pet minut dela" ...
Kako se boste počutili Question

Pa še to: dober chiptuning pomeni download nabranih karakteristik iz motorja, kjer ima skoraj vsak motorni računalnik malce drugačne nabrane podatke (buffer) s senzorjev (celo način vožnje tistega avta/voznika) in individualne nastavitve. Tukaj za kvaliteto ni copy/paste!
Prej omenjeni tuner to naredi sam, večina ostalih pa download data pošlje v DE ali RU kjer zadevo analizirajo in naredijo optimatizacijo individualno za vsak motor posebej pa čeprav je po tovarniških karakteristikah enak enemu od prej čipanih. In na koncu se ti tak upa dat še nekajmesečno garancijo ...

Sedaj pa zainteresirani za dober zaslužek veselo na delo ... Whistle
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 14, 2009 12:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Da si si dal na bimerju konjenico povečat brez homologacije d'oh! ... MadMax te bo najbrž kar obesil za nekaj ... Laughing


Na-a, morda presenetljivo, a tole me ne gane kaj dosti, ne glede na firmo.
Ne tega enačit s polučkanimi konzervami Shame on you
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
M.Pecar
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Jan 2007 18:56
Prispevkov: 142
Aktiv.: 0.63
Kraj: Lj.Crnuce

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 14, 2009 8:50 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Z interneta sneti nacrt za vezje za povezavo prenosnika na racunalnik avtomobila je dandanes tako enostavno, da to lahko naredi srednjesolec 2. letnika Vegove (naredil je vec vezij za volkwagne, citroene). Ko je v 4. letniku naredil izpit za avto, sem kupil rabljenega Berlinga. Cez en teden je ze priklapljal racunalnik na avto in pregledal parametre, ko se je prizgala lucka lambda sonde, jo je resetiral. K sreci pa je "mulec" toliko pameten, da kot avtomodelar ve, da brez izkusenj ni varno posegati v nastavitve motorja Berlinga. Presneto dobro ve, kako pri radijsko vodenem avtu raznese motor, kako utrgas roko, ko zletis s proge itd.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4769
Aktiv.: 20.11
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 14, 2009 10:42 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislijm, da z SW, ki se nahaja na internetu Wagcom, ... se ne da kaj dosti spreminjati parametre motorja. Bolj je namenjen diagnostiki motorja.
"cipanje" pa ni samo povečanje goriva, zraka in pritiska. Je dosti več kot to. Je optimizacija sistema! S tem se pridobi par konjev ter navora. Ampak vse to v mejah materiala. Seveda se da iztisniti mnogo več, ampak z tem bi pa zagotovo močno skrajšal življenjsko dobo avtomobila.
Moje razmišljanje je, da je "čipanje" celo koristno za avto. Cena je res visoka, ampak če računaš manjšo (dejansko je !!) porabo goriva se ti v nekaj letih izplača.

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 14, 2009 11:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Upam, da bodo "čip-tunerji" še dolgo in lagodno živeli na vaš račun.
Sam ne vidim nobenega smisla v tem, da bi na avtu pridobil tistih 15KM več.
Znižanje porabe?
A tovarni dandanes ni v interesu, da je poraba čim nižja?
A tovarni ni v interesu, da ima avto kar največ KM/liter porabe goriva?

Ampak, kot pravimo: "Vsako tele ima svoje veselje".
Nesmislov v življenju je veliko in nekateri si ga pač "podaljšujejo" z avtomobili.
Tudi sam sem bil včasih mlad in zelen. Skrajni čas je že bil (pred leti), da odrastem in ugotovim, po čem naj te pravzaprav cenijo ljudje. Smile

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 14, 2009 11:49 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ford ima recimo uradno možnost premikanja parametrov v smislu majhna poraba <---> odzivnejši motor, sicer v ožjih mejah od chip-tuninga o katerem je govora tu, pa vendar.
Kdor rad občuti pospeške (kakršnikoli že so pri 0.1KM/kg) bo pač načipal in se ob tem ne bo sekiral okrog stroškov.
Nekdo drug pa, ki mu je edini cilj infinitezimalno nizka poraba pa bo kupil temu primeren avto in se vozil počasneje od biciklistov.

Praktično vsak stroj/naprava ima še nekaj neizkoriščenega potenciala, rezerve, ali kakor se že temu reče.
Če ne zaradi drugega, pa zato, da se serijski proizvodi med sabo v startu čimmanj razlikujejo. Če bi bili že v startu naviti do konca, bi bilo najbrž več prepirov v stilu "od sosedovega Francija golf leti k' svi'ja, moj pa ne gre nikam'r".
Ako je komu v veselje to izkoristit... Sam pri sebi pa bo vsak pretehtal pluse in minuse ki mu jih tak poseg prinese.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
chaos
Član
Član



Pridružen-a: Sob 16 Sep 2006 22:12
Prispevkov: 1063
Aktiv.: 4.65
Kraj: Zagorje ob Savi

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 14, 2009 11:59 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s55m je napisal/a:
Upam, da bodo "čip-tunerji" še dolgo in lagodno živeli na vaš račun.
Sam ne vidim nobenega smisla v tem, da bi na avtu pridobil tistih 15KM več.

Ti mogoče ne, kdo drug bi pa rad ravno tistih 15KM, da se mu bo avto zdel 'ravno prav hiter'.
s55m je napisal/a:

Znižanje porabe?
A tovarni dandanes ni v interesu, da je poraba čim nižja?
A tovarni ni v interesu, da ima avto kar največ KM/liter porabe goriva?

Znižanje porabe - zakaj pa ne? Kje pa piše, da lahko tovarna optimalno nastavi delovanje motorja, še preden ta prevozi nekaj sto ali tisoč kilometrov?
In ja, tovarnam je v interesu, da prodajajo avotomobile, ki pašejo v tak ali drugačen razred po velikosti motorja in moči - zavarovanje in cestna taksa pa to.

Kolikor mi je razložil prijatelj mehanik, so pri Golfu IV vsi TDI motorji čisto enaki, imajo samo drug program, in če se prav spomnim, imata 130 in 150KM različici drugačne šobe. Torej je pri 90KM motorju kar precej zaloge - je takorekoč predimenzioniran, in če mu moč povečaš za 15, 20KM, ne bo motor bolj 'trpel', kot je pa bilo predvideno.

Opomba: čeprav imam 'primeren' avto, ga nisem čipal - osebno pač ne čutim potrebe ...

LP!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.89
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 14, 2009 12:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s55m je napisal/a:
Upam, da bodo "čip-tunerji" še dolgo in lagodno živeli na vaš račun.
Sam ne vidim nobenega smisla v tem, da bi na avtu pridobil tistih 15KM več.
Znižanje porabe?
A tovarni dandanes ni v interesu, da je poraba čim nižja?
A tovarni ni v interesu, da ima avto kar največ KM/liter porabe goriva?

Ampak, kot pravimo: "Vsako tele ima svoje veselje".
Nesmislov v življenju je veliko in nekateri si ga pač "podaljšujejo" z avtomobili.
Tudi sam sem bil včasih mlad in zelen. Skrajni čas je že bil (pred leti), da odrastem in ugotovim, po čem naj te pravzaprav cenijo ljudje. Smile


Pa še kako se strinjam s to trditvijo. Če je nekomu avto presab, mora pač kupiti močejšega. Oprema v vozilu je pač homologirana ter preračunana za tako moč kot je v orginalu. Verjamite - vsak vijak v vozilu je preračunan...
Vse skupaj je zelo podobno "navijanju" računalnika. Napačni postopki lahko privedejo do uničenja le tega.. v tem primeru bo oškodovan le lastnik...
V primeru neustreznih spremememb na avtomobilu, pa bomo poleg voznika ogroženi tudi ostali udeleženci v prometu.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
boco
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42
Prispevkov: 919
Aktiv.: 3.88
Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 14, 2009 11:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

...no mislim, da gre tema rahlo v nepravo smer in upam, da ne bomo spet začeli dokazovati eden drugemu kdo ima prav in kdo ne (preveč tipično slovensko). Povedal bi edino tole, da svojega avta nisem čipal za to, da bom po cestah norel (k pameti sem na srečo prišel že v mladih letih in že dolgo nisem zelen ) ampak predvsem iz razloga, da zmanjšam porabo goriva (kar mi je tudi uspelo) in povečam navor, ki mi občasno amapk le redko pride prav. Silvo, o varnosti se popolnoma strinjam ( o dimenzioniranjuu vijakov in materialov ravno ne), sem pa kljub temu , da je pod mojim pokrovom motorja pridodanih cca 25 konj še vedno bolj varen voznik kot pa tisti, ki bo spil 4pire in šel na cesto ( to je pa že posebna debata).
Upam, da smo s svojimi izjavami povedali tistim, ki so na začetku razmišljali o tem, da se lotijo tuninga, da zadeva le ni tako preprosta kot izgleda na prvi pogled in, da tisti ki to počnejo vložijo kar nekaj časa in denarja, da svoje znanje upravičeno prodajajo naprej.S tem bi jaz svoje komentarje tukaj zaključil.

LP
Boris
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
red_mamba
Član
Član



Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56
Prispevkov: 1486
Aktiv.: 6.27
Kraj: Yogyakarta

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 15, 2009 9:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jaz se lotevam tega posla ampak malo drugače. začel sem namreč razvijat lasten ECU, prva žrtev pa bo moj A3 1.8T Very Happy
_________________
Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 15, 2009 9:37 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

red_mamba je napisal/a:
jaz se lotevam tega posla ampak malo drugače. začel sem namreč razvijat lasten ECU, prva žrtev pa bo moj A3 1.8T Very Happy


Ti to resno? Misliš, da lahko sam razviješ boljši motorni ECU kot ena razvojna ekipa (Audi) polna denarja in razvojnih kapacitet?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 15, 2009 10:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poročaj, kaj bo z Audi-jem.... Vso srečo! Whistle
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 15, 2009 10:46 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz ne bi šel razvijat svojega sistema. Saj dobiš megasquirt za 200eur v kit kompletu. Ne vem sicer če dela na dizlih.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group