 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 11:18 am Naslov sporočila: |
|
|
Volvo S40 in V40 letniki 2001 - 2004 naprimer, imajo samo en senzor na zadnji levi obesi. Priključen je na iste žice kot bi sicer bil gumb za ročno nastavitv pri navadnih žarometih. Motorčki za nastavljanje snopa pri xenonskih žarometih so seveda dosti hitrejši. Poleg tega pa sprejema še dodaten signal iz števca - informacija o hitrosti oziroma pospešku.
Legenda:
4/38 - Centralni Elektronski modul, upravlja nekatere porabnike v kabini
5/1 - Instrumenti, oziroma signal hitrosti
17/1 - En izmed pinov na OBD konektorju za diagnostiko
6/15 in 6/16 - Žarometa
4/6 - Modul z vgrajenim senzorjem obtežitve (potenciometer z vzvodom) na zadnji premi
3/19 - Gumb, potenciometer za ročno nastavljanje višine pri modelih z navadnimi žarometi
Polne črte so žične povezave, ki veljajo za vse modele, črtkane pa veljajo ločeno enkrat za modele s xenonom in drugič za modele brez.
V "Vadisu" piše da se sistem kalibrira v ničto pozicijo (brez obtežitve) s priklopom na računalnik - diagnostiko. Sicer pa je ta poseg potreben le ob menjavi senzorja, amortizerjev ali obes.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
16.49 KB |
Pogledana: |
5900 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
74.53 KB |
Pogledana: |
6 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kramko 69 Član

Pridružen-a: Sob 20 Mar 2010 20:39 Prispevkov: 200 Aktiv.: 1.08 Kraj: Laško
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 2:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Naj povem zakaj se odločam za nakup boljših žarnic.Poleg novega bravota ima žena še opel astro letnk 99 in ima vgrajene H7 in pri nočni vožnji je vidljivost veliko boljša kot pri novem bravotu.Ker imam očala se mi pri nočni vožnji,to kar veliko pozna,da ne omenim če je dež je vidljivost zelo slaba.Pogledal sem v navodila od bravota in vidim,da uporablja za dolge in zasenčene luči iste žarnice se pravi H1samo da je pri zasenčenih fokus bolj zatemnjen kot pri dolgih,ker pri astri je dolga drugačna kot zasenčena.Verjetno si bom nabavil te tako imenovane night breaker žarnice.Verjetno mislite na to zadevo http://www.mimovrste.com/artikel/3420113115/zarnica-12v-h1-55w-night-breaker
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek4 Član


Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52 Prispevkov: 2952 Aktiv.: 12.45 Kraj: Tržič - Mesto med gorami
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 2:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najprej očisti in po potrebi spoliraj plastiko na žarometih.... Drugače pa NB so dobre žarnice.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
serdzodj Član

Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 20:53 Prispevkov: 343 Aktiv.: 1.54 Kraj: Lukovica pri Domžalah
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 3:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek4 je napisal/a: |
Najprej očisti in po potrebi spoliraj plastiko na žarometih.... |
Pri novem avtu? Potem bolje da se takoj avta znebi...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek4 Član


Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52 Prispevkov: 2952 Aktiv.: 12.45 Kraj: Tržič - Mesto med gorami
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 4:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Spregledal "novi".... Sicer ima pa draga doma tudi "novi avtek", pa je star že kar nekaj....
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 4:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek---> en izmed možnosti je da senzor ko prižgeš avto nastavi višino, potem se izključi. Ko ob prižganem avtu potem nalagaš prtljažnik je ta senzor izključen in zato ne nastavi ponovno...sicer da bi avto ranga touareg imel tako enostavno elektroniko je čudno...nikoli pa ne veš...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 6:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ti kar mirno kupi, če jih boš po prvi nočni vožnji zamenjal z originalnimi jih odkupim po dvojni ceni! Po moje pa bo tudi ženin avto dobil NB.
Za poizkus zamenjaj žarnici samo v enem žarometu, vključi motor in primerjaj svetlobo "na oko". Pa poročaj o izkušnjah. Prosim.
_________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gorazdkop Član

Pridružen-a: Ned 28 Dec 2008 12:19 Prispevkov: 145 Aktiv.: 0.72 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 8:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem imel Night breaker (sicer H4 verzijo), pa sem bil kar zadovoljen s svetilnostjo. Edino svetili pa nista dolgo (par mesecev). Takrat sem preklopil nazaj na navadne žarnice in sem jih imel 2 leti.
Nezadovoljen sem bil s svetilnostjo. Posebej ob deževju in posledično mokri cesti se črt na cesti skoraj ni videlo. Obup.
Zdaj sem si kupil Philips Xtreme Power in je zelo, zelo občutna razlika.
http://www.mimovrste.com/artikel/3420182828/par-zarnic-philips-12v-h7-55w-x-treme-power
Vendar sem si jih naročil iz Angljie preko ebay.co.uk . Dobil v treh dneh. Za 22€ par žarnic.
Imam Almero in dobre žaromete, tako da to ni bilo krivo za slabo svetlobo.
Upam edino, da mi bosta svetili vsaj nekaj časa.
Zaenkrat priporočam
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 8:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tako dobre pa tudi niso.
Jaz skoraj ne opazim razlike.
Primerjal Narva Sliverstar in Night Breaker in ni neke hude opazne razlike.
Xenon je še daleč najboljša varianta, samo kaj, če ga lomijo s temi zakoni. Da bi si ga lahko namestil z nekimi optimalnimi zahtevami, ne pa cel avto raztrgati, da ti bo voda spredaj špricala in bi naj bil problem rešen.
Senzorji za avtomatsko nastavljanje pa se itak vidi praktično kolikim avtom, ki imajo original to dela tako kot mora. Včasih se mi zdi, da nekateri sploh nimajo nič.
In zdaj bom moral menjati avto zaradi tega
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 8:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
No, ni ne vem kakšna če primerjaš specialno žarnico s specialno. Če pa katerokoli specialno primerjaš z navadno Hx, je pa razlika ogromna. So med samimi boljšimi razlike, a manjše. Jaz sem prej imel xenon kot kratko ter neko no-name a-la special xenon look ultra-white-extra-bright in ne vem kaj še vse H1 kot dolge. Če sem prižgal dolge je bilo kot da nisem nič prižgal. Ko pa sem dal osram, so dolge res zalegle za dolge.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 8:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj šele bi bilo, če bi dal dolge kot xenon
Razlika je kot noč in dan. In da, ni dovoljeno, ampak z njimi nikogar ne slepiš. Če je po pomoti, ga le malo bolj zaslepiš. Vidiš pa pred sabo res daleč in zelo na široko (odvisno od snopa na različnih avtih).
Pri vklopu edino traja nekaj časa, da zasvetijo do maks., potem pa ni bistvene razlike pri kratkih pavzah.
Piše, da jih naj ne bi uporabljal za hitre stikalne manipulacije. Še ni nobena odpovedala. Mislim, da drži še dlje kot zasenčene xenon.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 8:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
... ampak z njimi nikogar ne slepiš... |
no, tole pa ni ravno čisto res. Jaz ti za večino avtov takoj, na razdalji par sto metrov povem ali so originalne ali ne. Tako "špricajo" naokoli da je veselje. To se še najbolj vidi ob mokri cesti, ko voziš ponoči po ulici med hišami. Opazuj hiše levo in desno pred seboj, boš videl kako veselo xenonke svetijo po njih.
Je pa res da nekateri žarometi ne slepijo, oziroma slepijo dosti manj, predvsem tisti, ki imajo lupo. Je pa tudi res da nekateri originalni kar bogato slepijo.
In še nekaj: ko sem montiral xenonke je bila razlika res ogromna. Sem dal navadne (take, ki sem jih prej omenjal) ven. Ko pa sem ven dal xenonke in notri osram, je bila razlika v minus zelo majhna. Tako da DOBRE navadne so skoraj tako dobre kot xenonke. S tem da večina originalnih xenonk ne sveti tako močno kot KIT varianta. Prav zaradi tega, ker so originalni žarometi prilagojeni tako, da ne motijo, in tukaj se kot stranski faktor pojavi malce manjša svetilnost naprej.
Na splošno xenonke ne marajo preklopov...to jih ubija.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 9:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Problem pri umazanih steklih je razpršitev svetlobe in posledično večje motenje okolice.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 11:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Umazano steklo blešči pri vsaki luči. Odvisno je le kako veliko površino zajema snop na njej. Pri lečah je ta manjša.
Mene osebno xenon kiti ne motijo v drugih vozilih, le so vgrajeni tako, da ne bleščijo več ali manj kot navadne. Normalno, da blešči in se vidi razlika na cesti. To je razadi tega ker je spekter barve drugačen in človek to tudi drugače zaznava. Ker pa je celotna zadeva še prepovedana v KIT vgradnjah, so ljudje še toliko bolj občutljivi na to in predvsem verjetno zaradi zavisti. Ne, da bi bil škodoželjen, ampak ker noben drugi ne sme imeti, zakaj bi bile izjeme.
Res je, da včasih srečaš kak avto, ki mu bleščijo te xenon vse okrog in ima KIT vgradnjo. Ne vem od kod jim take žarnice ali so pa luči takšne. Sam sem uporabljal KIT in je manj bleščal kot halogenke. Žarnico sem imel dodatno senčeno, da je rezalo črto in svetloba ni padala na spodnjo stran parabole tako, da bleščanja ni bilo tako močnega kot pri halogen. KIT sem dal ven, ker vedno več ljudi poznam, ki so dobili kazen zaradi tega.
Razmišljal sem edino, da bi kupil luči z lečo, saj širše razpršijo svetlobo in enakomerno.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Nov 26, 2010 12:01 am Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
...
Razmišljal sem edino, da bi kupil luči z lečo, saj širše razpršijo svetlobo in enakomerno. |
Če si boš privoščil take luči in aftermarket X kit s pravilno nastavitvijo višine (po možnosti sprotno iz kabine) nobenega ne boš motil, ker je leča in njena kovinska zaslonka predpogoj za xenon. To kombinacijo uporabljam že tri leta pa ni ni še noben znanec niti forumaš rekel, da mu je kaj bleščalo, čeprav me jih je že kar nekaj srečalo ali vozilo pred menoj ...
Pyr0Beast je napisal/a: |
Problem pri umazanih steklih je razpršitev svetlobe in posledično večje motenje okolice. |
Res je ... sedaj lahko samo še čakamo trditev, da tiste zakonske šprice kvalitetno očistijo stekla reflektorjev ...
Ko dobimo še to potrditev lahko brisalce začnemo metat iz vetrobranov kar v smeti ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|