www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Xenon H1
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 11:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Volvo S40 in V40 letniki 2001 - 2004 naprimer, imajo samo en senzor na zadnji levi obesi. Priključen je na iste žice kot bi sicer bil gumb za ročno nastavitv pri navadnih žarometih. Motorčki za nastavljanje snopa pri xenonskih žarometih so seveda dosti hitrejši. Poleg tega pa sprejema še dodaten signal iz števca - informacija o hitrosti oziroma pospešku.

Legenda:
4/38 - Centralni Elektronski modul, upravlja nekatere porabnike v kabini
5/1 - Instrumenti, oziroma signal hitrosti
17/1 - En izmed pinov na OBD konektorju za diagnostiko
6/15 in 6/16 - Žarometa
4/6 - Modul z vgrajenim senzorjem obtežitve (potenciometer z vzvodom) na zadnji premi
3/19 - Gumb, potenciometer za ročno nastavljanje višine pri modelih z navadnimi žarometi

Polne črte so žične povezave, ki veljajo za vse modele, črtkane pa veljajo ločeno enkrat za modele s xenonom in drugič za modele brez.

V "Vadisu" piše da se sistem kalibrira v ničto pozicijo (brez obtežitve) s priklopom na računalnik - diagnostiko. Sicer pa je ta poseg potreben le ob menjavi senzorja, amortizerjev ali obes.



samodejna regulacija.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  16.49 KB
 Pogledana:  5900 krat

samodejna regulacija.JPG



regulacija.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  74.53 KB
 Pogledana:  6 krat

regulacija.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kramko 69
Član
Član



Pridružen-a: Sob 20 Mar 2010 20:39
Prispevkov: 200
Aktiv.: 1.08
Kraj: Laško

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 2:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Naj povem zakaj se odločam za nakup boljših žarnic.Poleg novega bravota ima žena še opel astro letnk 99 in ima vgrajene H7 in pri nočni vožnji je vidljivost veliko boljša kot pri novem bravotu.Ker imam očala se mi pri nočni vožnji,to kar veliko pozna,da ne omenim če je dež je vidljivost zelo slaba.Pogledal sem v navodila od bravota in vidim,da uporablja za dolge in zasenčene luči iste žarnice se pravi H1samo da je pri zasenčenih fokus bolj zatemnjen kot pri dolgih,ker pri astri je dolga drugačna kot zasenčena.Verjetno si bom nabavil te tako imenovane night breaker žarnice.Verjetno mislite na to zadevo http://www.mimovrste.com/artikel/3420113115/zarnica-12v-h1-55w-night-breaker
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek4
Član
Član



Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52
Prispevkov: 2952
Aktiv.: 12.45
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 2:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej očisti in po potrebi spoliraj plastiko na žarometih.... Drugače pa NB so dobre žarnice.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
serdzodj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 20:53
Prispevkov: 343
Aktiv.: 1.54
Kraj: Lukovica pri Domžalah

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 3:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

mucek4 je napisal/a:
Najprej očisti in po potrebi spoliraj plastiko na žarometih....

Pri novem avtu? Potem bolje da se takoj avta znebi...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek4
Član
Član



Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52
Prispevkov: 2952
Aktiv.: 12.45
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 4:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Spregledal "novi".... Sicer ima pa draga doma tudi "novi avtek", pa je star že kar nekaj....
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 4:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

mucek---> en izmed možnosti je da senzor ko prižgeš avto nastavi višino, potem se izključi. Ko ob prižganem avtu potem nalagaš prtljažnik je ta senzor izključen in zato ne nastavi ponovno...sicer da bi avto ranga touareg imel tako enostavno elektroniko je čudno...nikoli pa ne veš...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.58
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 6:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Verjetno si bom nabavil te tako imenovane night breaker žarnice.Verjetno mislite na to zadevo http://www.mimovrste.com/artikel/3420113115/zarnica-12v-h1-55w-night-breaker


Ti kar mirno kupi, če jih boš po prvi nočni vožnji zamenjal z originalnimi jih odkupim po dvojni ceni! Po moje pa bo tudi ženin avto dobil NB.

Za poizkus zamenjaj žarnici samo v enem žarometu, vključi motor in primerjaj svetlobo "na oko". Pa poročaj o izkušnjah. Prosim.

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gorazdkop
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Dec 2008 12:19
Prispevkov: 145
Aktiv.: 0.72
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 8:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem imel Night breaker (sicer H4 verzijo), pa sem bil kar zadovoljen s svetilnostjo. Edino svetili pa nista dolgo (par mesecev). Takrat sem preklopil nazaj na navadne žarnice in sem jih imel 2 leti.
Nezadovoljen sem bil s svetilnostjo. Posebej ob deževju in posledično mokri cesti se črt na cesti skoraj ni videlo. Obup.

Zdaj sem si kupil Philips Xtreme Power in je zelo, zelo občutna razlika.
http://www.mimovrste.com/artikel/3420182828/par-zarnic-philips-12v-h7-55w-x-treme-power

Vendar sem si jih naročil iz Angljie preko ebay.co.uk . Dobil v treh dneh. Za 22€ par žarnic.

Imam Almero in dobre žaromete, tako da to ni bilo krivo za slabo svetlobo.

Upam edino, da mi bosta svetili vsaj nekaj časa.
Zaenkrat priporočam
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 8:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tako dobre pa tudi niso.

Jaz skoraj ne opazim razlike.

Primerjal Narva Sliverstar in Night Breaker in ni neke hude opazne razlike.

Xenon je še daleč najboljša varianta, samo kaj, če ga lomijo s temi zakoni. Da bi si ga lahko namestil z nekimi optimalnimi zahtevami, ne pa cel avto raztrgati, da ti bo voda spredaj špricala in bi naj bil problem rešen.
Senzorji za avtomatsko nastavljanje pa se itak vidi praktično kolikim avtom, ki imajo original to dela tako kot mora. Včasih se mi zdi, da nekateri sploh nimajo nič.

In zdaj bom moral menjati avto zaradi tega Smile

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 8:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No, ni ne vem kakšna če primerjaš specialno žarnico s specialno. Če pa katerokoli specialno primerjaš z navadno Hx, je pa razlika ogromna. So med samimi boljšimi razlike, a manjše. Jaz sem prej imel xenon kot kratko ter neko no-name a-la special xenon look ultra-white-extra-bright in ne vem kaj še vse H1 kot dolge. Če sem prižgal dolge je bilo kot da nisem nič prižgal. Ko pa sem dal osram, so dolge res zalegle za dolge.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 8:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj šele bi bilo, če bi dal dolge kot xenon Wink

Razlika je kot noč in dan. In da, ni dovoljeno, ampak z njimi nikogar ne slepiš. Če je po pomoti, ga le malo bolj zaslepiš. Vidiš pa pred sabo res daleč in zelo na široko (odvisno od snopa na različnih avtih).

Pri vklopu edino traja nekaj časa, da zasvetijo do maks., potem pa ni bistvene razlike pri kratkih pavzah.

Piše, da jih naj ne bi uporabljal za hitre stikalne manipulacije. Še ni nobena odpovedala. Mislim, da drži še dlje kot zasenčene xenon.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 8:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ElGrigon je napisal/a:
... ampak z njimi nikogar ne slepiš...

no, tole pa ni ravno čisto res. Jaz ti za večino avtov takoj, na razdalji par sto metrov povem ali so originalne ali ne. Tako "špricajo" naokoli da je veselje. To se še najbolj vidi ob mokri cesti, ko voziš ponoči po ulici med hišami. Opazuj hiše levo in desno pred seboj, boš videl kako veselo xenonke svetijo po njih.
Je pa res da nekateri žarometi ne slepijo, oziroma slepijo dosti manj, predvsem tisti, ki imajo lupo. Je pa tudi res da nekateri originalni kar bogato slepijo.
In še nekaj: ko sem montiral xenonke je bila razlika res ogromna. Sem dal navadne (take, ki sem jih prej omenjal) ven. Ko pa sem ven dal xenonke in notri osram, je bila razlika v minus zelo majhna. Tako da DOBRE navadne so skoraj tako dobre kot xenonke. S tem da večina originalnih xenonk ne sveti tako močno kot KIT varianta. Prav zaradi tega, ker so originalni žarometi prilagojeni tako, da ne motijo, in tukaj se kot stranski faktor pojavi malce manjša svetilnost naprej.
Na splošno xenonke ne marajo preklopov...to jih ubija.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 9:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Problem pri umazanih steklih je razpršitev svetlobe in posledično večje motenje okolice.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 25, 2010 11:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Umazano steklo blešči pri vsaki luči. Odvisno je le kako veliko površino zajema snop na njej. Pri lečah je ta manjša.

Mene osebno xenon kiti ne motijo v drugih vozilih, le so vgrajeni tako, da ne bleščijo več ali manj kot navadne. Normalno, da blešči in se vidi razlika na cesti. To je razadi tega ker je spekter barve drugačen in človek to tudi drugače zaznava. Ker pa je celotna zadeva še prepovedana v KIT vgradnjah, so ljudje še toliko bolj občutljivi na to in predvsem verjetno zaradi zavisti. Ne, da bi bil škodoželjen, ampak ker noben drugi ne sme imeti, zakaj bi bile izjeme.

Res je, da včasih srečaš kak avto, ki mu bleščijo te xenon vse okrog in ima KIT vgradnjo. Ne vem od kod jim take žarnice ali so pa luči takšne. Sam sem uporabljal KIT in je manj bleščal kot halogenke. Žarnico sem imel dodatno senčeno, da je rezalo črto in svetloba ni padala na spodnjo stran parabole tako, da bleščanja ni bilo tako močnega kot pri halogen. KIT sem dal ven, ker vedno več ljudi poznam, ki so dobili kazen zaradi tega.
Razmišljal sem edino, da bi kupil luči z lečo, saj širše razpršijo svetlobo in enakomerno.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 26, 2010 12:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ElGrigon je napisal/a:
...
Razmišljal sem edino, da bi kupil luči z lečo, saj širše razpršijo svetlobo in enakomerno.

Če si boš privoščil take luči in aftermarket X kit s pravilno nastavitvijo višine (po možnosti sprotno iz kabine) nobenega ne boš motil, ker je leča in njena kovinska zaslonka predpogoj za xenon. To kombinacijo uporabljam že tri leta pa ni ni še noben znanec niti forumaš rekel, da mu je kaj bleščalo, čeprav me jih je že kar nekaj srečalo ali vozilo pred menoj ... Wink

Pyr0Beast je napisal/a:
Problem pri umazanih steklih je razpršitev svetlobe in posledično večje motenje okolice.
Res je ... sedaj lahko samo še čakamo trditev, da tiste zakonske šprice kvalitetno očistijo stekla reflektorjev ...
Ko dobimo še to potrditev lahko brisalce začnemo metat iz vetrobranov kar v smeti ... Laughing
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group