www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Webasto C5 - lokacija
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 12:26 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni,
danes sem ponovno razmontiral pol avta (sestavil sem PWM regulator z ne555), nato sem pa imel namen tole vgraditi, da bi lahko nastavil vrtljaje ventilatorja kabine med tem ko webasto greje, da mi odtali šipe. Problem je nastal, ko sem videl, da so za ventilator in regulator uporabljene žice vsaj 4mm2. OK rečem, prekinem eno žico, ter pomerim tok skozi ventilator. Na predzadnji stopnji (od 8-mih) mi je instrument že pokazal OL na 20A merilnem območju Shocked . To pomeni, da na zadnji stopnji teče skozi ventilator teče okrog 30A!?!?! To me je zelo presenetilo, saj sem nameraval z relejem odklopiti originalni regulator, ter priključiti svojega.
Sedaj me pa zanima, če je ta PWM regulator s tranzistorjem IRFP054 OK, ter če lahko uporabim dva vzporedno vezana releja RZ03-1A4-D012 ???

Prosim za mnenja ter predloge.
Hvala!
LP, Jani
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SamoR
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58
Prispevkov: 393
Aktiv.: 2.09
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 1:04 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prekontroliraj, da se ti istočasno ne vklopi tudi gretje zadnje šipe in klima. Sam ventilator dvomim, da vleče 20+ A.
_________________
ISF

Boljše je sovražnik dobrega!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 8:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da, tudi jaz sem Shocked na instrument, saj nisem mogel verjeti, zato tudi sprašujem po nasvetih. Tok, ki sem ga navajal sem meril direktno na motorju ventilatorja, tako da klima (ki je tako ali tako vgasnjena) in razna gretja niso vplivala na meritev.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 8:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Am, samo na glas razmišljam ...

Zakaj pa nebi uporabil že vgrajenega regulatorja ?

Glede toka pa, a si pogledal kakšna varovalka je za ventilator in se vprašal, zakaj je 30 oz. 40A ?

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 8:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No pa dajmo še malo na glas razmišljat... Kako pa lahko krmilim originalni regulator? Ja res je 40A varovalka, sam še vedno ne razumem kako lahko en ventilator pokuri toliko toka? Think
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.01
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 8:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ventilatorji v avtomobilu so precej močni. Ker je napetost nizka mora bit visok tok. 500W na maksimalni moči niti ni tako veliko, ker kar precej pihajo.
_________________
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 8:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tako, da preveriš na obstoječem, kako ga krmiliš sedaj ?
Dokumentacijo boš našel na spletu. Tiste 4 pine boš pa ja dešifriral.

Glede porabe pa, niti ne razmišljaj, zakaj porabi 30A+.
Enostavno sprejmi to kot dejstvo.

LP



IMGP1002.jpg
 Opis:
Tale bo menda pravi ...
 Velikost datoteke:  46.78 KB
 Pogledana:  3 krat

IMGP1002.jpg


Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 9:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prav, sem se že sprijaznil s tokom Very Happy Igor tale regulator je po mojem od xsare. Od C5 ima se mi zdi samo 2 krmilni žici. Ko ga najdem, ga prilepim.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 9:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Takšen regulator imam

Tukaj se boljše vidi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 9:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jp, moj kiks.


Regulacija ima malo več kot 2 žici, kajne ?

Daj prosi alesz na citroenar forumu za načrt priklopa.
Ali pa nabavi rabljenega na odpadu, pa preštudiraj ...

LP



modc31.jpg
 Opis:
Priklop ...
 Velikost datoteke:  31.19 KB
 Pogledana:  0 krat

modc31.jpg


Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 9:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ene 10A ima za žarilno svečko, drugo je ventilacija + pumpa
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 9:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@Pyro
to je regulacija za ventilator kabine, ne za webasto.
Možakar bi rad pognal ventilator kabine hkrati z webastom, ki pa ni original, in obstoječa instalacija ne pomaga.

@Jani
Pri Xantiji se je dalo pripravit ventilator kabine do delovanja ob danem kontaktu (brez, da motor teče) tako, da je bilo ob danem kontaktu treba spraviti pod napajanje klima modul.

Če boš poskusil, morda je tudi tukaj tako ...

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group