www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Vgradnja grelnih svečk na traktorju
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
AlesK
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jan 2009 15:59
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.09
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 09, 2012 5:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Svečke v sesalnem kolektorju ne bodo bistveno ogrele zraka zaradi premajhne površine grelnega telesa, pa čeprav so 4.
V ta namen se uporablja grelnik zraka (google vpiši grid heater, poglej slike). Montira se ga v vsisno cev.
Deluje tako, da ga za 20 do 30 sekund pred zagonom priklopimo na akumulator in ga izklopimo pred zaganjanjem motorja. Akumulirana toplota na žicah ogreva vsisni zrak tudi ko je izklopljen.
Lahko uporabiš časovni rele, ki ti vklopi grelec zraka in lučko na armaturni plošči. Ko lučka ugasne, začneš z zaganjanjem motorja.

_________________
Priklopljene naprave delujejo bolje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1906
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 09, 2012 7:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

http://www.hidria.com/file/5391/hidria_katalog-sveck-09-10.pdf - stran 132 Wink
_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 09, 2012 8:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Res, da je traktor star, samo če ga že poleti 10s vžigaš potem verjetno ni vse v najboljšem redu. Think
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Sebek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 08 Feb 2012 15:38
Prispevkov: 43
Aktiv.: 0.26
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 09, 2012 9:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala robert za katalog.

Če sem iz podatkov prav razbral je to to kar bi jaz rad. Zdaj edino to ne vem kaj pomeni Čas požarjenja. Če je to čas ko se svečka napaja še po tistem ko se kontrolka ugasne je to to kar jaz rabim.

Zdaj edino nevem ali bi še zraven bil potreben kakšen močnostni rele ali je dovolj močan ta.

Hvala Vsem. Very Happy Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tiger
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22
Prispevkov: 1161
Aktiv.: 4.90

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 09, 2012 9:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

[quote="Sebek"]Najlepša hvala za pomoč.

Poleti vžge v 10s.



Če je to to, potem pomeni, da je generalna obnova motorja na vidiku.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
AlesK
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jan 2009 15:59
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.09
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 09, 2012 9:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čas požarenja je čas, ko so svečke / grelnik vklopljene tudi potem, ko motor že vžge. Motorju pomaga še nekaj časa, da se uteče.
_________________
Priklopljene naprave delujejo bolje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sebek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 08 Feb 2012 15:38
Prispevkov: 43
Aktiv.: 0.26
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 09, 2012 10:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

AlesK je napisal/a:
Čas požarenja je čas, ko so svečke / grelnik vklopljene tudi potem, ko motor že vžge. Motorju pomaga še nekaj časa, da se uteče.


No potem je to to kar sem želel izvedet ob odprtju teme

tiger je napisal/a:
Sebek je napisal/a:
Najlepša hvala za pomoč.

Poleti vžge v 10s.



Če je to to, potem pomeni, da je generalna obnova motorja na vidiku.

LP


Verjetno bi res bila potreba po kakšni generalni, saj že ima čez 40 let na grbi. Je pa vprašanje če se še dobijo deli za generalno. Koliko sem gledal po internetu je v Sloveniji še eden tak traktor, pa tudi v svetu jih ni veliko. Smile Smile
Najprej pa bo potrebno tudi obnoviti dize.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tiger
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22
Prispevkov: 1161
Aktiv.: 4.90

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 09, 2012 10:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tukaj povprašaš http://www.mynibbi.it/Sezione.jsp?idSezione=476&titolo=

Ti povedo, če je na zalogi in ceno.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 10, 2012 6:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

AlesK je napisal/a:
Svečke v sesalnem kolektorju ne bodo bistveno ogrele zraka zaradi premajhne površine grelnega telesa, pa čeprav so 4.
V ta namen se uporablja grelnik zraka (google vpiši grid heater, poglej slike). Montira se ga v vsisno cev.
Deluje tako, da ga za 20 do 30 sekund pred zagonom priklopimo na akumulator in ga izklopimo pred zaganjanjem motorja. Akumulirana toplota na žicah ogreva vsisni zrak tudi ko je izklopljen.
Lahko uporabiš časovni rele, ki ti vklopi grelec zraka in lučko na armaturni plošči. Ko lučka ugasne, začneš z zaganjanjem motorja.


Grelnik zraka, imenovan drugače tudi 'fen'

V baumeh* ali mehur* greš kupit 2kW (10€) fen za luščit barvo ali podobne hece in ga montiraš.

Za silo, če je vse iz kovine in čisto pred ognjem bi šlo tudi tako da nakapaš kakšen alkohol v sesalni kolektor in zadevo prižgeš da potegne plamen v mašino.


Ne vem kako je sicer pri tem modelu traktorja. Samo pazi da ti ne zagori filter ali potegne umazanije v sam bat.

Če ti traktor precej kadi malce manj kot pod polno obremenitvijo, bi bilo res dobro obnoviti injektorje, po možnosti tudi preveriti tlake v pumpi.

Saje ki se nabirajo v mašini, jo uničujejo in slabšajo njeno moč


Nazadnje urejal/a Pyr0Beast Pet Feb 10, 2012 7:04 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 10, 2012 7:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PZUFIC je napisal/a:
Res, da je traktor star, samo če ga že poleti 10s vžigaš potem verjetno ni vse v najboljšem redu. Think


Če ne drugega bi bilo verjento treba obnovit štarter in njegovo inštalacijo - pobrusiti površine kjer tečejo blazni tokovi, da je dober stik in podobne hece. Spucati kleme od akumulatorja ter le tega tudi nafilati. Vsaj 1x letno menjati olje zaradi nabiranja vlage v njem ipd.

Če ni dovolj obratov mašina pač ne bo stekla pa če jo cel dan verglaš.

10s ni nekaj kritično, če ima mašina ogromen vztrajnik, kjer traja 4s da sploh doseže kake pametne vrtljaje

Lahko pa imaš tudi probleme, če ti gre v samo pumpo za gorivo zrak. Dizel pumpe so blazno občutljive na to.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dyfan
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54
Prispevkov: 652
Aktiv.: 2.95

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 10, 2012 11:12 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, vsekakor bi bilo treba najprej spraviti v normalno stanje obstoječe stvari na motorju, kot so ti že svetovali.
Poskusi najti čimveč potrebnih delov za obnovo, da bodo normalno funkcionirali zaganjač, dize, sistem za dovod goriva, predvsem pa je pomembno, da imaš še zadostno kompresijo (mogoče bi zadostovala menjava batnih obročkov).

Vsekakor je boljši način menjava izrabljenih delov, ki so vzrok slabega vžiganja, kot pa da obešaš na motor razne dodatke, vzrok težave pa ostane.
Ker slej ko prej tudi ti dodatki ne bodo več zadostovali in boš zopet na istem, kot si sedaj.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sebek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 08 Feb 2012 15:38
Prispevkov: 43
Aktiv.: 0.26
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 10, 2012 12:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kar se tiče električne inštalacije je vsa na novo narejena. Nov je štarter, edino masa od akumulatorja do bloka motorja je ostala stara oziroma verjetno še originalna. Tako da to nebi smel biti problem.

V sesalni kolektor bom vgradil dve žarilni svečki iz kataloga katerega je dal link robert. Koda svečk je 13 720 311 na strani 145. Tok, ki ga potegne ena svečka je 12.5A torej dve svečki potrebujeta 25A.

Časovni rele bom uporabil iz istega kataloga na strani 132 pod kodo 13 760 037.

V vsakem primeru še bom verjetno potreboval en močnostni rele 30A, ki pa bo mogel biti vgrajen pred ali pa za časovnim relejem. Uporabiti bom mogel ga zato, ker mi kontakt ključavnica ne bo zdržala tega toka.

PS. Drugače sem po primarnem poklicu avtomehanik, strojni tehnik in pa novopečeni diplomirani inženir strojništva - smer vzdrževanje, tako da vem kaj je potrebno glede vzdrževanja.

Tudi ko bosta dizi obnovljeni, porihtana kompresija bodo žarilni svečki zelo pripomogli k še boljšemu vžiganju pozimi, zato jih bom že prej vgradil.

Hvala vsem za pomoč. Very Happy Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 10, 2012 1:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

>Tako da to nebi smel biti problem.
Pa kar zna biti Smile

Pomeri koliko imaš padca napetosti do štarterja ko verglaš
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferdo
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10
Prispevkov: 354
Aktiv.: 1.49
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 10, 2012 2:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Z grelnimi svečkami bo zagon definitivno boljši. Tudi Tomo Vinkoviči so zračno hlejeni in tudi tu se mraz zelo pozna... Grelne svečke pa definitivno pomagajo. Mislim, da če je napeljava nova, drugih vzrokov; kot je mraz in prekomerna obrabljenost motorja za dolgo vžiganje ne bo. Zračno hlajeni motorji zelo radi "dihajo", zato imajo Tomo-ti celo odprtino za nalit motorno okje v cilinder, kar pomaga pri vžiganju ob zelo nizkih temperaturah...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
AlesK
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jan 2009 15:59
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.09
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 10, 2012 3:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Svečka 13 720 311 je plamenska svečka. Če boš z njo grel zrak bo kaj kmalu pregorela.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group