 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Edi Član

Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 23:12 Prispevkov: 169 Aktiv.: 0.79 Kraj: Ljubljana - Kot pri Ribnici
|
Objavljeno: Ned Apr 27, 2014 9:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
airwolf bravo, res. Sicer sem kar eno sliko pripopal toliko, da se vidi priklop, a niti sam nisem bil pozoren na kaj je priklopljena. Gledal sem le priklope.
Očitno bom zadevo reševal na mehanski način, kot sem že omenil na traktor forumu je kar nekaj idej.
Hvala vsem za trud.
lp Edi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Mihko Član

Pridružen-a: Čet 17 Feb 2011 14:45 Prispevkov: 75 Aktiv.: 0.43 Kraj: Zagorje-Maribor
|
Objavljeno: Ned Apr 27, 2014 9:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem si doma vse težje priključke naredil na hidravlično zaviranje. traktor ima sicer to opcijo. če je nima, si preprosto narediš na kiper ventil in po potrebi aktiviraš. to je najcenejša opcija. nekje sem zasledil tak cilinder z vzmetjo že za kakih 25-30 eur (malo pobrskaj-sem pozabil stran).
Če si pa na staro navajen, ti pa še vedno ostane vretenski 'žlajf'  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ana2 Član

Pridružen-a: Sre 28 Dec 2011 13:24 Prispevkov: 66 Aktiv.: 0.40
|
Objavljeno: Pon Apr 28, 2014 8:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Suma sumarum: prikolica v potisni funkciji. V tem primeru naletna zavora ne pride v poštev, ker bo ves čas aktivirana. |
Nič ni narobe, če je prikolica v potisni funkciji. Naletna zavora deluje ravno na tem principu. Moraš se le navaditi na cukanje ob vožnji navzdol. Pojdi malo naokoli in si oglej naletne zavore na cisternah, ki so jih v zadnjih letih pripeljali iz tujine. Večina jih ima naletne zavore. Govorim o masah okoli 8 t (ton).
Sam bi raje vzel pot pod noge in poskušal obnoviti/popraviti obstoječe zavore. Če ti ni do zraka potem jih boš kombiniral z oljem ali pa boš vgradil naletno zavoro. _________________ Glava šteje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.35 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Pon Apr 28, 2014 9:57 am Naslov sporočila: |
|
|
Traktor mi deluje kot Štore, torej ima hidravliko, naredi tako kot so ti svetovali. Majhen cilinder in na "kiper ventil". Dobi se sicer ventile, ki so namenjeni prav za zaviranje s hidravliko in so priključeni na stopalko vendar imajo svojo ceno (verjetno ceno pol takšnega traktorja).
p.s. Če je štore potem je res pametno narediti zaviranje prikolice, ker osnovne zavore so v k***. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Edi Član

Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 23:12 Prispevkov: 169 Aktiv.: 0.79 Kraj: Ljubljana - Kot pri Ribnici
|
Objavljeno: Tor Apr 29, 2014 10:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Niti traktor niti prikolica na sliki nista moja, sem pač dal sliko iz interneta, ki ima enak priklop.
Torej traktor je Gutbrod 4250 , ki izgleda takole slika je s spleta: www.machinio.com/
http://img.machinio.com/tkb/1472638.jpg
in prikolica pogonska, verjetno od kakega goldonija, TV ali podobno. Pogonska osovina (kardan na prikolici)je sneta in nanjo privijačen disk, katerega zavirajo ploščice s pomočjo ročne zavore, preko zajle. V kolesnih dromeljnih, kot sem že napisal NI ničesar. Platišča so na 5 vijakov in 14col.
Verjetno bo res najcenejša in najbolj enostavna dodelava, vzporedno z zajlo namestit hidravlični cilinderček in ga vezati na kiper ventil. Tako mi ostane za parkiranje ročna zavora pri vožnji pa uporabim hidravliko.
Hvala vsem za trud
lp Edi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|