 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Pet Jul 25, 2014 3:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po nekajminutnem obratovanju poglej barvo svečke, ki mora biti svetlo rjave barve. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pon Jul 28, 2014 12:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hmm, pravijo, da je črna sajasta. Torej je malo prebogata mešanica? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Sre Jul 30, 2014 12:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Če gre v osnovi za tak uplinjač kot si dal sliko ima kar precej stvari take uplinjače. Pri kitajskih generatorjih so na las podobni pirobnica na vhodu za zrak je malce drugačna pa tistega kolena ni, vsi ostali kosi pa izgledajo popolnoma enaki. Po moje bi brez težav za malo truda našel rabljen potreben uplinjač. Tudi na ebay-u jih je veliko.
Da ne boš na koncu ostal z dvema nedelujočima uplinjačema, enim poškodovanim, drugim pa popolnoma "razštelanim".
|
Ne kot sem že napisal je tale drugi namontiran in deluje kot je treba samo kakšne fine nastavitve bo treba opraviti. Zrabljenega sem pa vrgel na prafaktorje, da dejansko vidim kako in kaj je. Deloma je izrabljeno ležišče osi, ki je ponavadi kar sestav ohišja (odlitek) in sama os lopute plina ter loputa.
Tako sem še malo iskal po intrernetu in zaenkrat bi v poštev kot rezervni nadomestek v poštev prišli uplinjači za večje Subaru Robin motorje, ki kot si že napisal ženejo generatorje.
Kakšno malenkost bi bilo verjetno narediti kot, npr. povrtat luknje na uplijaču, zamenjati pritrdilna vijaka na cilindru za dalše in spremeniti oz. na novo narediti povezavo med ročico centrifugalnega regulatorja in uplinjačem.
Pri nas se original nadomestek prodaja za dobrih 200€, čez mejo v italijo pa mu cena že pade na 140€ mogoče še manj, če bi pa kitajca dal gor bi pa izgleda lahko prišel tudi s 40€ skozenj. 
Nazadnje urejal/a kobranka Sre Jul 30, 2014 12:34 pm; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.02
|
Objavljeno: Sre Jul 30, 2014 12:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
kobranka je napisal/a: |
Hmm, pravijo, da je črna sajasta. Torej je malo prebogata mešanica? |
Da.
Mora biti suha, čokoladno rjava.
Ako pa bo siva, lahko celo z malimi bunkicami, pa je presiromašna in se pregreva (pri slednjem predpostavimo da nima prenizke toplotne vrednosti). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sre Jul 30, 2014 1:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko gledas svecko mora prej delat pod plinom ne v prostem teku. Lahko par minut delas z njim tisto za kar je namenjen in potem pogledas. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pet Avg 29, 2014 10:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Faljen prispevek, že dobil odgovor. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.76 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pon Okt 06, 2014 12:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Torej kot sem opazoval zadevo pri delovanju. Vzrok za črno svečko je v gorivu. Ti Acme motorji so prvotno delovali na bencin/petrolej, ko motor obratuje na bencin je sveča lepo rjave barve, ko pa preklopiš na petrolin se pa tudi vidi, da so izpušni plini bol umazani od izgorevanja pri 2-taktnem motorju. Petrolin mešam po recepru na 1 liter bencina 1 deciliter nafte. To pa zato, ker mi je pred časom nastala suša v 200 literskem sodu in ne vem kdo še vozi okoli petrolin oz. parafin.
Spet drugi kot sem bral na traktor forumu pravijo, da je za motorje bencin/petrolej pogosto čiščenje svečk in menavanje olja čisto nekaj običajnega na trenutno, dobavljivo gorivo. Spet tretje, če bi res želel čisto izgorevanje bi moral zadevo gnati samo na bencin ali pa bi moral uporabljati uparjalnik(vaporizer), kot ga je uporabljal stari Fordson in še nekaj drugih motorjev, ki so šli na parafin.
Nimam pojma kako se še drugače naredi 50/70 oktansko gorivo, kot iz kombinacije petrolej/bencin oz. bencin/nafta. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 495 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|