 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sob Nov 17, 2007 4:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
ko odleti zobati jermen nič kaj dosti ne poči---mogoče malce "tnk" in je konec. Če so zgodi pri večjih obratih in hitrosti še slišiš ne. Je pa res da če se to zgodi potem avto ne "vergla" normalno ampak kot da nimaš svečk notri - nič se ne "matra"... ni tistega znaičlnega zvoka "verglanja" ampak čisto drugačen.
Drugače je glavna napaka ki jo ljudje delajo da verjamejo renault-u da se jermen menja na 110 kkm. To iz izkušenj izkušenih mehanikov NI RES. JErmen ZELO RAD odleti pri cca 100kkm, zato ti bo vsak, ki poztna renaulte rekel da se jermen menja na 80kkm ali 4 leta. Renault namreč pravi da se naj bi takrat menjal, če ti pa prejk odleti ti seveda ne priznajo garancije
Strošek ? ČE je 16V, potem je odmična gred (lani) 75.000 SIT ena, imaš pa dve notri. Potem 16 ventilov, brušenje, jermen, delo...skupaj preko 1000 €. Odmična vedno gre adijo ker je votla in se skrivi zaradi sile ki nastane ko jermen odleti in napetost na jermenici popusti in le-ta zavibrira. Govorim iz prakse. Žal... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tonic Član


Pridružen-a: Pet 16 Dec 2005 17:48 Prispevkov: 183 Aktiv.: 0.77 Kraj: Loče
|
Objavljeno: Sob Nov 17, 2007 6:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jermena še nisem menjal, vozim ga cca. 6 mesecev; dobil sem ga za kompenzacijo; ima prevoženih cca. 111000 km
Verjetno jermen še ni bil nikoli menjan... ; zadnjič sem menjal ležaje na kolesih. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Nov 17, 2007 7:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
tonic je napisal/a: |
Jermena še nisem menjal, vozim ga cca. 6 mesecev; dobil sem ga za kompenzacijo; ima prevoženih cca. 111000 km
Verjetno jermen še ni bil nikoli menjan... ; zadnjič sem menjal ležaje na kolesih. |
To bo to Tisti, ki ga je prodal pri 110k km je že vedel, da sledi veliki servis ...
Zato je prvo pravilo pri nakupu rabljenega avta, da se takoj naredi servis, ki vključuje najmanj menjavo olja, filtrov, hladilne in zavorne tekočine ter zobatih jermenov katerim se izrabljenost ne pozna - samo počijo.
BTW, ko je meni počil jermen na službeni oktaviji na AC pri 120 je motor samo ugasnil - nič zaropotalo - tudi kakšnega dima ni bilo. Ko smo motor v nekem zakotnem YU servisu začeli razdirat sem najprej opazil alu drobce v sesalnem kolektorju. Ko smo sneli še glavo je bil prizor kar krut ... odbilo je dva ventila v 3. cilindru, ostanka ventilov pa sta pomlela še čelo bata.
Firma je ta dve leti star avto s prevoženimi komaj 60k km prodala kot totalko, ker je imel poleg odprtega motorja tudi demolirano notranjost, kar so potem storili cariniki na meji, ko se je avto na avtovleki vrnil v SLO ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sob Nov 17, 2007 8:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
bogato----
no, jaz sem imel več sreče pri meganu---sicer mi ni počil jermen, ampak je zvilo steno jermenice, jo potegnilo pod jermen da je preskočil---pri cca 100 na obvoznici je samo malce "pok" in avto je začel pojemati. Sreči so bili ventili samo zviti---no, ampak ravno tako obe odmični...novi sta 2x75.000 - jaz sem imel srečo da sem dobil rabljeni za 24.000 obe (ja, norci imajo srečo, jaz vedno pravim).
Ko sem dve leti prej menjal jermen mi je mehanik povedal za par primerov, da je jermen počil pri 100 do 110 kkm..načeloma manj kot 1000 km pred "uradno" potrebo po menjavi.
Res je, kot praviš--na rabljenem avtu se to najprej naredi - razen če imaš račun in poznaš človeka na tistem servisu da ti pošteno potrdi da je bilo to res narejeno... ljudje so----hja, podli, ni kaj. Nenazadnje ni rečeno da ima avto sploh toliko km kot je na števcu--največkrat ima dosti več
Tonic---oprosti, ampak da pri 111.000 še nisi menjal jermena je pa res neodgovorno. Če nič drugega, prvo kar MORAŠ narediti je MENJAJ mehanika. *ebeš takega, ki ti pri teh km ne pove da je to nuja narediti...če si pa sam svoj mehanik, ...hm...hm...in še hm...ja, potem si zdaj (no, boš) plačal za vse nazaj kar si prihranil...na žalost. In verjemi da ti NE privoščim, ker sem bil sam na tem in sem težko zbral denar...(ja, to VEDNO pride ko najmanj misliš).
No, upam da sploh ni to narobe. Močno upam. Pa seveda poročaj kaj je bilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sob Nov 17, 2007 10:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem kupil avto s 91.000km in sem delal servis na 106.000km. Jermen je bil razpolovljen po celotni dolžini, manjkala so kolseca na zateznikih, tako da je jermen letel samo po ležajih. Z avtom pa skoraj vsak dan vozim nekaj trenutkov 4k-6k obr/min na poti v službo.
Imam privat mehanika (dobrega), je rekel, da sem imel neznansko srečo in, da bi imel s 16- ventilcem veliko dela, če bi jermen počil.
Potem je še rekel, da ima avto najmanj 160.000km prevoženih glede na stanje jermenov in zateznikov. Rekel je tudi, da ima W redno menjavo jermena na 120.000 km.
Prodajalec avtomobilov pa mi je rekel (garantiral), da je bil veliki servis opravljen z njegove strani in da se lahko mirne volje vozim do naslednje rutinske menjave.
Prodajalcem se v nobenem primeru ne sme vrjeti, ob nakupu je najbolje iti k mehaniku, da cel avto pregleda oz. že pri nakupu, če se prodajalec s tem strinja. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sob Nov 17, 2007 10:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
kolega je kupil mondeo dizel s "68000"km in to od kolega, ki jih uvaža iz italije in mu je zatrjeval da jih ima res samo toliko. Ko je crknila sklopka, injektorji in še nekaj, so šli na uradni servis kjer so z računalnikom ugotovili stanje 230.000 km. Celo kolega, ki jih uvaža so "scat peljali"... (no, potem mu je dal drugega, je pa to izjema, ker sta bila pač dobra kolega).
Načeloma se jermeni res menjajo na 100-120 kkm. Samo renault je (po izkušnjah) pač znan da jermen zelo rad poči prej. Finta je ker ti uradni servis tega ne bo povedal, ker če ti to prej odnese imajo še več dobička s tabo. Kakšen vaški mehanik ki po možnosti popoldne "šraufa" avte, ta pa ve povedat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.03 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Sob Nov 17, 2007 10:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pred silnimi leti sem prodal Y45. Takrat je bilo aktualno ne narediti prepisa, češ, kaj bi denar metal stran (vem, vem vse možne posledice). kakorkoli - čez kake 3 (tri -prav piše) je k meni prišel človek z Makedonije. Ugotovila sva, da so med mano in njim bili še najmanj trije lastniki, avto pa je bil najmanj v Dubrovniku, Beogradu in končno v Skopju.
Pri takem silnem potovanju je verjetno vozil v rikverc, ker si jaz težko predstavljam, kako bi sicer imel celih 48.000km manj !
In verjeli ali ne, tudi gume so se mu v tem času (3-h dni) neverjetno zlizale, dobil pa je še buško v vrata....
Opravila sva uradni prepis, jaz pa sem mu razkril dejansko stanje avtomobila.
Kakorkoli - vseeno mislim, da je dobro kupil. Še danes mi je žal, da sem prodal tisti avto. Odpravil sem vse napake, vgradil 5. prestavo, Alu feltne, ga "pošminkal", dodal dobro zvočno izolacijo in celo desno ogledalo je imel. Pa sem se ga mladec prehitro naveličal.
Upam, da ga ni prodal enako kot prejšnji lastniku, saj bi v tem primeru šli km na števcu že v minus ! _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sob Nov 17, 2007 10:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
ja, to so bili časi...yugo je bil pobožna želja mnogih nas...BTW...mislim da je bil Y55 tisti ki se je z njim zgodilo podobno kot z Iztokovim. Y45 se je samo ustavil, 55 pa---  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Sob Nov 17, 2007 11:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Y55 je imel zobati jermen.
Y45 pa je imel verigo.
Ta je preživela večino jugotov. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Nov 18, 2007 12:05 am Naslov sporočila: |
|
|
Verige pri Y45 niso vzdržale več kot 25k km ... potem je predrgnila alu pokrov, ker se je raztegnila in ga prerezala kot veriga motorke ... in zato je imel moj Y45 potem jermen ...
No, tudi moj sedanji avto ima verigo za odmično gred, ampak ta ima avtomatski napenjalec in life-time verige v praksi do 350k km.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Ned Nov 18, 2007 4:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Torej so v tvoje kraje pošiljali škartirane jugece...
Tole je prvič da slišim za probleme z verigo, pa so znanci imeli 45-ke z 100 in več kkm.
Žlahtnica je enega upokojila pri nekaj čez 150kkm, je hotela videt kako se obnese pri crash testu... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Nov 18, 2007 8:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
MadMax je napisal/a: |
Torej so v tvoje kraje pošiljali škartirane jugece... |
Ali pa verige ...
Z Y45 sem naredil skoraj 100k km. V tem času sem moral kmalu po nakupu (kupil rabljenega z 20k km) menjat verigo ker se je začela oglašat. Po cca. 25k km je spet postala glasna ampak sem kar čakal ... in dočakal, da je predrgnila alu pokrov in seveda je začel dobro puščat olje. Potem sem imel dovolj in se z očetovim "mile-tričento" zapeljal v Trst in kupil set z jermenom ... potem je predel kot Y55.
No, ne čisto, ker je bil tisti sistem nastavitve ventilov s "klackalicami" in vijaki še zmeraj samo za enkratno nastavitev. Če si zadevo še tako precizno nastavil je zadostovala samo za enkratno doseganje hitrosti 120 ... potem pa je spet malo regljal ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Ned Nov 18, 2007 9:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zobati jermen je priporočljivo menjati med 70k in 100KkM max! Skupaj z natezalcem in vodno pumpo, če je gnana z zobatim jermenom. _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Nov 18, 2007 9:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
jap...ko sem jaz to menjal (sicer pri 60 kkm ampak po 6 letih) so bili na pumpi že sledovi puščanja vode...mislim da se to že v kompletu kupi - lepo vakumsko pakirano - kpl jermen, pumpa, natezalci. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek4 Član


Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52 Prispevkov: 2952 Aktiv.: 12.46 Kraj: Tržič - Mesto med gorami
|
Objavljeno: Pon Nov 19, 2007 8:35 am Naslov sporočila: |
|
|
mucek4 je napisal/a: |
Meni je odletel zobati jermen. Avto je verglal le malo čudno, drugih čudnih simptomov ni bilo. K sreči pa se pri Subaruju bat in ventil ne srečata. |
Nobeden mi ne verjame. Jaz sem imel srečo in me je prišlo samo 50€. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|