 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 10:49 am Naslov sporočila: |
|
|
MarkoM je napisal/a: |
red_mamba je napisal/a: |
jaz se lotevam tega posla ampak malo drugače. začel sem namreč razvijat lasten ECU, prva žrtev pa bo moj A3 1.8T  |
Ti to resno? Misliš, da lahko sam razviješ boljši motorni ECU kot ena razvojna ekipa (Audi) polna denarja in razvojnih kapacitet? |
definiraj kaj je za tebe boljši tukaj, boš definitivno bolj fleksibilen kar se samih nastavitev tiče
gre za to da boš lahko sam programiral mape za reguliranje moči motorja. to kar danes poznamo na trgu pod Custom ECU ali Custom EFI in se montira večinoma v "tekmovalne" avtomobile. _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 10:50 am Naslov sporočila: |
|
|
podboj je napisal/a: |
Jaz ne bi šel razvijat svojega sistema. Saj dobiš megasquirt za 200eur v kit kompletu. Ne vem sicer če dela na dizlih. |
to je res, a megasquirt full stvari ne podpira, [slovenščina je zame švedska vas] da za mene ne pride v upoštev  _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lado Član


Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22 Prispevkov: 1004 Aktiv.: 4.23 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 10:55 am Naslov sporočila: |
|
|
In katerih stvari megasquirt ne podpira -katere bi ti rabil?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 11:13 am Naslov sporočila: |
|
|
lado je napisal/a: |
In katerih stvari megasquirt ne podpira -katere bi ti rabil?
lp |
ko bo zadeva delala ti takoj na naslednjem pikniku pokažem  _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 11:34 am Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo, dober si da greš to razvijat z nule . A si sigurno preveril kaj vse podpira zadnja verzija MS? Če ti kaj manjka itak lahko dodaš še svoj hardware zraven (driverji za več tuljav itd). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 12:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
podboj je napisal/a: |
Zanimivo, dober si da greš to razvijat z nule . A si sigurno preveril kaj vse podpira zadnja verzija MS? Če ti kaj manjka itak lahko dodaš še svoj hardware zraven (driverji za več tuljav itd). |
sem gledal lansko leto nazadnje.
primarni cilj celega projekta je seveda nadaljna prodaja,
osebno pa predstavlja novi izziv. A3 1.8T je bil pa pred leti tako ali tako
kupljen ravno z namenom za kasnejšo predelavo.
[slovenščina je zame švedska vas] da vish me luck  _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.55
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 2:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
red_mamba je napisal/a: |
[slovenščina je zame španska vas] da vish me luck  |
Me no speako ingles ?!  _________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
surla Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 15:22 Prispevkov: 722 Aktiv.: 3.05 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 4:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
MarkoM je napisal/a: |
red_mamba je napisal/a: |
jaz se lotevam tega posla ampak malo drugače. začel sem namreč razvijat lasten ECU, prva žrtev pa bo moj A3 1.8T  |
Ti to resno? Misliš, da lahko sam razviješ boljši motorni ECU kot ena razvojna ekipa (Audi) polna denarja in razvojnih kapacitet? |
Mislim , da avtomobilsko industrijo in strokovnjake znotraj nje precenjuješ.
Za elektroniko mislim da skrbi nekaj zunanjih firm (Bosch, Marelli itd ) , ki delajo za kar precej znamk in seveda po naročilu. Znamke pa naročijo kaj novega šele ko to stori nekaj konkurentov drugače se ne zganejo
Kakega posebnega razvoja pa sam tu ne vidim glede na to, da se še zmeraj vsa mehanika praktično ni spremenila že več kot 100 let.
Vse kar je novega je prinesla elektronika brez katere bi pa tudi šlo , mogoče bi malo bolj smrdelo .
Dva ventila ali štirje na valj ? Je to neka huda razlika? Turbina v auspuhu? Je to kaka revolucija.Pogon spredaj ali zadaj big deal.
Poraba je zadnjih 30 let praktično enaka . Motor moraš še vedno na 20000 servisirat .
Si ga včasih bolj pogosto?
Olja in ostala svinjarija se menja ko spodnje gate saj ni čudno, da jim je v interesu da te vidijo na rednih servisih.
Kaj ko bi pri nakupu pralnega stroja, televizorja ali PCja slišal, da moraš na 3 mesece nujno na servis kjer te bodo malo odrli drugače ti ne priznajo garancije?
Avtoindustrija je v slepem črevu.
Če bi se tako razvijala elektronika bi imeli danes še vedno TV na lampe |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kopron Član


Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29 Prispevkov: 172 Aktiv.: 0.76 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 4:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Boco, ali mi ti lahko v parih besedah poveš kako ste zmanjšalo porabo in povečali moč. To bi tudi zanimalo strokovnjake v testnih laboratorijih avtomobilske industrije po celem svetu. Razen če niste nabili predvžig na 45 ali pa več stopinj. Drugače pa je nujno za povečanje moči, povečati masni tok goriva in zraka skozi motor. Stem pa se dvigne povprečni srednji tlak pri zgorevanju in več konjev. Drugače pa če pogledaš v knjigo Maximum boost, sploh niso važni konji temveč navor. Saj navor impresionira in je dober občutek ko potegne. Samo brez dodatka goriva pa ne gre?? _________________ Lep pozdrav Jože |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 5:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Motor moraš še vedno na 20000 servisirat . |
Pred 30 leti se je servise delalo na okrog 5.000km kot je meni znano, zdaj so intervale večinoma podaljšali na 30.000km. Nihče te tudi ne sili da voziš na servise, tisto olje pa filtre je najmanjši problem doma zamenjat če imaš prostor. Pa nihče te ne bo nategoval z menjavami žarnic in nalivanjem vitrexa, kot to počnejo na servisih .
Kar se porabe tiče je marsikateri fergazerc imel nižjo kot isti model z elektroniko. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 8:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Podboj, ko si omenil porabo starih avtov sem se spomnil na nedavni dogodek, ko sem na ulici srečal Jaguarja XK150. Krasen avto, v živo še veliko bolj impresiven, kot na slikah. Kar mi je padlo v oko, je bilo tole:
Citiram: |
A 250 bhp 3.4 litre XK150S Fixed-head coupé with limited slip differential was tested by the British magazine The Motor in 1959. It had a top speed of 132 mph (212 km/h) and could accelerate from 0–60 mph (97 km/h) in 7.8 seconds. A fuel consumption of 22.0 miles per imperial gallon (12.8 L/100 km; 18.3 mpg-US) was recorded. The test car cost £2110 including taxes of £623. It was at the time the fastest closed car the magazine had ever subjected to a full road test. |
12,8l za 250 bhp in 3,4l motorja je še danes kar dober rezultat za test takega avta. In to je bilo leta '59!
Je kar prav, da se je avtoindustrija znašla v taki finančni zagati. Take stagnacije v razvoju, kot je bila zadnjih nekaj 10 let v avtoindustriji ne srečaš kar tako! Pravzaprav tistemu, kar so zganjali, niti ne moreš reči razvoj, pač pa zelo nežna evolucija  _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Ales Član

Pridružen-a: Tor 04 Mar 2008 22:17 Prispevkov: 55 Aktiv.: 0.26 Kraj: Poljčane
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 8:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vse kar je novo v avtoindustriji v zadnjih 10 letih, je nekaj elektronike in porgramske opreme za razne simulacije ...... hehe
no to je malo v hecu .. ampak delno pa drži
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
surla Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 15:22 Prispevkov: 722 Aktiv.: 3.05 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 9:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja pa navigacija, na tem je treba delat, ne pa na motorju.Motor je že dosegel perfekcijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.78 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 9:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
surla je napisal/a: |
...Motor je že dosegel perfekcijo. |
Karoserija(beri: vse ostalo) pa ne. Avtomobili so pretežki. Vsi neki mini avtomobili imajo 850kg+
Zakaj je potrebno, da oseba z 75kg pride iz točke A v točko B potrebuje s sabo še eno tono kovine?
Saj vem, da je problem varnost in da se vrtimo v začaranem krogu, saj so vsi avti težki, pa se nebo nihče hotel voziti v lahkem avtu. _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kopron Član


Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29 Prispevkov: 172 Aktiv.: 0.76 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Sre Apr 15, 2009 9:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa pričakujete od avtomobila, da bo šel na hlape. Približno na osem let se menja model. Toda ne zamenja se cel avto, ampak samo zunanji karoserijski deli, zaradi trenda v oblikovanju. Notranja škatla podvozje in motor pa ostane od prej. Če pogledamo zgodovino motorja, od Otto-ja do danes se ni bistveno spremenil. Tudi Otto ni pogruntal kaj posebnega saj so motorji laufali že pred njim, samo je bil neuporaben. Otto je rabil 15 let (beri petnajst) da je namesto raglje patentiral kolenasto gred in ojnico. Ta motor pa ni bil še takoj potem uporaben za kakršno koli delo, ker ni bilo regulacije vrtljajev pri različnih obremenitvah. To so v začetku rešilo tako da je neobremenjen motor izpuščal kompresijske takte da ni podivjal. Šele v začetku 20-tega stoletja so se pojavili uplinjači s dušilno loputo. Zato pa površen pogled na avto, ne opaziš velikih sprememb. Šele v detajlih pa je opazno veliko novega.
Velik problem pa so vedno pri avtih vgrajeni materiali, ker tovarna vedno išče najcenejšo optimalno varianto izdelave delov iz čim slabšega materiala. Potem pa testirajo dele če zdržijo tistih dva do tri tisoč ur, odvisno od namembnosti, potem jih vgradijo. Vse se gleda skozi EUR-o ali Dolar. _________________ Lep pozdrav Jože |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|