 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
dyfan Član

Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54 Prispevkov: 652 Aktiv.: 2.95
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 4:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
besoft je napisal/a: |
...sem spet pri stari preverjeni znamki..pa zaenkrat z nobenim težav.. |
Nam zaupaš, katera znamka? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
besoft Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2012 10:22 Prispevkov: 585 Aktiv.: 3.63 Kraj: Žižki - Prekmurje
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 4:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Škoda - dobri stari 1.9 TDI.. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 6:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ta izjava pa je mimo, da jermen prej poči pri porivanju avta?
Kako in zakaj? Jermen še vedno požene os motorja kot v normalnem stanju. Edina razlika je, da motor takrat poganja diferencial. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 6:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poči ravno ne, preskoči pa. Fizika ima s svojimi zakonitostmi glede vztrajnosti še vedno prav.
Ampak tole je itak bolj zapuščina starih/čudnih konstrukcij motorja, poleg tega se na poriv pogosteje vžiga že tako zanemarjene avte. Če ni za akumulator, potem za jermen sploh ne bo...
Sam se večkrat poslužujem takega vžiga, če mi kje crkne pa ako se še malce premikam ga kar na zalet spet vžgem.
Ne trdim, da enkrat pa ne bo preskočil. A to sigurno ne bo izključna posledica takega vžiganja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 7:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
Ta izjava pa je mimo, da jermen prej poči pri porivanju avta?
Kako in zakaj? Jermen še vedno požene os motorja kot v normalnem stanju. Edina razlika je, da motor takrat poganja diferencial. |
Vžig na porivaj je večji šok za jermen kot pa zagon s štarterjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 8:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
besoft je napisal/a: |
Škoda - dobri stari 1.9 TDI.. |
hm...tle je pa drugače četrti F : Folksvagen...motor je isti.
Sicer pa, tudi nemci zadnje čase crkujejo. Niso to, kar so bili leta nazaj. Japonci - tisti redki, ki so še narejeni na japonskem, OK, drugi pa...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 8:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
LinuxFuter je napisal/a: |
Vžig na porivaj je večji šok za jermen kot pa zagon s štarterjem. |
Kakšna je razlika???
Primerjajmo: avto potisneš, spustiš sklopko v tretji ali pa drugi prestavi, motor se zavrti z obrati kot so predvideni pri dani prestavi in hitrosti pomikanja. Recimo, da z mesta motor pospeši na 1500 obratov v 0.5 sekunde.
Obremenitev na jermen je tisti navor, ki ga motor ustvari.
Zdaj pa si zamisli, da imaš motor prižgan in s plinom nastaviš na 3000 obratov (bencinar npr.) in nato stisneš pedalko do konca. Obrati bodo se bodo v prej kot 0.5s povečali za 1000 obratov. Sila na jermenu je večja.
Torej res ne vem kako bi jermen lahko preskočil, če avto privaš. Mogoče je to "finta" kakih avtovlek, ki so take izjave izkoriščali sebi v prid.
Že kar nekaj avtov sem vžgal na potisk in se še mi ni zgodilo, da bi jermen preskočil.
Zagotovo jermen veliko bolj trpi pri turiranju ali pa exstremni vožnji. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
besoft Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2012 10:22 Prispevkov: 585 Aktiv.: 3.63 Kraj: Žižki - Prekmurje
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 8:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
protoncek je napisal/a: |
besoft je napisal/a: |
Škoda - dobri stari 1.9 TDI.. |
hm...tle je pa drugače četrti F : Folksvagen...motor je isti.
Sicer pa, tudi nemci zadnje čase crkujejo. Niso to, kar so bili leta nazaj. Japonci - tisti redki, ki so še narejeni na japonskem, OK, drugi pa...  |
no ja..motor je načeloma isti, pa vseeno ni..nekaj motorjev sestavljajo na češkem z češkimi deli..za Audi so motorji setavljani na mađarskem z deli..pitaj boga..
Motor je kao isti, razlika v oznakah (primer(BZE..ali BZX..) So imeli 2.0 motorji težave z pokanjem glave pri Audiju kakor tudi pri VW, pri Seatih in Škodah teh težav ni bilo, ali vsaj ne v taki meri.
Sem mel na Octaviji narejeno v skoraj treh letih 180 000 km..brez ene okvare, samo redni servisi. Zdaj ima novo Octavijo 2 FL, v prvem letu narejeneih skoraj 30 000 km..tudi brez problemov..
sem napisal prej: Vsak svoje.. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.67 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 9:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še pri vsakem novejšem dizlerju v navodilih piše, da se ga ne sme zaganjat s porivanjem. Tudi menji je blesavo, ampak rajši ne probam.
Kakega starega bencinarja pa brez slabe vesti  _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 9:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
aly je napisal/a: |
Še pri vsakem novejšem dizlerju v navodilih piše, da se ga ne sme zaganjat s porivanjem. Tudi menji je blesavo, ampak rajši ne probam.
Kakega starega bencinarja pa brez slabe vesti  |
Če se ne motim je enkrat Azrael napisal, da novejši avti to zaznajo kot poskus vloma in na inektorjih ni napetosti, kar pa lahko vodi v večje poškodbe. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bozo Član


Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21 Prispevkov: 660 Aktiv.: 2.78 Kraj: Lendava, Trimlini
|
Objavljeno: Sre Avg 22, 2012 7:36 am Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Če se ne motim je enkrat Azrael napisal, da novejši avti to zaznajo kot poskus vloma in na inektorjih ni napetosti, kar pa lahko vodi v večje poškodbe. |
Za tole bi prosil malo več razlage!
LP
Božo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Avg 22, 2012 8:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Saj sem napisal, da ne stojim za tem. Bom poskusil pobrskati kaj je bilo dejansko napisano. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sre Avg 22, 2012 10:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
KlavdijC je napisal/a: |
Bom videl kaj bo rekel mehanik ,ko bo odstranil glavo. Zaenkrat ker avto ni zdelan da bi bil za odpis. Še klima perfektno deluje,hi..pa veliko stvari poservisiranih. |
Pokliči avtoodpad Jung ali še kakšnega drugege za rabljen motor.
Če je povilo ventile je treba brusit glavo, nove ventile, en kup dela,...
Pri Lantri mi je polomilo! dva ventila in brebilo dva bata - za obnovljen motor iz odpada (Udine) sem dal 450 eurov - manj kot za popravit starega  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sre Avg 22, 2012 11:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jap..jutri zjutraj pride vleka(asistenca). Razultati bojo znani v naslednjih dneh. Škoda po svoje ker imam druge reči že poservisirano.Zaradi tega . Čene bom poklical. Kako glavo z ventili . Se premenja . Malo sreče ne bi škodilo že pri temu motorju.Drugače bo treba pogledati za drug avto..
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Avg 25, 2012 11:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav..
Še zaključek
Sem imel srečo..štiri ventili so poškodovani.Na dveh valjih katera sta bila v trenutku gibanja prva za srečanja z ventili. Dva valja z ventili nedotaknjena. Ne hudo obdelani in se bojo zamenjali. Na batih majhne praskice. Vglavnem bati dobri. Odmična gred je ok. Jermen je bil kot nov skoraj obrabe se ni poznalo ali preparetost. Pa vendar se zgodi..
Štiri ventili,tesnilo,jermen no pa še pumpa za vodo. To se poštima. Pokrov motorja dol..Nov avto pa do naslednjič. So še druge stvari..vse na kupu
Lp
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|