 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Pet Apr 17, 2009 12:57 am Naslov sporočila: |
|
|
To so v začetku rešilo tako da je neobremenjen motor izpuščal kompresijske takte da ni podivjal. Šele v začetku 20-tega stoletja so se pojavili uplinjači s dušilno loputo.
Kar je bila super zadeva saj nisi imel izgub na loputah  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
CV Član

Pridružen-a: Pon 27 Apr 2009 23:30 Prispevkov: 41 Aktiv.: 0.21 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Apr 28, 2009 12:43 am Naslov sporočila: |
|
|
red_mamba je napisal/a: |
jaz se lotevam tega posla ampak malo drugače. začel sem namreč razvijat lasten ECU, prva žrtev pa bo moj A3 1.8T  |
ravno RSR je strokovnjak za 1.8T motorje.
kaj pa če bi primerjal njegov izdelek s svojim in ugotavljal v čemu je boljši?
sem slišal da nekateri predelovalci (tunerji) naredijo predelavo (chiptuning), potem pa mora za njimi popravljati RSR, ker motor ne deluje tako kot bi moral.
imam pa tudi dobre izkušnje s podjetjem Avtoelektronika iz črnuč.
podjetje SKN pa se mi zdi, da pošilja chipe v nemčijo da naložijo gor program. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Diga Neznanec

Pridružen-a: Pon 27 Apr 2009 0:03 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02 Kraj: BRutale
|
Objavljeno: Tor Apr 28, 2009 9:20 am Naslov sporočila: |
|
|
A misliš, da v avtoelektroniki pa niso bili nikoli amaterji in pošiljali flashov v tujino na remap, vsi tunerji bolj ali manj uporabljajo iste naprave za branje/pisanje in programe za tunning. Razlika je samo koliko ima vsak posameznik izkušenj in znanja o posameznem motorju ter ve kakšni so aduti in slabosti.
Turbina se pa v današnjem času smatra za potrošni materijal, vsaka stvar ima življensko dobo, s tunningom in divjo vožnjo ter nerednimi servisi pa se ta doba skrajša.
lp _________________ AC/DC/WC |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Tor Apr 28, 2009 10:17 am Naslov sporočila: |
|
|
CV je napisal/a: |
red_mamba je napisal/a: |
jaz se lotevam tega posla ampak malo drugače. začel sem namreč razvijat lasten ECU, prva žrtev pa bo moj A3 1.8T  |
ravno RSR je strokovnjak za 1.8T motorje.
kaj pa če bi primerjal njegov izdelek s svojim in ugotavljal v čemu je boljši?
sem slišal da nekateri predelovalci (tunerji) naredijo predelavo (chiptuning), potem pa mora za njimi popravljati RSR, ker motor ne deluje tako kot bi moral.
imam pa tudi dobre izkušnje s podjetjem Avtoelektronika iz črnuč.
podjetje SKN pa se mi zdi, da pošilja chipe v nemčijo da naložijo gor program. |
njegov izdelek se ne more primerjat z nobenim custom ECUjem, ker je omejen z harwearom, spreminjaš lahko le software.
sem pa tudi že jaz slišal veliko dobrega o njem in nobene slabe besede prek njega.
SKN pa ziher ne pošilja čipov v nemčijo, ker pol ti nebi mogli čipat avto v parih urah a ne  _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Apr 28, 2009 10:27 am Naslov sporočila: |
|
|
Emm. ,da OTTO motorji niso naredili napredka?
1. avto = fičo 27 "Konjev", poraba 7l/100 km. 650 kg teže.
2. avto = Tacuma, 107 "Konjev", poraba 8,2l/100 km. teža 1150 kg.
Nekaj so pa le naredili no.
S "čipanjem" pa samo skrajšaš življensko dobo vozila. Prodaš pravi čas in si nekoga, ko si pa sam na istem pa . To je to. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Apr 28, 2009 12:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
red_mamba je napisal/a: |
...
SKN pa ziher ne pošilja čipov v nemčijo, ker pol ti nebi mogli čipat avto v parih urah a ne  |
Zakaj bi pa pošiljal čipe, če lahko samo HEXe ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
CV Član

Pridružen-a: Pon 27 Apr 2009 23:30 Prispevkov: 41 Aktiv.: 0.21 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Apr 28, 2009 2:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
@red_mamba:
kako je omejen z hardware?
kot mi je znano je on strokovnjak za 1.8T tudi za tujce in da so tudi oni navdušeni kaj je on naredil iz tega motorja (tudi 300hp z malo predelave).
za SKN pa ne vem če čisto vsak avtomobil sprogramira v parih urah.
mogoče samo tiste katere je že večkrat programiral.
so pa oni ene vrste franšiza in ne vem če imajo sploh kakšen svoj izdelek (ok poznam rdečega audija, rumenega Leona,...). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Tor Apr 28, 2009 8:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
CV je napisal/a: |
@red_mamba:
kako je omejen z hardware?
kot mi je znano je on strokovnjak za 1.8T tudi za tujce in da so tudi oni navdušeni kaj je on naredil iz tega motorja (tudi 300hp z malo predelave).
za SKN pa ne vem če čisto vsak avtomobil sprogramira v parih urah.
mogoče samo tiste katere je že večkrat programiral.
so pa oni ene vrste franšiza in ne vem če imajo sploh kakšen svoj izdelek (ok poznam rdečega audija, rumenega Leona,...). |
kar se vhodov in izhodov tiče ne moreš nič spreminjat. lahko samo software popravljaš, pa še to samo predvžig in fuel mape. Že če želiš wideband labdo gor dati bi te po moje glava bolela saj deluje čisto drugače kot običajna lambda _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12 Prispevkov: 1035 Aktiv.: 5.62
|
Objavljeno: Tor Feb 08, 2011 5:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
lucca brassi je napisal/a: |
V Jurjevci blizu Ribnice zgleda da kar obvladajo svoj posel vsaj glede avtov pred delavnico chip tunning |
Jaz sem iz sosednje vasi in se z motorjem skoraj vsak dan vozim mimo njega. Drugače je res strokovnjak, samo ni mi čisto jasno zakaj je kupil hišo ravno v tovarni
Sicer nevem kako je zavti, vem samo za kamione prav tako čipane RSR-u (za kamion stane chip tunning 600€) da ni priporočljivo. Se je že dogajalo da so v nemčiji po 100k prevoženih kilometrih po tunningu letele turbine, menjalnike je zabijalo (elektronski mercedozvi menjalniki)
Konec koncev, če pa že kupuješ avto, sem tega mnenja da že v štartu kupiš močnejši avto pa si brez kakršnih koli problemov. V vsakem primeru pa se sedaj registracija plačuje po izpušnih plonih (g - CO2)
Za kamion sem pa 100% da se v štartu kupi že prej močnejšega, čeprav je škoda dnarja za registracijo, samo ko pa enkrat ostaneš sredi avtoceste v nemčiji, pa treba vlečno službo, turbino, elektroniko, se pa vsak drži za glavo  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Red Hawk Neznanec

Pridružen-a: Pet 21 Jan 2011 10:58 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.02 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Tor Feb 08, 2011 5:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tako imenovan chip tuning zna biti zelo problematičen zlasti za diesel motorje. Vsak proizvajalec ima celo četo inženirjev, ki poskrbijo, da motor zadostuje v prvi vrsti zakonodaji (Euro 5 in kmalu Euro 6) in čim širšemu krogu kupcev. Seveda je možno brez nevarnosti za poškodbe motorja pridobiti nekaj kW, ki jih prikrijemo oblasti. Če pa je povečanje moči preko 10% ali celo 20%, gre to praviloma na račun vzdržljivosti motorja. Če pustimo ob strani zakonodajo (moč motorja in emisije izpuha ne ustrezajo homologaciji), je dejstvo, da motor v takem primeru največkrat deluje na višji temperaturi. To poleg povečane emisije dušikovih oksidov (rakotvorni!) pomeni možnost pregretja motorja, posledica pa je prežgan bat in v končni fazi uničen motor. To se zlasti zgodi voznikom s težko nogo. Nekaj takih sem imel priložnost videti – ne izgleda ravno lepo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12 Prispevkov: 1035 Aktiv.: 5.62
|
Objavljeno: Tor Feb 08, 2011 5:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja potem je pa še najlepše slišati: "bom šel do RSR-a da mi bo zamenjal čip v avtu za 100 konjev"
Pa to mi reče en ki je na avtomehanični (texas) 3.letnik smer avtoelektričar.
Potem pa ga vprašam če ve kako to zgleda..reče ja: "starega ven uzame pa novega da noter pa gassa"
Je pa glede chipanja za avto priporočljivo do 60KM, za kamion pa do 100KM.
Bi pa me zanimalo če morda kdo ve kje bi se dalo dobiti za iveco stralisa računalniški bluetooth vmesnik? Sem gledal na servisu, program je bil popolnoma preprost..... tisti na servizu pa so se z srednjo avtomehanično igral pa nabijal obrate na kamionu.
Mi je pa najbolj blo všeč ko je tipo v pisarni 10 metrov vstran z računalnikom prižigal kamion, brisalce, smerkaze...vglavnem use. Tudi vse podatke od kamiona maš itd. Saj pomoje je to možno samo pri STRALISU, ker je itak nabit čez glavo z elektorniko za razliko od ostalih kamionov. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|