 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Pet Jan 11, 2013 11:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
VTI motor (to je ta s 160 km) v yugeca? Ja to bi kar fajn letelo in sigurno se ga ne bi branil. Ampak je vsaj 3X dražji od esi motorja (tudi ta je drugače VTEC). 300€ proti 1000€. Potem bi še obvezno za te konje potrebovali špero.
Z manjšimi predelavami na esi motorju imaš slabih 140 km, potem gor paše res kratek menjalnik od 1.3, pa deli so veliko cenejši. Za razliko v ceni pa poštimamo podvozje in boljše zavore. Avto je mišljen za raceland in avtoslalom. Za čimveč zabave za čimmanj denarja.
Veliko dela praviš? Zdaj če spravimo motor v enem popoldnevu noter ne bo zanimivo.
140 konjev v dobrih 700 kg težkem avtu? Pa tudi to se že more konkretno premikati.
Ti si imel verjetno kak fiatov 1.6 motor? Kaj pa podvozje? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko Član



Pridružen-a: Sre 07 Jan 2004 15:14 Prispevkov: 755 Aktiv.: 3.18
|
Objavljeno: Sob Jan 12, 2013 1:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne bo sile, če ne bo kakšnega pametnega menjalnika  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sob Jan 12, 2013 10:37 am Naslov sporočila: |
|
|
vitez93 je napisal/a: |
Ti si imel verjetno kak fiatov 1.6 motor? Kaj pa podvozje? |
Motor je bil narejen z glavno gredjo od floride, krajšimi ojnicami in bati od 1,3l. Malo manj, kot 1600cc je bilo.
Zadaj tretji list in hladno kovani, da je bil nižji, spredaj debelejše vzemi, odrezane, trši amortizerji. Zavore od uno turbo in pa ojačitve spredaj in zadaj počez. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Sob Jan 12, 2013 11:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Glede podvozja imamo tudi nekaj takega v planu. Kako si bil zadovoljen? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sob Jan 12, 2013 12:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imel sem dva predelana yugeca- prvi je imel 1,3l motor, predelano glavo, vplinjač, vžig, izpuh,300° odmično...podvozje v grobem enako, kot v prej omenjenem, pa je bil prvi spredaj manj spuščen- od strani je izgledal, kot da je spredaj malo višji, čeprav je bil prag vodoravno. In ta prvi se je držal ceste dosti bolje, kot drugi, ki je bil malo nagnjen naprej (to so mi zaj....i v firmi amortizer, ko so mi rezali fedre in se niso držali mojih navodil, češ, da je bil pregrd na pogled) In tadrugi je bil za hitro vozit prava mora proti prvemu, ki je šel, kot po tirih.
p.s.
Prvi se je vrtel do 9000 rpm, drugi pa težko do 7 k rpm _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Ned Jan 13, 2013 9:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kje si pa dobil tretji list za zadaj? Ali je bolje vzeti od 128-ke, ki že ima 3 liste?
Misliš da bi se splačalo predelati podvozje spredaj za nastavljanje camberja?
Še eno vprašanje nazaj na temo.
Širokopasovno lambdo hočem zmontirati na avto za čas čipiranja brez predelave izpuha . Zmontiram jo na mesto ozkopasovne, računalniku pa dam signal iz širokopasovne lambde, ki ga seveda ustrezno zmanjšam. Bi to šlo?
Hvala še enkrat za vse odgovore.
BTW si videl tistega yugeca 2.0T 4WD cabrio svetlo zelene barve, ki ga ima nekdo mislim da iz Štor. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Ned Jan 13, 2013 10:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
vitez93 je napisal/a: |
Kje si pa dobil tretji list za zadaj? Ali je bolje vzeti od 128-ke, ki že ima 3 liste? |
Vzel sem daljši list od drugega kompleta, jih razdrl in s kladivom potolkel, da so se zravnali (zelo dolgo je trajalo in zelo naporno je bilo!). Lahko vzameš od 128 a je treba skovat, da je avto nižji
vitez93 je napisal/a: |
Misliš da bi se splačalo predelati podvozje spredaj za nastavljanje camberja? |
Nisem spreminjal, lahko pa samo luknje na amortizerjih popiliš in pripikaš gor podložke na novo mer, da drži vijak
vitez93 je napisal/a: |
Širokopasovno lambdo hočem zmontirati na avto za čas čipiranja brez predelave izpuha . Zmontiram jo na mesto ozkopasovne, računalniku pa dam signal iz širokopasovne lambde, ki ga seveda ustrezno zmanjšam. Bi to šlo? |
Daš širokopasovno dokler tunaš, ECU pustiš brez, dokler tunaš. Pri WOT ti ozkopasovna itak ne vpliva
vitez93 je napisal/a: |
BTW si videl tistega yugeca 2.0T 4WD cabrio svetlo zelene barve, ki ga ima nekdo mislim da iz Štor. |
Sem videl slike, avta v živo pa še ne. Mora pa bit strupen  _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Ned Jan 13, 2013 10:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
vitez93 je napisal/a: |
BTW si videl tistega yugeca 2.0T 4WD cabrio svetlo zelene barve, ki ga ima nekdo mislim da iz Štor. |
Ne vem ce je tisti 4wd.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Pon Jan 14, 2013 2:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Berem, kako deluje krmilnik wideband lambda sonde in ne razumem popolnoma. Imamo 2 PID krmilnika. Eden za Vs/Ip, eden za grelec. S prvim reguliramo Ip tok, da bo Vs napetost čimbližje 450 mV. Ta tok nam potem pove lamdo oz. AFR. Kako pa krmilimo grelec?
http://www.wbo2.com/lsu/lsuworks.htm
@zok
O tem yugecu je govora http://www.youtube.com/watch?v=IQHLtSfI564 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Perov8 Neznanec

Pridružen-a: Tor 19 Feb 2013 17:32 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.04 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sre Feb 20, 2013 9:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Grelni vložek v lambda sondi ni "krmiljen". Ogrevane L-sonde imajo navadno 4 žilni kabel. 1x črni kabel = signal motornega krmilnika, 2x beli kabel = priklop na plus (navadno je to na kontakt ali na zaganjalnik) in seveda moder kabel = masa.
Ogrevalni vložek prične z ogrevanjem takoj, ko damo kontakt in ima nalogo da v 10-ih sekundah ogreje sondo na 250 C. Tako je omogečeno takojšnje odčitavanje in s tem krmiljenje motorja že takoj po (hladnem) zagonu. L-sonde brez ogrevanja pa odčitavajo pline malce kasneje, se pravi izpušni sistem se mora ogreti na najmanj 62 C+ kar pa pozimi vzame več časa. To je tudi razlog, zakaj so pri starejših modelih L- sonde tako blizu izpušnega kolektorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Sre Feb 20, 2013 11:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Za WB lambdo dobis ze cip ki jo krmili in dobis podatke iz njega koliko je razmerje kisika v izpuhu. Izdeluje ga siemens pod oznako CJ125. Jaz imam celo tiskanino z mikrokontrolerjem narejeno za ta cip a se nisem cipov narocil ker jih je treba iz ZDA.
Pa malo je problem dobit podatke o protokolu za CJ125 kako se nastavi cip da pravilno regulira sondo. Bo enkrat v dezevnem obdobju treba dokoncat tole  _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Sre Feb 20, 2013 2:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Link ki si ga podal je za narocilo 1800 kosov. ko pa hoces 10komadov narocit jih pa nimajo na zalogi in moras iz US narocit. Sem se ze vse pozanimal ker kot sem rekel imam 5 elektronik pripravljenih in vse kar manjka je ta cip. Na tiskanini je pa PIC, ki ti da 3 analogne izhode za ECU signale in krmili gretje sonde preko PWM regulacije MOSFET-a.
Lahko naredim kako sliko ce te zanima. Jaz bi bil vsekakor zainteresiran za 10 komadov ker imam 10 tiskanin za sestavit in po moznosti prodat  _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Sre Feb 20, 2013 3:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sigurno. Mogoče ne 10 komadov, ene 3 do 5, odvisno od €€€. Za začetek bi jaz naredil en preprost AFR meter, potem pa pač naprej. USB povezava na računalnik, datalogger, merjenje obratov ... Eno tako uporabno orodje.
Pokaži slike, seveda me zanima.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|