 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
natural Član

Pridružen-a: Sre 20 Mar 2013 10:37 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.10 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 11:46 am Naslov sporočila: |
|
|
zok je napisal/a: |
Namesto lucke in 12 V lahko uporabis kar 9 V baterijo, alternator pa z roko zasuces, in meris izhodno napetost, ki zelo hitro skoci na 3 do 9 V. Ampak ta "meritev" je bolj "a-da-kaj-od-sebe", kot pa ce res vse pravilno deluje.  |
Hvala vsem.., bom priklopil kar na 12V in ga zavrtel s pomočjo vrtalnika.., aja, pa brez akumulatorja, lahko namesto njega priključim kakega porabnika? ..Npr...?? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.59 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 11:50 am Naslov sporočila: |
|
|
Boš priklopil na 12V brez akumulatorja?? Priklopi tudi akumulator in konec. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
natural Član

Pridružen-a: Sre 20 Mar 2013 10:37 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.10 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 11:56 am Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Boš priklopil na 12V brez akumulatorja?? Priklopi tudi akumulator in konec. |
Uf! Pa bom, koliko močnega?  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.59 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 12:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Priklopiš klasičen avtomobilski akumulator pa je. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojan_01 Član

Pridružen-a: Pon 04 Feb 2008 9:12 Prispevkov: 73 Aktiv.: 0.34 Kraj: IV.G.
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 1:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
natural je napisal/a: |
PZUFIC je napisal/a: |
Boš priklopil na 12V brez akumulatorja?? Priklopi tudi akumulator in konec. |
Uf! Pa bom, koliko močnega?  |
Priden  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
natural Član

Pridružen-a: Sre 20 Mar 2013 10:37 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.10 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 1:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
bojan_01 je napisal/a: |
natural je napisal/a: |
PZUFIC je napisal/a: |
Boš priklopil na 12V brez akumulatorja?? Priklopi tudi akumulator in konec. |
Uf! Pa bom, koliko močnega?  |
Priden  |
Ja sej, potrebno poslušat mojstre.. ..in ja, kako pa bom vedel če deluje? Namreč, nisem električar, zato nimam potrebnih inštrumentov..
Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.59 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 1:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pomeriš napetost na akumulatorju v času delovanja alternatorja na nazivnih vrtljajih in iz vrednosti dobiš kar dober podatek ali alternator deluje. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
natural Član

Pridružen-a: Sre 20 Mar 2013 10:37 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.10 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 1:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Pomeriš napetost na akumulatorju v času delovanja alternatorja na nazivnih vrtljajih in iz vrednosti dobiš kar dober podatek ali alternator deluje. |
S čim pa ako nimam inštrumentov? Drugače ne gre? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.59 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 1:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Investiraš 5Eur v multimeter. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
natural Član

Pridružen-a: Sre 20 Mar 2013 10:37 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.10 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 2:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Investiraš 5Eur v multimeter. |
Hehe, sej to sem hotu ja.. In kje potem izmeriš napetost, na kablih, ki so priključeni na akumulator? Ja valjda..  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.59 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 2:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja pomeriš napetost na akumulatorju. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
natural Član

Pridružen-a: Sre 20 Mar 2013 10:37 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.10 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 2:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
Ja pomeriš napetost na akumulatorju. |
Aha.., pa je sama napetost kaj drugačna če se ne polni??
Še to.. Na akumulator ob delovanju alternatorja priklopim nekega porabnika, ne vem še kakšne moči, predvidevam, da se bo pri preveč "požrešnem" porabniku moč le tega vztrajno nižala.., torej.., kakšna je največja dovoljena mera, da ga kljub velikemu porabniku ne iztrošim u nulo..?  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.59 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 3:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Napetost v primeru delovanja alternatorja je seveda višja.
Če boš priklopil porabnik bo v primeru nedelujočega alternatorja breme prevzel akumulator, seveda če je le ta izpraven.
Lahko bi pri priklopu porabnika meril tok med alternatorjem in akumulatorjem, ampak je to ponavadi s klasičnim multimetrom zaradi velikih tokov neizvedljivo. Mogoče bi šlo tako, da bi meril padec napetosti na vodnikih med alternatorjem in akumulatorjem. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ferdo Član

Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10 Prispevkov: 354 Aktiv.: 1.49 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 7:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za preizkus dela/ne dela zadostuje postopek, ki ti gaje podal Zok. Za breme namesto akumulatorja v tem primeru priklopi 12V avtomobilsko žarnico.
Za test delovanja, ki ti bo dal uporabne rezultate naredi tako, kot sem napisal. Instrument za 5 (10) evrov ti bo tu zelo pomagal. Napetost akumulatorja, ki stoji nekaj časa je dobrih 12V (do 12,7 recimo). Če alternator polni bo ta napetost zrasla na 13V ali več (do 14,5 v normalnem obratovanju).
Glede na to, da si strojnik še glede instrumenta; s preklopnikom izberi območje 20V DC = . Upam, da ostalo veš. Če ne, pa vprašaj. Z veseljem ti bomo pomagali. Mogoče je kdo celo iz Gorenjske, pa bi ti dejansko pomagal v praksi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
natural Član

Pridružen-a: Sre 20 Mar 2013 10:37 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.10 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sre Mar 27, 2013 7:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
ferdo je napisal/a: |
Za preizkus dela/ne dela zadostuje postopek, ki ti gaje podal Zok. Za breme namesto akumulatorja v tem primeru priklopi 12V avtomobilsko žarnico.
Za test delovanja, ki ti bo dal uporabne rezultate naredi tako, kot sem napisal. Instrument za 5 (10) evrov ti bo tu zelo pomagal. Napetost akumulatorja, ki stoji nekaj časa je dobrih 12V (do 12,7 recimo). Če alternator polni bo ta napetost zrasla na 13V ali več (do 14,5 v normalnem obratovanju).
Glede na to, da si strojnik še glede instrumenta; s preklopnikom izberi območje 20V DC = . Upam, da ostalo veš. Če ne, pa vprašaj. Z veseljem ti bomo pomagali. Mogoče je kdo celo iz Gorenjske, pa bi ti dejansko pomagal v praksi. |
Res ste "ga carji" . Hvala! Vse to bom preizkusil, še prvo pa si nabavim dober instrument, ki mi bo v bodoče še kako prišel prav! In ja, nisem "štromar" in ne strojnik, zato mi bo vsakršna informacija iz vaše strani zelo v pomoč! Lep preostanek dneva želim! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 503 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|