www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

avtomobilske žarnice
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 07, 2012 5:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ce ni projektorski retrofit kit, bi se jaz izogibal aftermarket xenonu. Zal imam premalo prostora pred fokusom da bi si ga lahko vgradil. Evil or Very Mad Ampak na prejsnjem avtu sem preizkusil milijon in eno varjanto, in edino TO je bilo TO. Fenomenalna svetilnost, definiran svetlobni snop, pranje zarometov in NIC blescanja. Smile

Imam pa en problem - ne vem ce se ga je ze kdo lotil... Kolega bi si rad vgradil LED pozicije, in mu javi napako na zarnicah (potreboval bi t.i. "can-bus error canceller, in to ne enega, ampak 12). Ce prav razumem spusti MFM nekaj impulzov na zarnico in gleda kaksno je breme? Bi se dalo zadevo realizirati s kaksnim RC clenom? Paralelni upor ne pride v postev, v tem primeru bolje da so notri zarnice. Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 07, 2012 8:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kolega naj lepo pusti klasične žarnice. Računalnik bo zadovoljen, pa tudi strici na tehničnem ne bodo imeli pripomb.

Ne vem pa zakaj vsi silite na tisti modrikasti xenon, če pa je človek najbolj občutljiv na rumeno svetlobo.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 07, 2012 8:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zaradi izgleda...ti pa res nič ne veš.. Not talking
Res pa je da na tehničnem težijo tudi za LED parkirne, ja. Sicer pa obstajajo take LED, ki imajo ustrezno vezje že vgrajeno.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 07, 2012 9:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

gre se za LED pozicije toplo bele svetlobe, ki bi bile montirane na tovornjaka. Ce jih imas 12, se ze nekaj malega pozna na porabi, ko stojis ure in ure parkiran ob cesti.

Tiste LED "zarnice" z error cancellerjem so predrage (ker gre za kolicino), za poba bi to rad naredil v samogradnji - tako tudi ne bi odpovedovale ena za drugo, kot te kitajske zadeve.

Pri xenonu pa ni stos toliko v barvi, kot v svetilnosti. Fiestina luc ima (s fokusom v stanju kot sem ga imel jaz) pri 13,8 V 10 cm pod rezom snopa na razdalji 1500 mm 1200 lm svetlobnega toka, bixenon projektor kit pa 3600-3800, in to pri manjsi porabi, manjsi toplotni obremenitvi materialov, in pri bolj definiranem vzorcu svetlobnega snopa. Zal pa kompletna taka predelava (vkljucno s pranjem zarometov) stane cca 200 eur - najcenejsa varjanta, medtem ko t.i. HID kit dobis ze za manj kot 25 eur (ebay).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 07, 2012 9:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če gre za to je pa varianta da tisti dve, ki nadzira računalnik pustiš notri, potem pa LEDice paralelno vežeš na to, če bo preveč (če računalnik spet zateži) pa jih daš preko releja, pa je.
Xenon kit sem imel jaz, ja. Še takrat, ko ni bil 250 evrov ampak krepko več...svetilnost je bogato večja, ampak šprica pa naokoli da je veselje, predvsem tistim, ki vozijo nasproti. Zato mislim da karkoli se da notri brez menjave žarometov (razen če so tisti lupo) ni v redu. Komplet predelava stane toliko ker dodajo regulacijo višine, pa pranje žarometov...ampak če žaromet ne menjajo je vse zastonj...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 07, 2012 9:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dajo regulacijo snopa. Kako pa jo vgradijo, če so vse luči brez tega? Predelajo luč?
_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 07, 2012 10:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No,večina današnjih avtov ima vgrajen motorček in v kabini stikalo, s katerim ročno reguliraš višino (0, 1,2..). Na ta motor priklopijo avtomatiko, pa je. Na res star avto pa ne gre, ja.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 07, 2012 10:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Verjetno bom kar kupil kaksno 24 V LED svetilko, jo razmontiral in pogledal kaj se nahaja v notranjosti.

protoncek je napisal/a:

...svetilnost je bogato večja, ampak šprica pa naokoli da je veselje, predvsem tistim, ki vozijo nasproti. Zato mislim da karkoli se da notri brez menjave žarometov (razen če so tisti lupo) ni v redu.
dodal sem tole (v priponki). Dodal sem tudi pranje zarometov, niveliranja pa nisem dogradil ker se mi niti ni zdelo potrebno. Sem namrec alergicen na "neposlihtane" luci, in sem tudi edini izmed primerov ki ga poznam da mu je od prekomerne uporabe odpovedal preklopnik za nastavitev visine snopa. Mr. Green Ze ko se mi je kdo zadaj usedel sem kljub izredni cvrstosti podvozja vedno spustil snop nazaj na neko normalno, neblesceco nastavitev. Angel


DSC_0480.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.05 MB
 Pogledana:  14 krat

DSC_0480.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 07, 2012 11:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, tukaj so prave sorte žarometi. Ti z lupo dosti manj špricajo. Sicer je pa bolj kot vprašanje, ali je samodejna nastvitev višine potrebna ali ne dejstvo, da je to OBVEZNO - namreč če pri tehničnem pogruntajo da xenonke nimajo samodejne nastavitve višine bodo vedeli da niso original in te bodo vrgli...njih nič ne briga če ti redno "štelaš"...oni samo odprejo zadnji prtljažnik in se usede na rob, pa bo takoj videl.In ko smo že pri potrebnem in nepotrebnem, meni se npr. zdi popolna bedarija tole pranje žarometov. Redki, če sploh kakšni v resnici operejo žaromet, ostali samo še bolj "poserjejo" karoserijo da je potem še bolj umazana...da ne rečem da kuri vodo kot žejen v sahari...edini pravi sistem pranja je imela npr. LADA z brisalci gor (ki pa so resda bolj malokrat delali...)
BTW...tudi jaz sem, dokler sem jih imel notri, redno brisal luči in jih imel vedno pravilno nastavljene. V tem sva si podobna...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 07, 2012 11:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

zok je napisal/a:
gre se za LED pozicije toplo bele svetlobe, ki bi bile montirane na tovornjaka. Ce jih imas 12, se ze nekaj malega pozna na porabi, ko stojis ure in ure parkiran ob cesti.


A mi lahko poveš koliko se pozna na porabi ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 07, 2012 11:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No, razlika v porabi je res čista nula, se strinjam... Drugo je poraba elektrike, ko kamion stoji. Računaj da bi navadne uporabil recimo 3W ali 5W, torej 12 takih pride 36 ali 60 W. 12 LEDic kuri...recimo 1W, ajd, dva. Torej v najslabšem primeru cca 60W razlike, kar je pri uporabi 24V tehnologije ranga preko 2A, kar pa že ni tako malo, posebej če je pozimi, pa accu ni več nov...čeprav tudi to ni kritično, če kamion ne stoji ob cesti celo noč s prižganimi lučmi..urco, dve pa ni blema.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 12:29 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na šleparjih se menjajo akkuji na 2 leti neglede na predhodno stanje AFAIK

2A pa tudi ni nič vse skupaj če imajo akkuji po 100Ah in še več.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12
Prispevkov: 1035
Aktiv.: 5.62

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 12:33 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čisto odvisno na koliko časa se menjajo... Whistle
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 12:37 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Uh, po moje so to samo še pobožne želje. Nafta ima tako ceno da lastniki gledajo na vsak evro in prva stvar ki je je po moje ravno to. Zakaj bi metal stran dva čisto dobra draga accuja? To so delale samo velike firme, ki pa so itak po večini šle adijo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
.
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12
Prispevkov: 1035
Aktiv.: 5.62

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 1:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Načeloma se akkuji menjajo po 1 letu. Vsaj pri solidnih firmah. Ti akkuji so še vedno v garanciji in če so potrebni menjave pred iztekom garancijskega roka, jih zamenjajo še brezplačno.

Edit:
Drugače pa tudi z navadnimi žarnicami tudi če gorijo celo noč, zjutraj kamion še vedno normalno prižge (če le niso akumulatorji na koncu). Večji problem pa je poleti..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
Stran 6 od 8

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group