 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Kakšno znamko avtomobila vozite? |
Renault |
|
29% |
[ 40 ] |
Kia |
|
5% |
[ 7 ] |
Audi |
|
8% |
[ 12 ] |
Mercedez - Benz |
|
2% |
[ 4 ] |
Honda |
|
4% |
[ 6 ] |
Hyundai |
|
6% |
[ 9 ] |
Toyota |
|
3% |
[ 5 ] |
Mitsubishi |
|
0% |
[ 1 ] |
Mazda |
|
5% |
[ 7 ] |
Land Rover |
|
0% |
[ 0 ] |
Fiat |
|
6% |
[ 9 ] |
Peugeot |
|
8% |
[ 11 ] |
Škoda |
|
3% |
[ 5 ] |
Volvo |
|
4% |
[ 6 ] |
Saab |
|
0% |
[ 0 ] |
BMW |
|
5% |
[ 8 ] |
Ford |
|
5% |
[ 7 ] |
|
Skupaj glasov : 137 |
|
Avtor |
Sporočilo |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.82 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Pet Apr 02, 2010 9:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Joj, zakaj je toliko renaultov??? |
- zato ker ima vsaka vas servis in trgovino zanj (na svoji poti jih imam 4)
- zato ker v sloveniji delajo renaulte
- zato ker sta volvo in nissan v bistvu tudi renaulta
- ker za svoj denar ponuja več kot VAG koncern
- ker sploh ni slab avto
- ker pride povprečen servis 100€ ceneje kot VW
pa še kaj bi se našlo  _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Apr 02, 2010 9:57 am Naslov sporočila: |
|
|
Volvo že leta in leta ne uporablja več renaultovih motorjev. Nazadnje je bil to 1.9d v S/V40, majhne bencinarje so takrat začeli kupovat od mitsubishija (1.8 GDI). Kar je bilo nad 2 L je bilo vedno Volvov motor. _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 24.00
|
Objavljeno: Pet Apr 02, 2010 10:38 am Naslov sporočila: |
|
|
MadMax je napisal/a: |
Pyr0Beast je napisal/a: |
Mnjah. Na tri bate še nekako gre. Ima pa tam manj kot polovico moči, mogoče le tretjino ali še manj, kar je po svoje zanimivo glede na to da je izpadlo samo 25%. |
A da pa ta izpadli cilinder vseeno pobira energijo (trenje, kompresor, ...), ter da z nedelovanjem podre razmere v sesalnem in izpušnem kolektorju pa namenoma zanemariš pri izjavi? |
Pobira jo tudi med normalnem delovanjem motorja, tako da, ja, zanemarim. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Pet Apr 02, 2010 10:45 am Naslov sporočila: |
|
|
lucca brassi je napisal/a: |
- ker pride povprečen servis 100€ ceneje kot VW
|
Argumentiraj? To je bolj mit, kot resnica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Pet Apr 02, 2010 10:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
MadMax je napisal/a: |
Pyr0Beast je napisal/a: |
Mnjah. Na tri bate še nekako gre. Ima pa tam manj kot polovico moči, mogoče le tretjino ali še manj, kar je po svoje zanimivo glede na to da je izpadlo samo 25%. |
A da pa ta izpadli cilinder vseeno pobira energijo (trenje, kompresor, ...), ter da z nedelovanjem podre razmere v sesalnem in izpušnem kolektorju pa namenoma zanemariš pri izjavi? |
Pobira jo tudi med normalnem delovanjem motorja, tako da, ja, zanemarim. |
Torej je po tvoje razmerje med (pribitek delujočega cilindra - odbitek zaradi trenja ipd.) in (odbitek zaradi trenja ipd.) le 2:1? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JamesQ Član



Pridružen-a: Čet 16 Nov 2006 12:05 Prispevkov: 362 Aktiv.: 1.60 Kraj: Novo mesto/Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Apr 02, 2010 11:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Nisem picajzlast glede avtov in zato vozim Renault Clio... Cimru, zapriseženemu VW, se zdi funky.
LDŽ
P.S.: Vsake oči imajo svojega malarja.  _________________ Baje sem inteligentna baraba ... FAE@Silica Slovenia (= |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 24.00
|
Objavljeno: Pet Apr 02, 2010 11:32 am Naslov sporočila: |
|
|
MadMax je napisal/a: |
Pyr0Beast je napisal/a: |
MadMax je napisal/a: |
Pyr0Beast je napisal/a: |
Mnjah. Na tri bate še nekako gre. Ima pa tam manj kot polovico moči, mogoče le tretjino ali še manj, kar je po svoje zanimivo glede na to da je izpadlo samo 25%. |
A da pa ta izpadli cilinder vseeno pobira energijo (trenje, kompresor, ...), ter da z nedelovanjem podre razmere v sesalnem in izpušnem kolektorju pa namenoma zanemariš pri izjavi? |
Pobira jo tudi med normalnem delovanjem motorja, tako da, ja, zanemarim. |
Torej je po tvoje razmerje med (pribitek delujočega cilindra - odbitek zaradi trenja ipd.) in (odbitek zaradi trenja ipd.) le 2:1? |
Odbitki so enaki neglede na to ali motor lavfa z enim ali vsemi cilindri (če nima turbine). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pet Apr 02, 2010 9:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne, trenje ni isto, če cilinder dela normalno ali nima vžiga.
Nezgorelo gorivo poskrbi za katastrofalno slabo mazanje in enormno obrabo.
Pa tudi, če odpovedal injektor/ bosch pumpa tako, da ne dovaja več goriva v cilinder, je spet mazanje slabo, saj je temperatura v cilindru napačna (močno prenizka).
Poleg tega, da mrtev cilinder zavira ostale, ne dovaja moči vstrajniku in zato motor tudi teče neenakomerno in ima vibracije, ki spet ne vpivajo dobro na ležaje - spet povečano trenje.
Zaradi teh in že prej naštetih razlogov je padec moči običajno zelo opazen, ko izpade že samo en cilinder. Nekoliko manj opazno pri ameriškem V8, pri minaturnih evropskih mlinčkih s premajhnimi kubaturami, kjer je 4 valjnik običajen, pa izpadel cilinder poskrbi, da imaš namesto avta, potujočo šikano.
O VW servisih bom omenil samo štorijo, ki mi jo je povedal lastnik Mercedesa C klase. Namreč trdil je, da je redni servis za tega Mercedesa cenejši, kot za ženin miniaturni polo. Ali je lagal ali ne, ne vem, računov nisem videl. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek4 Član


Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52 Prispevkov: 2952 Aktiv.: 12.46 Kraj: Tržič - Mesto med gorami
|
Objavljeno: Pet Apr 02, 2010 9:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Azrael je napisal/a: |
Zaradi teh in že prej naštetih razlogov je padec moči običajno zelo opazen, ko izpade že samo en cilinder. Nekoliko manj opazno pri ameriškem V8, pri minaturnih evropskih mlinčkih s premajhnimi kubaturami, kjer je 4 valjnik običajen, pa izpadel cilinder poskrbi, da imaš namesto avta, potujočo šikano. |
Sem doživel na svoji "koži" kako je če poči svečka na 3 valjniku Avto je imel komaj dovolj moči da sem ga iz ceste parkiral na travo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.82 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Pet Apr 02, 2010 9:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Citiram: |
lucca brassi je napisal/a:
- ker pride povprečen servis 100€ ceneje kot VW |
Argumentiraj? To je bolj mit, kot resnica. |
s kolegi stalno preverjamo (redni vozači v službo s okoli 60km v eno smer) redne servise na pooblaščenem servisu na določene km predpisane po intervalu vse mašine so 1,9 diesel (megane grandtour , passat karavan ter golf 5) ter podobne moči 130KM , vse mašine stare okoli 4 leta z dobro opremo.
meni mašina 1,9 dci 132KM kuri s zimskimi gumi ob zmerni vožnji ( veliko ovinkov , klanci tudi kočevska in bloška ravnina ) in zimskimi gumami ter prtljažnikom na 4,9-5,1 /100km cca prišel pa sem že tudi na 4,6 8tudi pozimi samo takrat sem res lepo vozil to za karavana ni slabo.
Poleti je poraba višja in sicer cca 5,0-5,2
golf seveda pije malo več (ne vem pa za nove blue motion)
zdaj pa še ena smešna od sodelavke mož vodi servis ob meji s hrvaško mejo . Tisti čas so me zanimale HID žarnice in sem pač hotel ugodneje dobiti kakšno predvsem D1R (zaradi ločenega vžigalnika , vgrajenega v podnožje). takrat je bila cena na njegovem serviso skoraj 2xdražja kot v osramovi trgovini za kolinsko.
draga je hotela na vsak način imet pasata - sva šla v trgovino in se malo razgovorila ko je zvedela koliko stane najosnovnejši pasat brez klime , tepihov ter še kakih pritiklin jo je odneslo skozi vrata trgovine kot tornado Še danes mi je žal da nisem imel kamere. _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lojz Član


Pridružen-a: Pet 11 Apr 2003 8:31 Prispevkov: 668 Aktiv.: 2.82 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Apr 02, 2010 9:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
lucca brassi je napisal/a: |
Citiram: |
Citiram: |
lucca brassi je napisal/a:
- ker pride povprečen servis 100€ ceneje kot VW |
Argumentiraj? To je bolj mit, kot resnica. |
s kolegi stalno preverjamo (redni vozači v službo s okoli 60km v eno smer) redne servise na pooblaščenem servisu na določene km predpisane po intervalu vse mašine so 1,9 diesel (megane grandtour , passat karavan ter golf 5) ter podobne moči 130KM , vse mašine stare okoli 4 leta z dobro opremo.
meni mašina 1,9 dci 132KM kuri s zimskimi gumi ob zmerni vožnji ( veliko ovinkov , klanci tudi kočevska in bloška ravnina ) in zimskimi gumami ter prtljažnikom na 4,9-5,1 /100km cca prišel pa sem že tudi na 4,6 8tudi pozimi samo takrat sem res lepo vozil to za karavana ni slabo.
Poleti je poraba višja in sicer cca 5,0-5,2
golf seveda pije malo več (ne vem pa za nove blue motion)
zdaj pa še ena smešna od sodelavke mož vodi servis ob meji s hrvaško mejo . Tisti čas so me zanimale HID žarnice in sem pač hotel ugodneje dobiti kakšno predvsem D1R (zaradi ločenega vžigalnika , vgrajenega v podnožje). takrat je bila cena na njegovem serviso skoraj 2xdražja kot v osramovi trgovini za kolinsko.
draga je hotela na vsak način imet pasata - sva šla v trgovino in se malo razgovorila ko je zvedela koliko stane najosnovnejši pasat brez klime , tepihov ter še kakih pritiklin jo je odneslo skozi vrata trgovine kot tornado Še danes mi je žal da nisem imel kamere. |
Kakšno zvezo pa ima poraba goriva s ceno redne servisne storitve?
Po tvoje bi bil servis za avtomobile z bencinskim motorjem dražji, ker več porabijo?  _________________ LP
Lojz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pet Apr 02, 2010 10:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
piroman je napisal/a: |
Volvo že leta in leta ne uporablja več renaultovih motorjev. Nazadnje je bil to 1.9d v S/V40, majhne bencinarje so takrat začeli kupovat od mitsubishija (1.8 GDI). Kar je bilo nad 2 L je bilo vedno Volvov motor. |
Tocno tako - in skoraj vsi z 1.9D motorjem imajo probleme z turbinami
Od tu tudi enostavna razlaga zakaj ima Renault servis v vsaki vasi
Ko sem pred kratkim kupoval drug avto sem se najprej odlocil za obliko (karavan) in nato pregledal razmerje kaj mi nudi in za koliko.Seveda je sledilo obvezno branje forumov dolocne znamke - poudarek je bil na temah "imam problem" in tako smo sli na izlocanje.
Z avto neta sem si potegnil par zanimivih oglasov in obisk nedeljskega avtosejma "Pod Lipco", kjer se lazje razgledas po avtomobilih.
In v ponedeljek gremo z kolegom iz konkurencnega podjetja na kavo in vidim tam parkirano eno vulvo - ker beseda ni konj bleknem "kako neki se pa to obnasa - nekaj takega bi pa kupil" - on pa nazaj samo " A ti mene malo je.es ??? A ne ves da podobnega JAZ prodajam"
Seveda je sledila se ena kava in izdatno zaslisanje o motorju in nato o opremi,ohranjenosti,...
Prodaja se je malo zavlekla, ker je on cakal na drug avto,...
Vsekakor se je pred nakupom avtomobila pametno pozanimati, kaksne probleme in s tem povezane stroske lahko pricakujes
Ne pa kupovati avta zato ker je servis blizu!
Saj ga ne kupujes za prevoz iz servisa do doma in nazaj !
najboljsa je pa tista, ko prasas blondinko: Kaksen avto si kupila ? - RDEC  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Apr 03, 2010 12:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Cene servisov lahko zelo varirajo. Par let nazaj je kolegica za Ibizo enak servis (redni oljni + menjava prednjih zav. ploščic) plačala točno 2x dražje kot jaz na dražjem BMW. Oba sva ga takrat seveda delala na pooblaščenih servisih. Nakupna cena teh dveh novih avto pa je bila 1 : 3 ...
Ali drug primer izpred enega meseca. Kolega ima par let starega Golf 5 1,9TDI. Mi je na obisku pojambral, da mu edini serviser, ki mu zaupa, računa neko posebno motorno olje 23€ liter, ki se ga dobi samo v litrskih flaškah ...
Odkrito sem mu takoj povedal, da to ni nek super-duper avto in motor, da bi potreboval olje iz lekarne ... in sem šel z njim v avto, kjer je imel rezervno flaško tega super olja za morebitno dotakanje ... prepisal sem si tisti čudežni ARAL in tip olja ter to odtipkal na netu kjer se je izkazalo, da liter lahko dobiš tudi za 7€ po litru ...
Mehanika je že zamenjal ...
Mene osebno pride redni oljni servis BMWja na vsakih 22k km celih 26€ materijala in pol ure dela. Oljni filter MANN stane 8€, liter Castrol olja pa 4,5€, ker ga pri 4ih avtih pri hiši kupimo vsaki dve leti kar 60L kanister. Tester za diagnostiko in resete servisnih intervalov pa sem si izdelal sam.
Če si luxuz in pelješ avto na pooblaščeni servis, kjer spiješ kavico za 0,3€ avto pa ti medtem poleg menjave olja in filtra še malo posesajo in mogoče avto celo operejo v bližnji pralnici za 4€ pa je končna cena +300€ kar primerna  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tonko Član


Pridružen-a: Sob 25 Jun 2005 13:45 Prispevkov: 541 Aktiv.: 2.28 Kraj: Črnomelj
|
Objavljeno: Sob Apr 03, 2010 11:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam pa probleme s filtrom trdih delcev v izpušnem sistemu. Avtomobili s filtri trdih delcev morajo obvezno imeti posebno olje ACEA C2 ali C3, na kar sam nisem bil pozoren.
Na pooblaščenem servisu so mi pri rednem servisu na 20000km in 40000km natočili olje ki ni ustrezno za moj avto.
Posledica je bala ta, da se je filter zamašil pri približno 28000km. Takrat so mi filter zamenjali pod garancijo.
Cena original filtra s katalizatorjem je > 6K€ - neverjetno vendar sem preveril pri različnih virih.
Zamašitev filtra se je ponovila še enkrat pred kratkim s to razliko da so sedaj filter samo regenerirali - priklopijo na tester in aktivirajo izžiganje.
Sedaj sem se malo bolj pozanimal o vsem skupaj in ugotovil da je najverjetnejši vzrok okvar filtra napačno olje.
Servisa še nisem kontaktiral, nekako pa moram iztržiti ali nov filter ali podaljšanje garancije na filter.
Če se ne bom mogel nič pametnega dogovoriti na servisu bom verjetno moral avto prodati, ker je strošek menjave filtra katastrofalno velik. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Apr 03, 2010 1:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dizli so s svojimi turbinami, partikel filtri, EGR ventili in podobnim res en velik "prihranek" ...
Ironija vsega pa je, da so vsi ti dodatki namenjeni ekologiji in euro normativom, v resnici pa porabo vsi po vrsti povečujejo in zato k ekologiji ne prispevajo toliko kot nekateri to poveličujejo.
Pa ne da komu privoščim - tako pač je in zato sem imel v življenju samo enega dizla 3x ... prvič, zadnjič in nikoli več!
@tonko, če se gre za bavarca ti mogoče lahko pomagam, da bo popravilo sorazmerno poceni in se ti to ne bo več ponovilo
Če želiš me lahko kontaktiraš na PS. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|