www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Kakšno znamko avtomobila vozite?
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Kakšno znamko avtomobila vozite?
Renault
29%
 29%  [ 40 ]
Kia
5%
 5%  [ 7 ]
Audi
8%
 8%  [ 12 ]
Mercedez - Benz
2%
 2%  [ 4 ]
Honda
4%
 4%  [ 6 ]
Hyundai
6%
 6%  [ 9 ]
Toyota
3%
 3%  [ 5 ]
Mitsubishi
0%
 0%  [ 1 ]
Mazda
5%
 5%  [ 7 ]
Land Rover
0%
 0%  [ 0 ]
Fiat
6%
 6%  [ 9 ]
Peugeot
8%
 8%  [ 11 ]
Škoda
3%
 3%  [ 5 ]
Volvo
4%
 4%  [ 6 ]
Saab
0%
 0%  [ 0 ]
BMW
5%
 5%  [ 8 ]
Ford
5%
 5%  [ 7 ]
Skupaj glasov : 137

Avtor Sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4223
Aktiv.: 17.82
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 02, 2010 9:39 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Joj, zakaj je toliko renaultov???


- zato ker ima vsaka vas servis in trgovino zanj (na svoji poti jih imam 4)
- zato ker v sloveniji delajo renaulte
- zato ker sta volvo in nissan v bistvu tudi renaulta
- ker za svoj denar ponuja več kot VAG koncern
- ker sploh ni slab avto
- ker pride povprečen servis 100€ ceneje kot VW

pa še kaj bi se našlo Dancing

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
piroman
Član
Član



Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06
Prispevkov: 2707
Aktiv.: 11.42
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 02, 2010 9:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Volvo že leta in leta ne uporablja več renaultovih motorjev. Nazadnje je bil to 1.9d v S/V40, majhne bencinarje so takrat začeli kupovat od mitsubishija (1.8 GDI). Kar je bilo nad 2 L je bilo vedno Volvov motor.
_________________
One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 02, 2010 10:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Pyr0Beast je napisal/a:
Mnjah. Na tri bate še nekako gre. Ima pa tam manj kot polovico moči, mogoče le tretjino ali še manj, kar je po svoje zanimivo glede na to da je izpadlo samo 25%.


A da pa ta izpadli cilinder vseeno pobira energijo (trenje, kompresor, ...), ter da z nedelovanjem podre razmere v sesalnem in izpušnem kolektorju pa namenoma zanemariš pri izjavi?

Pobira jo tudi med normalnem delovanjem motorja, tako da, ja, zanemarim.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 02, 2010 10:45 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lucca brassi je napisal/a:

- ker pride povprečen servis 100€ ceneje kot VW

Argumentiraj? To je bolj mit, kot resnica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 02, 2010 10:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je napisal/a:
MadMax je napisal/a:
Pyr0Beast je napisal/a:
Mnjah. Na tri bate še nekako gre. Ima pa tam manj kot polovico moči, mogoče le tretjino ali še manj, kar je po svoje zanimivo glede na to da je izpadlo samo 25%.


A da pa ta izpadli cilinder vseeno pobira energijo (trenje, kompresor, ...), ter da z nedelovanjem podre razmere v sesalnem in izpušnem kolektorju pa namenoma zanemariš pri izjavi?

Pobira jo tudi med normalnem delovanjem motorja, tako da, ja, zanemarim.


Torej je po tvoje razmerje med (pribitek delujočega cilindra - odbitek zaradi trenja ipd.) in (odbitek zaradi trenja ipd.) le 2:1?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JamesQ
Član
Član



Pridružen-a: Čet 16 Nov 2006 12:05
Prispevkov: 362
Aktiv.: 1.60
Kraj: Novo mesto/Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 02, 2010 11:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nisem picajzlast glede avtov in zato vozim Renault Clio... Cimru, zapriseženemu VW, se zdi funky. Razz

LDŽ

P.S.: Vsake oči imajo svojega malarja. Very Happy

_________________
Baje sem inteligentna baraba ... FAE@Silica Slovenia (=
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 02, 2010 11:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Pyr0Beast je napisal/a:
MadMax je napisal/a:
Pyr0Beast je napisal/a:
Mnjah. Na tri bate še nekako gre. Ima pa tam manj kot polovico moči, mogoče le tretjino ali še manj, kar je po svoje zanimivo glede na to da je izpadlo samo 25%.


A da pa ta izpadli cilinder vseeno pobira energijo (trenje, kompresor, ...), ter da z nedelovanjem podre razmere v sesalnem in izpušnem kolektorju pa namenoma zanemariš pri izjavi?

Pobira jo tudi med normalnem delovanjem motorja, tako da, ja, zanemarim.


Torej je po tvoje razmerje med (pribitek delujočega cilindra - odbitek zaradi trenja ipd.) in (odbitek zaradi trenja ipd.) le 2:1?

Odbitki so enaki neglede na to ali motor lavfa z enim ali vsemi cilindri (če nima turbine).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 02, 2010 9:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne, trenje ni isto, če cilinder dela normalno ali nima vžiga.

Nezgorelo gorivo poskrbi za katastrofalno slabo mazanje in enormno obrabo.

Pa tudi, če odpovedal injektor/ bosch pumpa tako, da ne dovaja več goriva v cilinder, je spet mazanje slabo, saj je temperatura v cilindru napačna (močno prenizka).

Poleg tega, da mrtev cilinder zavira ostale, ne dovaja moči vstrajniku in zato motor tudi teče neenakomerno in ima vibracije, ki spet ne vpivajo dobro na ležaje - spet povečano trenje.

Zaradi teh in že prej naštetih razlogov je padec moči običajno zelo opazen, ko izpade že samo en cilinder. Nekoliko manj opazno pri ameriškem V8, pri minaturnih evropskih mlinčkih s premajhnimi kubaturami, kjer je 4 valjnik običajen, pa izpadel cilinder poskrbi, da imaš namesto avta, potujočo šikano.

O VW servisih bom omenil samo štorijo, ki mi jo je povedal lastnik Mercedesa C klase. Namreč trdil je, da je redni servis za tega Mercedesa cenejši, kot za ženin miniaturni polo. Ali je lagal ali ne, ne vem, računov nisem videl.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek4
Član
Član



Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52
Prispevkov: 2952
Aktiv.: 12.46
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 02, 2010 9:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Azrael je napisal/a:
Zaradi teh in že prej naštetih razlogov je padec moči običajno zelo opazen, ko izpade že samo en cilinder. Nekoliko manj opazno pri ameriškem V8, pri minaturnih evropskih mlinčkih s premajhnimi kubaturami, kjer je 4 valjnik običajen, pa izpadel cilinder poskrbi, da imaš namesto avta, potujočo šikano.


Sem doživel na svoji "koži" kako je če poči svečka na 3 valjniku Smile Avto je imel komaj dovolj moči da sem ga iz ceste parkiral na travo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4223
Aktiv.: 17.82
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 02, 2010 9:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Citiram:
lucca brassi je napisal/a:

- ker pride povprečen servis 100€ ceneje kot VW


Argumentiraj? To je bolj mit, kot resnica.


s kolegi stalno preverjamo (redni vozači v službo s okoli 60km v eno smer) redne servise na pooblaščenem servisu na določene km predpisane po intervalu vse mašine so 1,9 diesel (megane grandtour , passat karavan ter golf 5) ter podobne moči 130KM , vse mašine stare okoli 4 leta z dobro opremo.

meni mašina 1,9 dci 132KM kuri s zimskimi gumi ob zmerni vožnji ( veliko ovinkov , klanci tudi kočevska in bloška ravnina ) in zimskimi gumami ter prtljažnikom na 4,9-5,1 /100km cca prišel pa sem že tudi na 4,6 8tudi pozimi samo takrat sem res lepo vozil to za karavana ni slabo.
Poleti je poraba višja in sicer cca 5,0-5,2
golf seveda pije malo več (ne vem pa za nove blue motion)

zdaj pa še ena smešna od sodelavke mož vodi servis ob meji s hrvaško mejo . Tisti čas so me zanimale HID žarnice in sem pač hotel ugodneje dobiti kakšno predvsem D1R (zaradi ločenega vžigalnika , vgrajenega v podnožje). takrat je bila cena na njegovem serviso skoraj 2xdražja kot v osramovi trgovini za kolinsko.

draga je hotela na vsak način imet pasata - sva šla v trgovino in se malo razgovorila ko je zvedela koliko stane najosnovnejši pasat brez klime , tepihov ter še kakih pritiklin jo je odneslo skozi vrata trgovine kot tornado Še danes mi je žal da nisem imel kamere.

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Lojz
Član
Član



Pridružen-a: Pet 11 Apr 2003 8:31
Prispevkov: 668
Aktiv.: 2.82
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 02, 2010 9:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lucca brassi je napisal/a:
Citiram:
Citiram:
lucca brassi je napisal/a:

- ker pride povprečen servis 100€ ceneje kot VW


Argumentiraj? To je bolj mit, kot resnica.


s kolegi stalno preverjamo (redni vozači v službo s okoli 60km v eno smer) redne servise na pooblaščenem servisu na določene km predpisane po intervalu vse mašine so 1,9 diesel (megane grandtour , passat karavan ter golf 5) ter podobne moči 130KM , vse mašine stare okoli 4 leta z dobro opremo.

meni mašina 1,9 dci 132KM kuri s zimskimi gumi ob zmerni vožnji ( veliko ovinkov , klanci tudi kočevska in bloška ravnina ) in zimskimi gumami ter prtljažnikom na 4,9-5,1 /100km cca prišel pa sem že tudi na 4,6 8tudi pozimi samo takrat sem res lepo vozil to za karavana ni slabo.
Poleti je poraba višja in sicer cca 5,0-5,2
golf seveda pije malo več (ne vem pa za nove blue motion)

zdaj pa še ena smešna od sodelavke mož vodi servis ob meji s hrvaško mejo . Tisti čas so me zanimale HID žarnice in sem pač hotel ugodneje dobiti kakšno predvsem D1R (zaradi ločenega vžigalnika , vgrajenega v podnožje). takrat je bila cena na njegovem serviso skoraj 2xdražja kot v osramovi trgovini za kolinsko.

draga je hotela na vsak način imet pasata - sva šla v trgovino in se malo razgovorila ko je zvedela koliko stane najosnovnejši pasat brez klime , tepihov ter še kakih pritiklin jo je odneslo skozi vrata trgovine kot tornado Še danes mi je žal da nisem imel kamere.


Kakšno zvezo pa ima poraba goriva s ceno redne servisne storitve? Brick wall
Po tvoje bi bil servis za avtomobile z bencinskim motorjem dražji, ker več porabijo? Shame on you

_________________
LP
Lojz
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1905
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 02, 2010 10:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

piroman je napisal/a:
Volvo že leta in leta ne uporablja več renaultovih motorjev. Nazadnje je bil to 1.9d v S/V40, majhne bencinarje so takrat začeli kupovat od mitsubishija (1.8 GDI). Kar je bilo nad 2 L je bilo vedno Volvov motor.


Tocno tako - in skoraj vsi z 1.9D motorjem imajo probleme z turbinami Mr. Green
Od tu tudi enostavna razlaga zakaj ima Renault servis v vsaki vasi Mr. Green

Ko sem pred kratkim kupoval drug avto sem se najprej odlocil za obliko (karavan) in nato pregledal razmerje kaj mi nudi in za koliko.Seveda je sledilo obvezno branje forumov dolocne znamke - poudarek je bil na temah "imam problem" in tako smo sli na izlocanje.
Z avto neta sem si potegnil par zanimivih oglasov in obisk nedeljskega avtosejma "Pod Lipco", kjer se lazje razgledas po avtomobilih.
In v ponedeljek gremo z kolegom iz konkurencnega podjetja na kavo in vidim tam parkirano eno vulvo - ker beseda ni konj bleknem "kako neki se pa to obnasa - nekaj takega bi pa kupil" - on pa nazaj samo " A ti mene malo je.es ??? A ne ves da podobnega JAZ prodajam"
Seveda je sledila se ena kava in izdatno zaslisanje o motorju in nato o opremi,ohranjenosti,...
Prodaja se je malo zavlekla, ker je on cakal na drug avto,...

Vsekakor se je pred nakupom avtomobila pametno pozanimati, kaksne probleme in s tem povezane stroske lahko pricakujes Wink
Ne pa kupovati avta zato ker je servis blizu!
Saj ga ne kupujes za prevoz iz servisa do doma in nazaj !

najboljsa je pa tista, ko prasas blondinko: Kaksen avto si kupila ? - RDEC Mr. Green

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 03, 2010 12:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Cene servisov lahko zelo varirajo. Par let nazaj je kolegica za Ibizo enak servis (redni oljni + menjava prednjih zav. ploščic) plačala točno 2x dražje kot jaz na dražjem BMW. Oba sva ga takrat seveda delala na pooblaščenih servisih. Nakupna cena teh dveh novih avto pa je bila 1 : 3 ...

Ali drug primer izpred enega meseca. Kolega ima par let starega Golf 5 1,9TDI. Mi je na obisku pojambral, da mu edini serviser, ki mu zaupa, računa neko posebno motorno olje 23€ liter, ki se ga dobi samo v litrskih flaškah ...
Odkrito sem mu takoj povedal, da to ni nek super-duper avto in motor, da bi potreboval olje iz lekarne ... in sem šel z njim v avto, kjer je imel rezervno flaško tega super olja za morebitno dotakanje ... prepisal sem si tisti čudežni ARAL in tip olja ter to odtipkal na netu kjer se je izkazalo, da liter lahko dobiš tudi za 7€ po litru ...
Mehanika je že zamenjal ... Cool

Mene osebno pride redni oljni servis BMWja na vsakih 22k km celih 26€ materijala in pol ure dela. Oljni filter MANN stane 8€, liter Castrol olja pa 4,5€, ker ga pri 4ih avtih pri hiši kupimo vsaki dve leti kar 60L kanister. Tester za diagnostiko in resete servisnih intervalov pa sem si izdelal sam. Cool

Če si luxuz in pelješ avto na pooblaščeni servis, kjer spiješ kavico za 0,3€ avto pa ti medtem poleg menjave olja in filtra še malo posesajo in mogoče avto celo operejo v bližnji pralnici za 4€ pa je končna cena +300€ kar primerna Twisted Evil
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tonko
Član
Član



Pridružen-a: Sob 25 Jun 2005 13:45
Prispevkov: 541
Aktiv.: 2.28
Kraj: Črnomelj

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 03, 2010 11:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz imam pa probleme s filtrom trdih delcev v izpušnem sistemu. Avtomobili s filtri trdih delcev morajo obvezno imeti posebno olje ACEA C2 ali C3, na kar sam nisem bil pozoren.
Na pooblaščenem servisu so mi pri rednem servisu na 20000km in 40000km natočili olje ki ni ustrezno za moj avto.
Posledica je bala ta, da se je filter zamašil pri približno 28000km. Takrat so mi filter zamenjali pod garancijo.
Cena original filtra s katalizatorjem je > 6K€ - neverjetno vendar sem preveril pri različnih virih.
Zamašitev filtra se je ponovila še enkrat pred kratkim s to razliko da so sedaj filter samo regenerirali - priklopijo na tester in aktivirajo izžiganje.
Sedaj sem se malo bolj pozanimal o vsem skupaj in ugotovil da je najverjetnejši vzrok okvar filtra napačno olje.

Servisa še nisem kontaktiral, nekako pa moram iztržiti ali nov filter ali podaljšanje garancije na filter.
Če se ne bom mogel nič pametnega dogovoriti na servisu bom verjetno moral avto prodati, ker je strošek menjave filtra katastrofalno velik.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 03, 2010 1:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dizli so s svojimi turbinami, partikel filtri, EGR ventili in podobnim res en velik "prihranek" ... d'oh!
Ironija vsega pa je, da so vsi ti dodatki namenjeni ekologiji in euro normativom, v resnici pa porabo vsi po vrsti povečujejo in zato k ekologiji ne prispevajo toliko kot nekateri to poveličujejo.

Pa ne da komu privoščim - tako pač je in zato sem imel v življenju samo enega dizla 3x ... prvič, zadnjič in nikoli več!

@tonko, če se gre za bavarca ti mogoče lahko pomagam, da bo popravilo sorazmerno poceni in se ti to ne bo več ponovilo Wink
Če želiš me lahko kontaktiraš na PS.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
Stran 6 od 7

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group