www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

avtomobilske žarnice
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 1:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
Uh, po moje so to samo še pobožne želje. Nafta ima tako ceno da lastniki gledajo na vsak evro in prva stvar ki je je po moje ravno to. Zakaj bi metal stran dva čisto dobra draga accuja? To so delale samo velike firme, ki pa so itak po večini šle adijo.


Ker, da kamion stoji en dan stane več kakor tisti akkuji
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gregoral
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Nov 2006 9:42
Prispevkov: 688
Aktiv.: 3.04
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 1:33 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@Pyr0Beast:
To je res, samo to ponavadi plača naročnik prevoza, lastnik kamiona pa plača akumulator iz svojega žepa, tako da ta zneska nista povezana.

Pri prijatelju v firmi so pred par meseci izvozili cca 30 šleperjev konstrukcijskega železa v rusijo.

Prvi tovornjaki (4, 5?) so v povprečju stali na meji 10 dni.

Zapletlo se je ker so rusi uvedli dodatno carino na vijake s 6 kotno glavo.

Znesek carinskih dajatev 22€, ki bi jih morali poravnati na meji (pri celotnem poslu zanemarljivo).

Ker je šlo za novo uredbo seveda na meji ruskim carinikom program ni omogočal da bi to obračunali, in zaradi 22€ so tovornjaki stali in stali in stali.

Potem so pa že uštimali, da so imeli vse papirje in vse plačano vnaprej, tako da je šlo vse bolj tekoče.

Tako da tovornjaki stojijo tudi po več dni, če vozijo za podjetja ki le občasno izvažajo v katero od bolj eksotičnih držav.

Še bolj se pa zaplete če na katere izdelke ni carine in želiš to dejasko uveljaviti, torej uvozit brez carine.

Tega se bodo lotili čez par mesecev, samo prijatelj še ne ve ali bodo rajši plačali carino, ki pri omenjem poslu predstavlja kar zajeten znesek, ali se bodo spopadli z birokratsko mašinerijo in zbrali vse potrebne papirje da bo šlo čez mejo brez carine.

Če se bodo odločili za to varianto bodo šleperji verjetno zopet stali kar precej dni pred mejo.

LP, Gregor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 2:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
No,večina današnjih avtov ima vgrajen motorček in v kabini stikalo, s katerim ročno reguliraš višino (0, 1,2..). Na ta motor priklopijo avtomatiko, pa je. Na res star avto pa ne gre, ja.


Nisem vedel, da na ta počasni motorski pogon lahko narediš regulacijo snopa, ki naj bi delovala čim bolj hitro.
V mislih sem imel, da ti sistemi niso primerni, saj pri originalnih lučeh sistem deluje izjemno hitro.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SamoR
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58
Prispevkov: 393
Aktiv.: 2.09
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 2:36 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ElGrigon je napisal/a:
protoncek je napisal/a:
No,večina današnjih avtov ima vgrajen motorček in v kabini stikalo, s katerim ročno reguliraš višino (0, 1,2..). Na ta motor priklopijo avtomatiko, pa je. Na res star avto pa ne gre, ja.


Nisem vedel, da na ta počasni motorski pogon lahko narediš regulacijo snopa, ki naj bi delovala čim bolj hitro.
V mislih sem imel, da ti sistemi niso primerni, saj pri originalnih lučeh sistem deluje izjemno hitro.



Ja, tako hitro delajo, da povoziš ležečega policaja pa potem se 50 metrov voziš z lučmi usmerjenimi meter pred avtom. Ko avto zaniha (posebej citroeni), luči skačejo gor in dol in izza volana ne vidiš nič.

_________________
ISF

Boljše je sovražnik dobrega!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12
Prispevkov: 1035
Aktiv.: 5.62

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 9:30 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

gregoral je napisal/a:
@Pyr0Beast:
To je res, samo to ponavadi plača naročnik prevoza, lastnik kamiona pa plača akumulator iz svojega žepa, tako da ta zneska nista povezana.


Seveda sta !!
Kamion ima nek termin za razlago, in če zamudi na termin (sploh če ima kakšno potrebno robo), se lahko ustavi tudi celotna proizvodnja (kar so pa kar velike vsote €€).

Se pa res nespomnim da bi kamion stal en dan zaradi akumulatorja. Ponavadi se dobi še kakšnega ki je parkiran v bližini in se prižge s kabli, v najslabšem primeru se pokliče dežurni servis.

gregoral, ja lahko stojijo tudi po več dni. Ampak vmes se jih prižge vsaj za eno uro na dan, kajti v današnjih časih so v kamionih že kar zajetni porabniki, sploh če kamion mora čakati kje čez vikend poleti..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 9:46 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Elgrigon--> misliva na dve različni stvari. Zakonsko nujna regulacija je taka da ob vklopu kontakta elektronika izmeri stanje avta in temu ustrezno nastavi višino, potem pa ne dela več. Tukaj hitrost ni važna. Tisto, kar ti omenjaš je pa dinamična nastavitev in poteka ves čas vožnje. to imajo samo dražji modeli, pri cenejših z dražjo opremo pa potem deluje tako, kot pravi samo, ja.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 10:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne vem zakaj bi bil problem za akumulatorji poleti, kvečjemu pozimi.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
SamoR
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58
Prispevkov: 393
Aktiv.: 2.09
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 10:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PZUFIC je napisal/a:
Ne vem zakaj bi bil problem za akumulatorji poleti, kvečjemu pozimi.


Klima, hladilnik, avtoradio,....?

_________________
ISF

Boljše je sovražnik dobrega!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 10:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa saj to ne deluje pri ugasnjenem kamijonu oziroma hladilnik pač, ki pa je lahko plinski pa je problem rešen.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
.
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12
Prispevkov: 1035
Aktiv.: 5.62

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 11:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja predvsem zaradi klime. Pozimi pa klima ni potrebna, ponavadi tudi hladilnik ni potreben. Deluje le webasto, ta pa porabi elektriko le za ventilator. Torej poleti je glavni problem klima. Klima je pa tudi vzrok, da je potrebno menjati akumulatorje nekoliko prej kot običajno.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 1:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No, res je tudi na nimajo vsi kamioni hladilnika, posledično ne rabijo klime...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 1:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa menda ja ne deluje klima iz akumulatorja? In ko kamijon stoji in ni nobenega noter je res potrebna.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
.
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12
Prispevkov: 1035
Aktiv.: 5.62

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 1:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je govora o prižganih lučeh celo noč, potem je verjetno nekdo noter Wink

Vse več kamionov novejšega letnika ima "nočne" klime:

http://www.kontiki-solar.si/stresne-klimatske-naprave-za-tovorna-vozila/407-coolair-sp-900.html

http://www.kontiki-solar.si/stresne-klimatske-naprave-za-tovorna-vozila/405-coolair-ca-850s.html

MAN TGX jo vgrajuje že v serijsko opremo, ostale znamke jo imajo pod doplačilo.

So bile tudi ene druge klime od Viese in so porabile manj električne energije. (zastopnik je bila Reja transport) Delovale na principu hlapenja vode. Na noč si moral zadaj za kabino natankati 20 litrov vode, ki je shlapela v kabino. Posledice vlažnosti kabine pa so se pokazale z leti tudi na oblogah.
Pa tudi zamudno in nerodno je bilo tankati vsako noč v kanto 20 litrov vode.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 7:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

>So bile tudi ene druge klime od Viese in so porabile manj električne energije. (zastopnik je bila Reja transport) Delovale na principu hlapenja vode. Na noč si moral zadaj za kabino natankati 20 litrov vode, ki je shlapela v kabino. Posledice vlažnosti kabine pa so se pokazale z leti tudi na oblogah.
Pa tudi zamudno in nerodno je bilo tankati vsako noč v kanto 20 litrov vode.

Tisto je samo en hud vlažilnik zraka Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 08, 2012 8:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem imel enkrat doma tak vlažilnik. Ventilator, za njim slama in vodna črpalka. Kot praviš, samo hud vlažilnik, hladi pa nič. Zadeva je namenjena podnebju s suhim zrakom, ne pa za k nam. Npr. Avstralija, kjer je menda lahko tudi pod 20% zračne vlage.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
Stran 7 od 8

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group