www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

obratomer

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
jishimoari
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Feb 2008 15:36
Prispevkov: 38
Aktiv.: 0.18
Kraj: Nemogoče določit

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 16, 2008 10:15 pm    Naslov sporočila:  obratomer Odgovori s citatom

živjo, imam problem s serijskim obratomerom od Yamahe TZR 125 in sicer, kaže mi da mam štantgas na 4000 in pol k se začnem peljat, mi že kmalu pride na 15000 rpm in pol nikamor več naprej, Hočem povedat da ne kaže pravilno. Kako bi se to dalo popravit? A bi kej pomagal če bi med obratomer in maso vezal upor okol 1000 Omega ? Nevem kako rešit ta problem, zato se obračam na vas
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 17, 2008 10:51 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sicer je nemogoče določiti, če bi bilo 1000 ohmov dovolj ampak te stvari na takšen način ne boš rešil. Obratomer je pokvarjen in potrebno bi ga bilo popraviti.
_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 17, 2008 12:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vzami ga ven...notri je predupor moči okoli 5W se mi zdi...ponavadi se ta upor toliko pregreje da izgubi stik na spojih s TIV...poskusi...
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
jishimoari
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Feb 2008 15:36
Prispevkov: 38
Aktiv.: 0.18
Kraj: Nemogoče določit

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 17, 2008 8:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

vezje zgleda brezhibno, spoji zgledajo lepi, nikol poškodovani, upor ni skurjen, kaj bi lohk še blo?

http://img340.imageshack.us/img340/4226/p2170365oa6.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/73/p2170367wc7.jpg

Kaj se pa štela s potenciometrom? Mogoče se bi dal s tem kej porihtat?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 17, 2008 8:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vseeno se s spajkalnikom malo "sprehodi" po vseh spojih. V kakem stanju imaš žične povezave do njega?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 17, 2008 8:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa trimer malce "porukaj", obrni parkrat levo in desno (pa nastavi nazaj na trenutno pozicijo-flomaster).
Lahko bi bil slab spoj, lahko drsnik trimerja prekinja.
Kar nekaj elementov lahko pomeriš z instrumentom, a si jih že?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jishimoari
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Feb 2008 15:36
Prispevkov: 38
Aktiv.: 0.18
Kraj: Nemogoče določit

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 17, 2008 10:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

upore sem premeril, potem pa šel na motor probat potencjometer malo obračat, in ko je trimer v skrajni legi v smeri urinega kazalca, mi je kazal še najbolj realno, in to okoli 2000rpm štantgasa, drugače je tudi do 5000rpm, zaenkrat bom pustu tako, da vidim kako bo kazal na višjih obratih, tako da če ima kdo še kakšno idejo, naj jo napiše, ker motor se bo stiskal šele čez 500 prevoženih kilometrih, ker je glihkar narjena generalka. Pa hvala za pomoč, če treba tudi že v naprej.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group