Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gofr Član

Pridružen-a: Čet 21 Dec 2006 17:33 Prispevkov: 19 Aktiv.: 0.08 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 11:58 am Naslov sporočila: Kako preverit senzor (avto opel corsa) ? |
|
|
Gre za dajalnik impulzov na glavni gredi. Je znamke BOSCH (avto opel corsa)
kat.št. 0 232 103 021 in je 3 pinski. Je zadevo sploh mogoče preveriti z navadnim inštrumentom ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 12:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Povej točne podatke o avtu (tip, letnik, motor, moč, ...) s tem se morda da kaj poiskati v Autodati.
LP, Peter
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gofr Član

Pridružen-a: Čet 21 Dec 2006 17:33 Prispevkov: 19 Aktiv.: 0.08 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 12:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Opel corsa letnik 99 1.0
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 1:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Samo domnevam. Če je tri pinski, ima dva pina napajanje, tretjega pa izhod z impulzi. Če bi pomeril z instrumentom, bi na tretjem izhodu moral dobiti neko napetost. Še bolje pa bi bila meritev z osciloskopom ali kakšnim grafičnim prikazovalnikom parametrov.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 1:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa je narobe z avtom?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dragoon Član


Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51 Prispevkov: 452 Aktiv.: 2.05 Kraj: Trojane
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 2:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Menda pri corsah precej crkujejo tile senzorji. Najbolje bi videl z osciloskopom če pridejo pulzi.
_________________ LP, Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gofr Član

Pridružen-a: Čet 21 Dec 2006 17:33 Prispevkov: 19 Aktiv.: 0.08 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 3:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
podboj je napisal/a: |
Kaj pa je narobe z avtom? |
Ne vklopi bencinske pumpe(rele za vklop ne dobi komande) pravtako pa ni iskre. Ker testerja nimam sem najprej pomislil na ta senzor, saj je edini za določitev položaja motorja in verjetno brez njega ne gre. Po istem sistemu delujejo tudi starejša vozila znamke BMW vendar za ta imam vedno na rezervi kak senzor pa še tester imam. Tukaj sem pa brez idej.
Drugače imam en univerzalen tester ki zna brat P kode vendar se z tem avtom ne zna povezat, brez problema pa dela na vozilih po letu 2000.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
micabauc Član


Pridružen-a: Tor 03 Jun 2003 7:12 Prispevkov: 177 Aktiv.: 0.75 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 6:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Črpalka načeloma nima veze s tem senzorjem. Ni pogoja za vžig. Kak alarm, ključavnica, glavni rele za vklop, senzor pojemka.....
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gofr Član

Pridružen-a: Čet 21 Dec 2006 17:33 Prispevkov: 19 Aktiv.: 0.08 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 7:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
micabauc je napisal/a: |
Črpalka načeloma nima veze s tem senzorjem. Ni pogoja za vžig. Kak alarm, ključavnica, glavni rele za vklop, senzor pojemka..... |
Predvidevam da črpalke ne vklopi ker je v sistemu dovolj tlaka, problem je ker ni iskre in ne odpira injektorjev ? Obe zadevi krmili motorni računalnik, ki pa verjetno potrebuje informacijo o položaju motorja - predvidevam.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 7:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam bi najprej preveril kako je s kodnim ključem oziroma tuljavo ob ključavnici.
Nekatera vozila imajo tudi "šok senzor" ki ob močnejših udarcih (nesrečah) odklopi črpalko, nato pa motorna elektronika poskrbi da ni iskre da se ne uniči katalizator.
LP, Peter
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 7:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Menjaj senzor, ene 15-20E - Copex, ene dvakrat toliko pooblaščenec (+delo).
Karkoli druga bo samo zapravljanje časa.
In res je, pumpa ne požene zaradi defektnega senzorja vrtljajev motorja.
Tudi če ti poženeš pumpo z premostitvijo releja, avto ne bo vžgal.
Pa še to, večinoma zaradi tega senzorja ne vžiga topel, mrzel vžiga.
Priponke ne znam nalepiti na tablo, zato za shemo javi mail.
LP Igor
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 8:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če se ne motim ima ta senzor samo dva pina v konektorju. Med njima mora ohmmeter pokazati cca. 900
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 8:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ima tri pine :
pin 1 - masa
pin 2 - izhod 5V
pin 3 - napajanje 5V
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Mar 02, 2008 9:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Igor01 je napisal/a: |
Ima tri pine :
pin 1 - masa
pin 2 - izhod 5V
pin 3 - napajanje 5V |
Kolikor vem ima to senzor odmične in ne glavne ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Pon Mar 03, 2008 2:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
V prilogi podatki za oba senzorja.
Lp, Peter
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
CKP_senzor.pdf |
Velikost datoteke: |
53.8 KB |
Downloadano: |
49 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
CMP_senzor.pdf |
Velikost datoteke: |
91.13 KB |
Downloadano: |
28 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|