 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
s84 Neznanec

Pridružen-a: Pon 28 Jul 2008 16:34 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.00
|
Objavljeno: Pon Jul 28, 2008 5:11 pm Naslov sporočila: renault clio 1.2 16V (crknil računalnik) |
|
|
Peljal sem se na morje ko se mi je pojavila lučka, da je nekaj narobe z izpušnimi plini. Zaustavil sem se pri najbližjemu mehaniku. Ta je najprej rekel da so verjetno krivi neki konektorji, nato je ugotovil da to ni to in je zamenjal dve dizi. To spet ni delovalo zato je peljal avto električarju. Ta je ugotovil da se je pokvaril računalnik, ki pa nov stane 720 evrov, popravit pa ga je skoraj nemogoče (zna samo en v sloveniji- v lj). Da bi vgradil rabljenega pa tudi baje ne gre ker se ne da neke kode spremenit, namreč potem bi blo treba zamenjat tud klučavnce...
Kot vidite se ne spoznam najbol na te stvari in se bojim da gre za nateg.
Mi lahko prosim kdo kaj svetuje, če se mal bolj spozna na te stvari.
Hvala in lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
strobos Član

Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19 Prispevkov: 726 Aktiv.: 3.06 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Pon Jul 28, 2008 6:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko se je meni prižgala lučka za izpušne pline, so mi zamenjali lambda sondo in je ok.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dkone Član

Pridružen-a: Sre 07 Mar 2007 18:53 Prispevkov: 2116 Aktiv.: 9.50 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Pon Jul 28, 2008 7:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
če bi celoten računalnik crknil,potem tudi avto nebi delal(vbrizg bencina,varnostni sistem,abs,....),kako sem razumel od tvojega problema. Če so ti zamenjal sonde na izpihu,potem je lahko problem v kablih do računalnik,nekako jih probi preveriti.
Ali so ti na servisu avto priklopili na računalnik,ter pogledali napake? Mislim,da je to osnovno dejanje pooblaščenega avtomeganika,da prvo pogleda v računalnik,kaj javlja. _________________ Denis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dezo Član


Pridružen-a: Ned 20 Jan 2008 12:40 Prispevkov: 201 Aktiv.: 0.95 Kraj: Cerkno
|
Objavljeno: Pon Jul 28, 2008 7:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
kako je prišel do ugotovitve da je računalnik? kaj ti ga je priklopil na tester in tam bi mogu videt vsaj delni vzrok.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 12:37 am Naslov sporočila: Re: renault clio 1.2 16V (crknil računalnik) |
|
|
s84 je napisal/a: |
... Zaustavil sem se pri najbližjemu mehaniku. Ta je najprej rekel da so verjetno krivi neki konektorji, nato je ugotovil da to ni to in je zamenjal dve dizi. To spet ni delovalo zato je peljal avto električarju. ... |
Pameten mehanik ... menja dize brez, da bi avto najprej priključil na tester ...
Minili so časi takih vaških mehanikov. Danes ima že marsikak elektronik doma home-made tester. Da pravih mehanikov, ki so res samo mehaniki, pa so kljub temu vložili nekaj 1000€ za univerzalni tester, ki jim prihrani čas, stroške z nepotrebno menjanimi deli in tudi zmanjša stroške stranki. Tudi dobrega avtoelektričarja brez testerjev danes ni več ... tehnologija je šla predaleč, da bi sploh še delali brez takih orodij, ki so postali nuja in osnovno orodje.
Dovolj razlage!
Zapelji avto na ta servis in sporoči kaj ti bodo povedali. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 12:50 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja mehaniki si radi napolnijo denarnice zaradi nevednosti strank. Vsekakor nekaj smrdi.
Jaz imam enega znanca, ki je mehanik in ima vso potrebno opremo (privat). Avto mi popravlja za drobiž, medtem ko bi na servisu za vsa popravila lahko kupil že novega. No lažje in manjše okvare si popravim sam, kar se tiče večjih posegov pa prepustim mehaniku.
Na nateg sem naletel tudi sam. Imel sem nalet divjadi in sem moral zamenjati hladilnik motorne tekočine. Avto je prevzel (v nevoznem stanju) najbližji mehanik s koncesijo z zavarovalnico in avtovleko. Ker sem imel že od nakupa avtomobila delno okvarjeno vzvratno prestavo (zlomljen zob na zobniku) sem mu prepustil menjavo le tega. Mehanik me čez 3 dnji kliče, da je sklopka popolnoma uničena, da ferod skorajda več ni in blažilne vzmeti so zelo rahle (1mm) kar je zelo nevarno, saj lahko raztrga ves diferencial. Zdelo se mi je zelo čudno vse skupaj, mu rečem, da ga bom poklical nazaj. Medtem kličem mojega privat mehanika se z njim posvetujem, seveda je dejal, da to ni možno in da določene trditve sploh niso resnične oz. so napi*zdovanje. Pokličem pooblaščenega mehanika nazaj in ga še enkrat povprašam kako je na stvari in mu zraven naštejem še možne znake takšne okvare ter zahtevam podrobno obrazložitev njegove diagnostike. Mehanik prične govoriti, da ferode še niso tako uničene, da so še ok, a vzmeti so pa res rahle in on to ponavadi zamenja kar celotno sklopko kot preventiva ter pripomni, da lahko, da bo sklopka vzdržala 2 tedna ali pa 2 leti.
No tisto sklopko je dal nazaj in dela še danes, od tega pa je že 1 leto.
In še to, po tem "popravilu" sem moral zamenjati žico za polnjenje akumolatorja, saj mi ta mehanik sploh ni priklopil mase na motorski del (bila je le položena na vijak), ker je altenator bil obremenjen ves čas se je žica pregrevala in pri kabelskem čevlju celo rahlo stalila izolacijo. Kabeljski čevelj na masi za motor je bil ožgan. Napaka (žmigetanje luči in včasih avto ni takoj vžgal-kot bi bil prazen akumulator) se je pojavila komaj 2 meseca po popravilu. Ker sem sprva sumil akumulator (bil je že res star), sem le tega zamenjal. Ob menjavi sem najprej opazil razmetane kable pod akumulatosrkim prostorom. Kabli so bili prepleteni in prosto ležeči po delih karoserije in motorja (pravilno so speljani vsi po kanalih in objemkah, ki so namensko nameščene).
Če se ne bi lotil urejanja kablov tega problema sploh ne bi opazil in bi se avto lepega dneva lahko le vžgal. Bog ne daj, da bi avto peljal spet nazaj k tistemu mehaniku, ki mi ga je celo priporočal sorodnik in naj bi bil na dobrem glasu.
Kdor ima denar ali pa se mu požvižga na svojo lastnino ga ne skrbi kaj se dogaja v "zakolisju" mehaničnih delavnic, smo pa nekateri, ki nam ni vseeno. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Perhan Član


Pridružen-a: Sre 12 Mar 2008 20:04 Prispevkov: 191 Aktiv.: 0.91 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 7:59 am Naslov sporočila: Re: renault clio 1.2 16V (crknil računalnik) |
|
|
s84 je napisal/a: |
Peljal sem se na morje ko se mi je pojavila lučka, da je nekaj narobe z izpušnimi plini. Zaustavil sem se pri najbližjemu mehaniku. Ta je najprej rekel da so verjetno krivi neki konektorji, nato je ugotovil da to ni to in je zamenjal dve dizi. To spet ni delovalo zato je peljal avto električarju. Ta je ugotovil da se je pokvaril računalnik, ki pa nov stane 720 evrov, popravit pa ga je skoraj nemogoče (zna samo en v sloveniji- v lj). Da bi vgradil rabljenega pa tudi baje ne gre ker se ne da neke kode spremenit, namreč potem bi blo treba zamenjat tud klučavnce...
Kot vidite se ne spoznam najbol na te stvari in se bojim da gre za nateg.
Mi lahko prosim kdo kaj svetuje, če se mal bolj spozna na te stvari.
Hvala in lep pozdrav |
Nevem no, tole se mi zdi precej čudno. Da bi kr odpovedal celoten računalnik, ne vrjamem.
Lučka za izpušne pline se prižge tudi, ko odpove tuljava. Takrat ponavadi avto slabo vleče, trese in cuka.
V tvojem primeru bi avto (če se lahko dokaj normalno voziš) odpeljal na pooblaščen servis kjer bi ti povedali zakaj gre. Potem bi ga odpeljal do kakšnega vaškega mehanika in bi skupaj odpravila napako.
Pazi, če sveti lučka za izpušne pline se ni priporočljivo preveč voziti, kajti povsej vrjetnosti bencin ne izgoreva kot bi moral in lahko uničiš katalizator.
V velikih primerih, ko pri avtu kaj crkne, gre za včasih banalne napake. Primer je bil od punce Clio letnik 2003, ko so kazalci na armaturi podivjali in skakali kot zmešani, releji so šklocali kot zmešani, avto ni vžgal, izkazalo pa se je da je crknil akumulator. Kolegu je pri Leonu začela svetit lučka za grelne tuljave (diesel), ker mu je odpovedal stikalo za štop lampo, ali pa pri bratovem Cliotu, ko mu avto ni vžgal, ker se mu je ključ razrahlajl in računalnik ni prepoznal kode.
No, kot pravim, velikokrat se naredi da zgleda da gre za veliko napako, v bistvu je pa neka banalnost, malenkost. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5530 Aktiv.: 24.05 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 8:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Gre za Opla?
LP, Grega |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
program_er Član


Pridružen-a: Sob 08 Mar 2008 13:47 Prispevkov: 2173 Aktiv.: 10.33 Kraj: Maribor (Pohorje)
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 9:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Mehani so eni res malo...
Moj ata je pelal enkrat avto na servis, na tehničnega. Tam so mu "celega" pregledati, pa napisali na računu kak so menjali vse filstre za olje, vse dize (al nekaj podobnega) pa še nekih delov a pol od tega se sploh prtaknili niso! Samo filtre so menjali, pa še to nevem če jih niso samo spihali pa nazaj dali...
Ker mi tudi poznamo enega mehanika, pa je on tudi reko, da se vse tak dela. Na račun napiše enkrat več (upam da ne nam), kot pa naredi. Ker eni ljudje, ko nimajo pojma jim je tako ali tako vseeno, pa mislijo: ja te je že tak, mehanik je mehanik, on že ve... _________________ Upanje ni del naše projektne strategije.
Member of Trisat - 1. Slovenian satellite running new fault tolerant aerospace processor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 1:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek je napisal/a: |
Gre za Opla? |
Si pogledal naslov teme ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.82 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 1:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
ja če si z dopustov in si se vozil po otokih je možnost da si nalil slabo gorivo (kot jaz) in se ti je zapacal ERG ventil. Na kratko ERG ventil meri neizgorelost plinov in če je ta dovolj velika izpuh preusmeri v sesalni ventil na ponovno kurjenje .
Da se ga očistit (nisem pa siguren za senzor ker ne vem kje se nahaja točno in krmili ta ventil (NOx ,COx) ventil pa se da s neko tekočino namenjeno prav za saje in turbine ki jo imajo n servisih , stane nov 225€ , komplet menjava pa malo pod 300€ (tesnila , delo)
zna pa nagajat vse ( moč , odpiranje kota lopatic turbine ,pospeški , poraba...) sicer pa si poglej tu :
http://www.renault-klub.si/page.php?12
BTW računalnik pa sigurno ni nič kriv rzen če so kaj spreminjali kar od oka in so ti kaj mehanskega pokvaril zaradi napačnih nastavitev
še eno dejstvo : vaški mehaniki morajo kupit dele za renoja največkrat na servisu (jaz za mojega ne dobim niti brisalcev na boljših servisih ali trgovinah ) , serviserji robo vgradijo s zdi se mi nižjim davkom - medtem ko vaški morajo plačat polno ceno ( naj me popravi kdo če ni to res) . Zoprno je če tudi vaški mojster odkriva toplo vodo na tvojem avtu ali izpusti kako važno nepotrebno zadevo (recimo prišpara na kakem tesnilu)- moje mnenje
@Iztok
Iztok ti si čist not v avtih - poznaš tipe iz Jurjevce pri Ribnici - jaz se dnevno vozim mimo njih pa so spredaj sami hudi avti , ima pa valjce za merjenje navora in verjetno še kaj . _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 1:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi "vaški mojstri" lahko, glede na promet, dosežejo solidne rabate pri dobaviteljih, ti rabati pa so redko manjši od eventuelne razlike v davku (8.5 vs. 20%, če se to sploh prakticira pri avtih-nisem toliko v knjigovodskih vodah). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 1:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Z vaškimi servisi imam same dobre izkušnje, saj se mehanik bolj poglobi v avto, ti razloži kaj pa kako, pove v kakšnem stanju je... v glavnem v avto vgrajujem kopije originalnih delov, saj so bistveno cenejši in iste ali celo boljše kvalitete (nekje sem bral en test, da so nadomestni deli boljši od originalnih, samo se trenutno ne spomnim kje). Drugače ima pa vsak vaški serviser že svoj računalnik za diagnostiko in potrebne pripomočke za to. Ko sem avto kupil je bil na servisu 2 dni, in je bil na novo nastavljen, pregledan...
Mogoče je bil ta serviser, ki ti je "servisiral" avto en šalabajzer, ki je imel namen samo nategniti stranke. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 2:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Problem je, da skoraj ni poštenega avtomehanika. Ne vem ali jih že v šoli učijo veščin nategovanja strank? Sam lahko za enkrat rečem, da imam srečo, ker poznam enega mehanika, ki ve kaj dela, je hiter in pošten. Če pa ne zna pa pošteno pove, da pelji kam drugam. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.82 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Tor Jul 29, 2008 3:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
predlagam da napišemo enkrat zase '' DOBRE DOMAČE AVTOMEHANIKE'' ker če obstajajo si res zaslužiji objavo
Neoriginalni deli so največkrat taki da so v bistvu originalni vendar mogoče ne ustrezajo vsem standardom kvalitete ( taki so ponavadi brez oznake proizvajalca ) naredi pa se bypass firma ki jih razpečuje naokoli .
Seveda se nakateri lotijo namenskega kopirnja izdelkov ( preskočijo stopničko razvoja in stroške povezne s tem) vendar se velikokrat pokažejo napake pri izbiri materiala ali pri obdelavi le-tega . Napake so lahko včasih čista katastrofa.
Jaz vozim avto servisirat na urdni servis- in v rokah držim originalen račun z garancijo ( recimo banalen primer - zamenjava luči spredaj : jaz jih s svojo veliko roko ne morem- treba si je na poseben način roko zvit in zlomit da zamenjaš žarnico pri kolesu - če to ne narediš kot je to treba prvo je rosa v paraboli na plexiju , nato pa uničena parbola - če pofušajo oni bodo zmenjali luč !) _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|