 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tejci Neznanec

Pridružen-a: Pon 11 Maj 2009 9:56 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: Pon Maj 11, 2009 10:12 am Naslov sporočila: Clio 1.2-popravilo |
|
|
lepo pozdravljeni! imam težavo, in sicer s clio 1.2 1997 letnik. pri avtu smo popravljali že vse mogoče, pa še vedno ne vem če bo zdaj šel tako kt je treba. Prosim za nasvet, in sicer: ko se avto zagreje (najbolj crkuje poleti, ko je toplo), naenkrat nima več moči, stiskam na gas, pa ne gre nikamor. nekaj ga duši in cuka, mu jemlje moč. nato počakam 15 min, pa gre (ampak ne daleč). menjane so bile svečke, tuljava, zračni filter, termo stikalo. imel je alarmno napravo, ki pa smo jo odklopli (ven vzeli) ker je zraven prišla vlaga in je skoz delal . pred kratkim je bilo menjano termo stikalo, ampak ne vem če ima to kaj veze z vsem tem. PROSIM če mi lahko kdo svetuje kaj bi lahko to bilo. zakaj crkuje??? skoraj leto je zaj šel (po menjavi zračnega filtra), zdaj pa spet ne vem kak dolgo bo. noben mehanik pa ne ve točno kaj bi lahko blo. če ima kdo kako idejo, PROSIM za pomoč.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sraka Član


Pridružen-a: Čet 20 Nov 2008 23:52 Prispevkov: 481 Aktiv.: 2.38 Kraj: PMAVs
|
Objavljeno: Pon Maj 11, 2009 10:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Menjaj mehanika !
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
eden22 Član

Pridružen-a: Sob 30 Avg 2008 17:21 Prispevkov: 40 Aktiv.: 0.20 Kraj: Cerkvenjak
|
Objavljeno: Pon Maj 11, 2009 1:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
v priponki imaš možnosti kaj je lahko narobe, in tudi kako preveriš če ti deluje pravilno senzor odprtosti lopute
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
139.97 KB |
Pogledana: |
75 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
175.53 KB |
Pogledana: |
36 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
93.36 KB |
Pogledana: |
34 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gregzy87 Član

Pridružen-a: Čet 08 Feb 2007 2:48 Prispevkov: 742 Aktiv.: 3.32 Kraj: Okolica Vrhnike
|
Objavljeno: Pon Maj 11, 2009 11:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Treba bi ga bilo na računalnik-diagnostiko priklopiti.
Pridi do Vrhnike, bova šla do malo boljšega mehanika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
powr Član



Pridružen-a: Tor 18 Dec 2007 13:20 Prispevkov: 668 Aktiv.: 3.13 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Tor Maj 12, 2009 12:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Mogoce lambda sonda ali katalizator?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gregzy87 Član

Pridružen-a: Čet 08 Feb 2007 2:48 Prispevkov: 742 Aktiv.: 3.32 Kraj: Okolica Vrhnike
|
Objavljeno: Tor Maj 12, 2009 1:22 am Naslov sporočila: |
|
|
To je vse ugibanje, diagnostika pa res pokaže pravo stvar.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Tor Maj 12, 2009 7:48 am Naslov sporočila: |
|
|
gregzy87 je napisal/a: |
To je vse ugibanje, diagnostika pa res pokaže pravo stvar. |
ja pa ja, kdo te je pa to napizdu
_________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tonic Član


Pridružen-a: Pet 16 Dec 2005 17:48 Prispevkov: 183 Aktiv.: 0.77 Kraj: Loče
|
Objavljeno: Tor Maj 12, 2009 10:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Če je tip motorja D7F je možno da je računalnik na pol "fuč".
Probaj menjat računalnik, v prvi fazi "prešravfat" iz drugega kliota z enakim tipom motorja. Pri menjavi računalnika je potrebno biti pozoren na tip računalnika. Dva al trije so (kodiran vžig...).
Jaz sem na svojem L. 98 imel enak problem na začetku (tip motorja D7F, star model kliota po obliki). Včasih je začelo cukat, zgubilo moč.... Noben mehanik ni mogel ugotovit kaj bi lahko blo narobe. Gledali vse, od mehaniskih, ene 3x je bil na računalnik priklopljen (tudi na orginal renault servisu) in se ni ugotovilo.
Potem mi je pa čisto crknil... in sem ga popravljal cca. 1 mesec (ne skoz seveda, ampak zbirav info...).
Na koncu sem menjal računalnik (rabljen cca. 50€) in je avto magično normalno začel delat, nobenih problemov več (mogoče zato ker sem pred računalnikom vse ostalo menjal )
lp,
Toni
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tejci Neznanec

Pridružen-a: Pon 11 Maj 2009 9:56 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: Tor Maj 12, 2009 11:13 am Naslov sporočila: |
|
|
zaj mi je mehanik rekel da je pumpa za bencin boga in da je to to in jo bo menjal
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Tor Maj 12, 2009 11:33 am Naslov sporočila: |
|
|
tejci je napisal/a: |
zaj mi je mehanik rekel da je pumpa za bencin boga in da je to to in jo bo menjal  |
pa te spet obral za 200€
ti mu reči, da naj jo kar menja ampak mu že v naprej povej da naj staro ohrani ker če ne bo vredu ti bo vrnil denar in jo na lastne stroške nazaj menjal!
_________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tonic Član


Pridružen-a: Pet 16 Dec 2005 17:48 Prispevkov: 183 Aktiv.: 0.77 Kraj: Loče
|
Objavljeno: Tor Maj 12, 2009 11:34 am Naslov sporočila: |
|
|
Ni kriva pumpa, sem ji jaz takrat tudi menjal...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.02 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Tor Maj 12, 2009 12:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pred leti je je očetov Yugo pustil na cesti. Po tem, ko je mehanik zamenjal črpalko za gorivo, razdelilno kapo pa še kaj, je ugotovil da je zmanjkalo goriva, ter da se je plovec v rezervoarju zaskočil.
_________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
eden22 Član

Pridružen-a: Sob 30 Avg 2008 17:21 Prispevkov: 40 Aktiv.: 0.20 Kraj: Cerkvenjak
|
Objavljeno: Tor Maj 12, 2009 12:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
si preveril loputo za dovod zraka ? tak kot sem ti zgoraj napisal, mislim da autodata ne laže, je sicer možnih več napak ki sem ti jih tudi pripel..... Računalnik pa ti na teh tastarih avtih tudi ne pokaže vsega
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Maj 12, 2009 1:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pumpa ne bi smela bit, se pa da tlak zmerit z manometrom in Y členom na izhodu pumpe. Hkrati vidiš tudi če regulator tlaka goriva dela pravilno (tlak imaš napisan v avtodati)
Jaz bi glede na simptome najprej posumil lambdo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
powr Član



Pridružen-a: Tor 18 Dec 2007 13:20 Prispevkov: 668 Aktiv.: 3.13 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Tor Maj 12, 2009 1:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
tonic je napisal/a: |
Na koncu sem menjal računalnik (rabljen cca. 50€) in je avto magično normalno začel delat, nobenih problemov več (mogoče zato ker sem pred računalnikom vse ostalo menjal ) |
Če je vse novo pa ja mora delat
Drugace se pa strinjam. Racunalnik zna delat cudne hece. Pri swiftu smo enkrat skoraj diplomirali zarad tega. Motor ni pravolno delal, Luci niso pravilno svetile in podobno. Sumili smo el napeljavo od avta, ker je bil avto karamboliran in je kable zmastilo, nadomestni so bili pa uzeti in ne-GTI modela. Po 2-3 tednih eksperimentiranja s kabli se je izkazalo da je kriv racunalnik ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|