 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
hardveras Član

Pridružen-a: Sre 15 Jul 2009 21:52 Prispevkov: 126 Aktiv.: 0.65 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Sob Avg 29, 2009 6:39 pm Naslov sporočila: Lamelirana pločevina za rotor |
|
|
Zanima me, če mi lahko kdo pomaga priti do lamelirane dinamopločevine, za
rotor premera 55mm z 20 utori za navitje. Namreč rad bi navil štiripolni petfazni
brezkrtačni motorček! Pomagalo bi mi že, da mi kdo pomaga poiskati pločevino v traku, širine malo nad 55mm. Za pomoč vsem v naprej hvala! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Sob Avg 29, 2009 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Raje najdi kaki star motor in ga previj bo lažje kot pa iz nič začet.
Lp.
darko _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Perhan Član


Pridružen-a: Sre 12 Mar 2008 20:04 Prispevkov: 191 Aktiv.: 0.91 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Avg 29, 2009 10:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pobožna želja!
Razvijaš motor?  _________________ LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2009 2:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Nekje v Trzinu je firma, ki to ima. Se pa ne spomnem kaj več.
lp
R _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Perhan Član


Pridružen-a: Sre 12 Mar 2008 20:04 Prispevkov: 191 Aktiv.: 0.91 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2009 7:56 am Naslov sporočila: |
|
|
No, če boš že kupoval kupi Dinamo pločevino M250. Sicer je nekoliko dražja vendar tudi bolj kvalitetna.
Kako jo boš razrezal, če ne dobiš lamel? Erozija? _________________ LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.02 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2009 8:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Elma tovarna transformatrojev? _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hardveras Član

Pridružen-a: Sre 15 Jul 2009 21:52 Prispevkov: 126 Aktiv.: 0.65 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2009 8:29 am Naslov sporočila: M250 |
|
|
Ker je malo verjetno, da bi našel že pravo dimenzijo, z pravimi utori, sem za prototip tako in tako računal na erozijo, in sem načeloma že dogovorjen.
Zanima me kdo bi mi tisto kilco za prototip lahko odstopil. Rad bi čim kvalitetnejšo, fino lamelirano, za visoko gostoto magnetenja.
Seveda se popolni sreči, da bi našel že nasekano z 20 utori nebi odrekel!
No zelo bom vesel, če mi kdo zna povedat tudi za optični senzorček, podoben kot ga imajo stare miške za enkoder. oddajna in sprejemna foto dioda z mini lečko. tukaj bi uporabil antiparalelno kar pet parov. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Perhan Član


Pridružen-a: Sre 12 Mar 2008 20:04 Prispevkov: 191 Aktiv.: 0.91 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2009 8:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri motorjih običajno govorimo o polih (na statorju in rotorju) in ne o utorih.
Razvoj motorja ni enostavna reč in je precej draga. Običajno potrebuješ ogromno orodij in znanja, da se kolikor toliko približaš nekemu optimumu.
Hardveras, kdo ti je izračunal rotor? Lahko pripneš obliko lamele?
Če gre z materialom za večje količine na dolgi rok, se lahko oglasiš v Domelu kjer bi ti lahko pomagali.
Če pa imaš za projekt nekoliko več denarja in si brez znanja, ti motor s komutatorjem tudi razvijemo. No, naj to ne zveni kot reklama, ampak pomoč. _________________ LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hardveras Član

Pridružen-a: Sre 15 Jul 2009 21:52 Prispevkov: 126 Aktiv.: 0.65 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2009 8:49 pm Naslov sporočila: POmoč prav pride |
|
|
BOM ŠE MAL POJASNIL. Imam dokaj dober krtačni motor. Štiripolni s stalnimi magneti. Ti motori so vgrajeni za električni servovolan (clio, laguna itd)
Rad bi uporabil štiripolno zasnovo magnetov, in izdelal samo rotor, čeprav bi se v moji verziji vrteli magneti ( sedanji stator). Če bi dvomil v svoje znanje o motorih, bi iskal znanje in ne pločevino. Mislim, še vedno da sem šibek v plehu! Hočem narediti petfazni motor, zaradi tega, ker pri petih fazah ne rabiš več toliko vzorčit, izgube so manjše, moment je nekoliko večji, bolj gladek . Sem že predelal svoj čas isakrin trifazni motor, tako da sem imel močnostno napajanje, signal : smer in omogočenje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2009 9:47 pm Naslov sporočila: Re: POmoč prav pride |
|
|
hardveras je napisal/a: |
Imam dokaj dober krtačni motor. Štiripolni s stalnimi magneti. Ti motori so vgrajeni za električni servovolan (clio, laguna itd) |
Ta motor je soliden do cca 15 A, naprej pa postaja vedno večji požeruh. Preživi sicer tudi 200A toka na 24V, ampak izkoristek ima minimalen.
lp
Robi _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2009 9:49 pm Naslov sporočila: Re: M250 |
|
|
hardveras je napisal/a: |
sem za prototip tako in tako računal na erozijo |
Ali bi lahko izrezal na laser?
lp
Robi _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hardveras Član

Pridružen-a: Sre 15 Jul 2009 21:52 Prispevkov: 126 Aktiv.: 0.65 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2009 9:59 pm Naslov sporočila: Soliden motor |
|
|
Ja tudi jaz sem mislil, da je zelo soliden, Ko pa sem z meritvami ugotovil, da mi pri 15 V in 12A odpade 3V na krtačkah sem si pa mal zamislil. Motor ima tudi premajhen presek jedra na rotorju, in je primeren za niske vrtljaje, kjer so izgube v jedru male, s tem pridobi na prostoru za navitje in s tem za kvadraturo bakra. Gostota toka se tako zmanjša in posledično izgube v bakru! Za ve3čje tokove bi rabil kompenzacisko navitje okrog magnetov! Všeč so mi pa magneti! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hardveras Član

Pridružen-a: Sre 15 Jul 2009 21:52 Prispevkov: 126 Aktiv.: 0.65 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Ned Avg 30, 2009 10:30 pm Naslov sporočila: Rezanje na laser |
|
|
Mislim, da je erozija primernejša za rezanje3, ker lahko odrežeš kar cel paket lamel hkrati! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Pon Avg 31, 2009 12:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Ampak jih režeš cel šiht, kar zna biti veliko $$ _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kopron Član


Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29 Prispevkov: 172 Aktiv.: 0.76 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Tor Sep 01, 2009 1:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zloži paket pločevine tako visoko, kot je dolžina rotorja.Prevrtaš luknjo za os, ter z vijakom skupaj stisneš. Na žični eroziji izrežeš oblioko kakršno želiš. Cena cca 500 EUR. Razen če ti bo kateri rezal na fuš.
Obliko rotorja izriši v ACAD programu, in risbo pošlji nekomu ki ima erozijo, da ti izračuna čas rezanja x cena ure. Laser ne priporočam ker ti na robovih poškoduje oksidno plast, pa še mal robu ostane, katerega moraš potem stran brusit.
Da se tudi naredit jedro rotorja na prebijalnem stroju, vprešaj kakšnega špenglarja ki ima tako mašino. Recimo Jenkole Jože Mavčiče . Ne delam reklame za nikogar, vem da je strokovnjak za obdelavo pločevine. _________________ Lep pozdrav Jože |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|