www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Citroen Xara Picasso Ventilator in klima

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
clownfish
Član
Član



Pridružen-a: Pet 05 Avg 2005 13:05
Prispevkov: 765
Aktiv.: 3.23
Kraj: Povir / Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 08, 2009 8:00 am    Naslov sporočila:  Citroen Xara Picasso Ventilator in klima Odgovori s citatom

Že pred časm sem opazil, da se mi sistem za prezračevanje v Xari Picasso-ju obnaša malce nenavadno..

ob vklopu se sicer vključi a ko dam v ročni režim ventilator ne začne pihati.. šele čez nek čas, ki pa ni vedno konstanten se odloči in začne pihati..
Pa tudi ko končno začne se čez nekaj časa kar premisli in se izključi pa spet vključi..ter nato deluje normalno..

Zadnji vikend pa je ventilator obmolknil.
Ko se vozim sicer zaznavam, da gre iz odprtin hladnejši zrak torej kompersor in klima delata, a ventilator ne na avtomatski ne na ročni način ne vklopi..

Varovalke so vse Ok..

ima - je imel kdo podobne težave??
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.02
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 08, 2009 10:47 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kakšen izrabljen rele ali kaj podobnega.... Zgleda kot da nima stika.
_________________
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.69
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 08, 2009 5:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Slab stik nekje na poti. Verjetno je tudi kaj zašmelcano, če je slab stik na napajalni liniji ventilatorja.
_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 08, 2009 9:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri teh avtih se je od nov. 2002 rado dogajalo, da je zaradi velikega toka ventilatorja pregoreval kontakt v ključavnici. Zato so kasneje to vezavo izvedli z dodatnim relejem ...

Zato je mogoče sedaj problem v tem releju.

BTW, motorji teh ventilatorjev niso tako skromni po porabi kot nekateri mislijo. Porabijo kar 30A in več.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.99

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 08, 2009 11:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dobrih 15A pa res, oz. še več, če so zasušeni ležaji.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 08, 2009 11:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na mojem in še marsikaterem drugem avtu z brezhibnim ventilatorjem kazalec Am pokaže 35A ... brez tistega res ... in kot za šalo stopi 25A premostitveno začasno stikalo ... Cool
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
clownfish
Član
Član



Pridružen-a: Pet 05 Avg 2005 13:05
Prispevkov: 765
Aktiv.: 3.23
Kraj: Povir / Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 08, 2009 11:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Pri teh avtih se je od nov. 2002 rado dogajalo, da je zaradi velikega toka ventilatorja pregoreval kontakt v ključavnici. Zato so kasneje to vezavo izvedli z dodatnim relejem ...

Zato je mogoče sedaj problem v tem releju.

BTW, motorji teh ventilatorjev niso tako skromni po porabi kot nekateri mislijo. Porabijo kar 30A in več.


res je.. bilo je nekaj v povezavi z ključavnico.. kar nisem mogel verjeti..
je pa sedaj zrihtano in deluje brez težav..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 08, 2009 11:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kljub temu bodo nekateri trdili, da je 15A maksimum celo z blokiranim rotorjem ventilatorja ...

Da bi zmnožili 12Vx15A kar znese borih 200W pa jim ne pade na misel in raje Boo hoo!

Avtomatske klime in velike temp. razlike pa kljub temu zahtevajo svojo moč, da so sploh efektivne ... Cool
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group