 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sebaseba Član

Pridružen-a: Ned 02 Maj 2010 3:26 Prispevkov: 69 Aktiv.: 0.37 Kraj: Piran
|
Objavljeno: Čet Maj 06, 2010 1:22 am Naslov sporočila: Zadnji brisalec Clio ne dela |
|
|
Ne dela mi brisalec zadnji od Cliota v avtu.
12 V dobi, signal dobi, ampak je zelo kratek (baje je to normalno).
Motor od zadnjega brisalca ima tri pine.
GND, stalni 12 V in signal (12 V). Kratek pulz, ga vklopi enkrat, če pa je stalno priklopljen signal, potem pač dela nonstop.
V domačih pogojih dela, ampak če naredim zelo kratek pulz (samo taknem z žico signalni pin) ne dela, moram držat gor malenkost, kake pol sekunde.
Predvidevam, da je šlo nekaj na motorju od brisalca, da potrebuje zdaj rahlo daljši pulz?
Kako sploh ta brisalec deluje s temi pulzi. Kaj ima notri? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Čet Maj 06, 2010 6:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Notri ima tak drsni kontakt, ki nima stika samo v položaju, kjer se brisalec ustavi. S kratkim pulzom ti premakneš brisalec do drsnega kontakta (kjer je stalni plus), potem pa brisalec naredi celoten krog dokler zopet ne zdrsne z drsnika. Potem pa zopet potrebuje pulz, ali pa stalno napetost.
Če je sedaj ta pulz ratal prekratek (ali brisalec vsaj trzne?), preveri, če se ti mehanizem vrti brez pretirane sile - da se ti ni kaj preveč umazalo ali celo zarjavelo (moj primer). Pa pogonsko os lahko takrat malce namažeš. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Čet Maj 06, 2010 6:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Prej sem pri Clio motor brisalca pregledal.Ki je nehal pa sem ugotovil.Da je prekinjen kabel na vrati.Mogoče je to vzrok,Prej sem pregledal motorje brisalca pa nisem našel. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaseba Član

Pridružen-a: Ned 02 Maj 2010 3:26 Prispevkov: 69 Aktiv.: 0.37 Kraj: Piran
|
Objavljeno: Čet Maj 06, 2010 10:36 am Naslov sporočila: |
|
|
lojzek je napisal/a: |
Notri ima tak drsni kontakt, ki nima stika samo v položaju, kjer se brisalec ustavi. S kratkim pulzom ti premakneš brisalec do drsnega kontakta (kjer je stalni plus), potem pa brisalec naredi celoten krog dokler zopet ne zdrsne z drsnika. Potem pa zopet potrebuje pulz, ali pa stalno napetost.
Če je sedaj ta pulz ratal prekratek (ali brisalec vsaj trzne?), preveri, če se ti mehanizem vrti brez pretirane sile - da se ti ni kaj preveč umazalo ali celo zarjavelo (moj primer). Pa pogonsko os lahko takrat malce namažeš. |
Ja brisalec trzne, če mu dam kratek pulz ročno, oz. če dam malo daljši 0.5 s, potem pa dela normalno.
Na avtu pa ne trzne. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Čet Maj 06, 2010 11:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Če niti trzne ne, je lahko kak problem s kablom ali konektorjem,... Preveriš lahko s tistim "fazenpriferjem" za avto- ki ima zraven krokodil sponko. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Mitja320 Član

Pridružen-a: Pet 19 Mar 2010 21:24 Prispevkov: 74 Aktiv.: 0.40 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Maj 06, 2010 11:36 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem točko kako ima narejen tvoj avto. Ponavadi so pini od konektorja do motorja speljani pod belo plastiko. Ko razdiraš pazi ker se rado razleti. Notri so potem speljani kovinski vodniki. Izgleda kot labirint, ponavadi je pa samo kje slab stik. Verjetno malo premakneš stike ko se dotakneš konektorja in za trenutek začne delovati. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaseba Član

Pridružen-a: Ned 02 Maj 2010 3:26 Prispevkov: 69 Aktiv.: 0.37 Kraj: Piran
|
Objavljeno: Čet Maj 06, 2010 2:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem probal sedaj še na avtu.
Če motorček manualno vzpodbujam (12 V vod taknem za trenutek na signalni) potem dela. Na signalnem vodu je očitno nekje napaka.
V LJ imam samo en cenen kitajski analogni multimeter, ki ne zazna nobenega signalnega pulza...
Pred tedni sem sicer sprobaval doma, kjer imam malo boljši multimeter (cenen digitalen) in je zaznalo kake 2-3 V za trenutek, pomojem prehiter pulz, da bi zaznal polnega 12 V. To je baje normalno sklepajoč po temu.
A ve kdo kje najdet neko shemo, ki bi kazala še releje (tista v knjigici ima samo varovalke), da bi tam meril, če spusti pulz, oz. da preverim če je signalni kabel cel od releja do zadnjega brisalca. Avto je R Clio letnik 1996, torej prva generacija.
In še morda če ima kdo idejo, kako bi meril tako kratke pulze? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jernej Š. Član

Pridružen-a: Pon 25 Jun 2007 23:33 Prispevkov: 83 Aktiv.: 0.38 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Čet Maj 06, 2010 10:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Živjo,
mogoče je prekinjen kabel v gumijasti cevki med karoserijo in vrati prtljažnika. Tam se rad prelomi. To se mi je že zgodilo pri Renault 5, vendar pri kablu za gretje zadnje šipe.
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|