www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Akumulator

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
luka9319
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Nov 2009 19:53
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.08
Kraj: Mozirje

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 22, 2010 6:46 pm    Naslov sporočila:  Akumulator Odgovori s citatom

Zanima me koliko mora biti povprečna napetost na 12 voltnem akomulatorju da še motor užge.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 22, 2010 7:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odvisno, ali je diesel ali bencinski motor...drugače pa napetost bi mogla ok, če ti pokaše okoli 12V (lahko še več, accu ima drugače 13,6 nekje)

Važno je, da da ven vsaj nekaj A, torej da je akumulator zadosti močan, da iz njega iztisnemo močan zagonski tok...
Akumulator je lahko tudi dejansko zanič, pa ti bo kazal 12V...

_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 22, 2010 10:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tako kot je napisal Aljoš - napetost ni vse. Priključi na aku kakšno 55W halogenko in šele takrat pomeri napetost na njemu. Če bo padla pod 11,5V imaš možnost 50:50, da še vžge.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miky22
Član
Član



Pridružen-a: Sre 30 Sep 2009 9:21
Prispevkov: 41
Aktiv.: 0.21
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 23, 2010 11:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Tako kot je napisal Aljoš - napetost ni vse. Priključi na aku kakšno 55W halogenko in šele takrat pomeri napetost na njemu. Če bo padla pod 11,5V imaš možnost 50:50, da še vžge.


Hm hladen dizel pri 11,5 V skoraj zagotovo nebo vžgal in če tak akumulator priklopiš na polnilec in ti vleče 1-2 A kar veselo po novega Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
powr
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Dec 2007 13:20
Prispevkov: 668
Aktiv.: 3.13
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 23, 2010 2:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Luka je verjetno mislil koliko je lahko akumulator izpraznjen da bo starter lahko se deloval. To bi zanimalo tudi mene. In sicer S predpostavko da akumulator ni iztrošen in da bo startal bencinski motor. Kako predlagate opravljanje stalne ali veckratne meritve, ki nebi prevec izpraznila akumulatorja?
Izdelujem namreč zaščitno vezje ki bo izklopilo vse porabnike iz baterije ko je le ta še dovolj polna da avto vžge. Na prototipu merim napetost na bateriji preko AD porta na uCju, Baterija je pa pri meritvi različno obremenjena pač glede na število porabnikov ki so priklopljeni nanjo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
.
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12
Prispevkov: 1035
Aktiv.: 5.62

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 23, 2010 2:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz lahko povem za tovornjak da za 22V ne vžge, tudi z 23V težko. (akumulatorji novi) govorim pa za skupno napetost
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.99

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 24, 2010 3:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri svinčenih akkujih se ne da pravilno podati količino elektrine v akkuju glede na njegovo 'float' napetost.

Vendar pri 10V avta ne bos zagnal, tudi z 11V ne, se akku prehitro sesede.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 24, 2010 10:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je napisal/a:
Pri svinčenih akkujih se ne da pravilno podati količino elektrine v akkuju glede na njegovo 'float' napetost.

A se pri kateremu sploh da? Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
M.Pecar
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Jan 2007 18:56
Prispevkov: 142
Aktiv.: 0.63
Kraj: Lj.Crnuce

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 07, 2010 8:07 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi pri svinčenih akumulatorjih lahko približno določiš napoljenost z uporabo digitalnega voltmetra. Akumulator mora neobremenjen stati vsaj 4 ure in potem izmeriš napetost.

12.65V 100%
12.45V 75%
12.24V 50%
12.06V 25%
11.89V ali manj - prazen

Več o vseh vrstah akumulatorjev glej stran (v angleščini):
http://www.batteryuniversity.com
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
poule
Član
Član



Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53
Prispevkov: 813
Aktiv.: 3.62
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 07, 2010 10:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odvisno od njegove nazivne napetosti. Moj gel akumulator (90Ah) ne gre nikoli veliko čez 12V (nazivna je 12,4V oz nekaj takega in ne 13,6 kot klasika),...in normalno zažene traktor 80KM,...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek4
Član
Član



Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52
Prispevkov: 2952
Aktiv.: 12.45
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 07, 2010 10:29 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nazivna napetost 6C Pb akumulatorja je 12V (2V / cell). Poln akumulator naj bi imel 13.8V (2,3V / cell). Pb akumulatorje lahko brez problema polnimo na 14,4V (2,4V/cell).

Kje si pa ti našel nazivnih 12,4 in nazivnih 13,6 pa ne vem.

edit: Še en PDF ki za VRLA akumulatorje dokazuje kar sem povedal.

Tukaj pa navajajo 13,8 - 14,1 (2,35V/cell).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group