 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
luka9319 Član

Pridružen-a: Tor 10 Nov 2009 19:53 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.08 Kraj: Mozirje
|
Objavljeno: Tor Jun 22, 2010 6:46 pm Naslov sporočila: Akumulator |
|
|
Zanima me koliko mora biti povprečna napetost na 12 voltnem akomulatorju da še motor užge. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Tor Jun 22, 2010 7:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Odvisno, ali je diesel ali bencinski motor...drugače pa napetost bi mogla ok, če ti pokaše okoli 12V (lahko še več, accu ima drugače 13,6 nekje)
Važno je, da da ven vsaj nekaj A, torej da je akumulator zadosti močan, da iz njega iztisnemo močan zagonski tok...
Akumulator je lahko tudi dejansko zanič, pa ti bo kazal 12V... _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Jun 22, 2010 10:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tako kot je napisal Aljoš - napetost ni vse. Priključi na aku kakšno 55W halogenko in šele takrat pomeri napetost na njemu. Če bo padla pod 11,5V imaš možnost 50:50, da še vžge. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
miky22 Član

Pridružen-a: Sre 30 Sep 2009 9:21 Prispevkov: 41 Aktiv.: 0.21 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Jun 23, 2010 11:18 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Tako kot je napisal Aljoš - napetost ni vse. Priključi na aku kakšno 55W halogenko in šele takrat pomeri napetost na njemu. Če bo padla pod 11,5V imaš možnost 50:50, da še vžge. |
Hm hladen dizel pri 11,5 V skoraj zagotovo nebo vžgal in če tak akumulator priklopiš na polnilec in ti vleče 1-2 A kar veselo po novega  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
powr Član



Pridružen-a: Tor 18 Dec 2007 13:20 Prispevkov: 668 Aktiv.: 3.13 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Sre Jun 23, 2010 2:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Luka je verjetno mislil koliko je lahko akumulator izpraznjen da bo starter lahko se deloval. To bi zanimalo tudi mene. In sicer S predpostavko da akumulator ni iztrošen in da bo startal bencinski motor. Kako predlagate opravljanje stalne ali veckratne meritve, ki nebi prevec izpraznila akumulatorja?
Izdelujem namreč zaščitno vezje ki bo izklopilo vse porabnike iz baterije ko je le ta še dovolj polna da avto vžge. Na prototipu merim napetost na bateriji preko AD porta na uCju, Baterija je pa pri meritvi različno obremenjena pač glede na število porabnikov ki so priklopljeni nanjo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12 Prispevkov: 1035 Aktiv.: 5.62
|
Objavljeno: Sre Jun 23, 2010 2:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz lahko povem za tovornjak da za 22V ne vžge, tudi z 23V težko. (akumulatorji novi) govorim pa za skupno napetost |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.99
|
Objavljeno: Čet Jun 24, 2010 3:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri svinčenih akkujih se ne da pravilno podati količino elektrine v akkuju glede na njegovo 'float' napetost.
Vendar pri 10V avta ne bos zagnal, tudi z 11V ne, se akku prehitro sesede. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Jun 24, 2010 10:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Pri svinčenih akkujih se ne da pravilno podati količino elektrine v akkuju glede na njegovo 'float' napetost. |
A se pri kateremu sploh da?  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
M.Pecar Član

Pridružen-a: Tor 30 Jan 2007 18:56 Prispevkov: 142 Aktiv.: 0.63 Kraj: Lj.Crnuce
|
Objavljeno: Sre Jul 07, 2010 8:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Tudi pri svinčenih akumulatorjih lahko približno določiš napoljenost z uporabo digitalnega voltmetra. Akumulator mora neobremenjen stati vsaj 4 ure in potem izmeriš napetost.
12.65V 100%
12.45V 75%
12.24V 50%
12.06V 25%
11.89V ali manj - prazen
Več o vseh vrstah akumulatorjev glej stran (v angleščini):
http://www.batteryuniversity.com |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poule Član

Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53 Prispevkov: 813 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Jul 07, 2010 10:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Odvisno od njegove nazivne napetosti. Moj gel akumulator (90Ah) ne gre nikoli veliko čez 12V (nazivna je 12,4V oz nekaj takega in ne 13,6 kot klasika),...in normalno zažene traktor 80KM,... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek4 Član


Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52 Prispevkov: 2952 Aktiv.: 12.45 Kraj: Tržič - Mesto med gorami
|
Objavljeno: Sre Jul 07, 2010 10:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Nazivna napetost 6C Pb akumulatorja je 12V (2V / cell). Poln akumulator naj bi imel 13.8V (2,3V / cell). Pb akumulatorje lahko brez problema polnimo na 14,4V (2,4V/cell).
Kje si pa ti našel nazivnih 12,4 in nazivnih 13,6 pa ne vem.
edit: Še en PDF ki za VRLA akumulatorje dokazuje kar sem povedal.
Tukaj pa navajajo 13,8 - 14,1 (2,35V/cell). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|