www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Kako sneti software dol iz motornega ECU-ja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
haks
Član
Član



Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.13
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 11:06 am    Naslov sporočila:  Kako sneti software dol iz motornega ECU-ja Odgovori s citatom

Našel sem nekoga, ki mi zrihta softwer na vozilu, da mi neka zadeva nebi funkcionirala...

Stvar je v tem, da je ta majstor izven Slovenije, kar pomeni, da mu moram softwer poslati po mailu... (velikost naj bi bila nekje do 2 mega)

Moje vprašanje je, kako oziroma s katerim programom bi to lahko naredil?

P.S.: Sem spraševal majstre v okolici, kot so RSR, Rajc... in noben ne more to narediti!!! (govorim o izklopu zadeve seveda!!!)

Hvala za odgovor

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kastaneda
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18
Prispevkov: 459
Aktiv.: 2.41

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 11:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mojstrov v okolici Butal ne poznam. Lahko pa v googla vpišeš "chip tuning" in lokacijo. In se odpelješ tja...
_________________
LP
Srečko
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
haks
Član
Član



Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.13
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 11:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne gre se za chip-tuning!!!

In kot sem že omenil, sem vse te majstre iz Ljubljane oziroma okolice spraševal o tej zadevi!

Zadeva je tukaj bolj zakomplicirana... Na vozilu se nahaja neki sistem, ki bi ga jaz izklopil... Se pravi, da bi se motorni računalnik obnašal, kot da tega sistema ni na vozilu!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Obelix
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Maj 2008 13:59
Prispevkov: 1881
Aktiv.: 9.04
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 11:24 am    Naslov sporočila:  Re: Kako sneti software dol iz motornega ECU-ja Odgovori s citatom

haks je napisal/a:
Našel sem nekoga, ki mi zrihta softwer na vozilu, da mi neka zadeva nebi funkcionirala...

Stvar je v tem, da je ta majstor izven Slovenije, kar pomeni, da mu moram softwer poslati po mailu... (velikost naj bi bila nekje do 2 mega)

Moje vprašanje je, kako oziroma s katerim programom bi to lahko naredil?

P.S.: Sem spraševal majstre v okolici, kot so RSR, Rajc... in noben ne more to narediti!!! (govorim o izklopu zadeve seveda!!!)

Hvala za odgovor

LP

Kako boš pa predelani softwer spravil nazaj v ECU ? Ker če ga ne moreš prebrati, ga boš zapisal še težje.

Opcija je, da vzameš iz ECU-ja EEPROM (ali katerikoli element pač, v katerem je zapisan "softwer") in mu ga pošlješ.

Pa upam, da je majster, ki bo to delal res majster.

LpA
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
haks
Član
Član



Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.13
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 11:36 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To je blo moje vprašanje...

Kako, s katerim programom, orodjem... sneti dol softwar iz ECU-ja...

Sem pričakoval, da ta isti program oziroma orodje omogoča tudi nazaj namestitev... Se pravi obojestranski promet Very Happy !
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4769
Aktiv.: 20.11
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 11:40 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odvisno, kje je shranjen SW. Ali gre to za EPROM, EEPROM, FLASH, ali morebiti celo v MPU. Na to vprašanje bi moral poslikati tvoj računalnik, da se vidi, kaj je gor.
_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
milan62
Član
Član



Pridružen-a: Ned 04 Jan 2004 23:19
Prispevkov: 2391
Aktiv.: 10.08
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 2:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozabi vse skupaj.

LP

_________________
Wasting time online since 1999
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
LinuxFuter
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40
Prispevkov: 389
Aktiv.: 1.77
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 3:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za kako vozilo se sploh gre? Tukaj boš potreboval opremo, ki se sicer uporablja za chip tuning.
Sicer pa povej, kaj hočeš izključit?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
haks
Član
Član



Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.13
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 4:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Gre se za tovorno vozilo DAF... Staro 2 leti...

Rad pa bi izklopil neki proporcionalni ventil, ki mi je v napoto, vendar kakšne pretirane funkcije pa nima! Je na neki način celo omejevalec!!

Če ga fizično izklopiš, pol ima ECU od motorja prijavljeno napako DTC, ter posledično omejeno moč motorja na 70%!

V primeru, če tega ventila ne bi bilo, bi bilo vse OK!

Na pooblaščenem servisu tega ne morejo narediti!

Njihov tester nima te možnosti!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 4:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

haks je napisal/a:
Gre se za tovorno vozilo DAF... Staro 2 leti...

Rad pa bi izklopil neki proporcionalni ventil, ki mi je v napoto, vendar kakšne pretirane funkcije pa nima! Je na neki način celo omejevalec!!

Če ga fizično izklopiš, pol ima ECU od motorja prijavljeno napako DTC, ter posledično omejeno moč motorja na 70%!

V primeru, če tega ventila ne bi bilo, bi bilo vse OK!

Na pooblaščenem servisu tega ne morejo narediti!

Njihov tester nima te možnosti!

Na kakšen način pa se ne bi dalo simulirati ta ventil, da bi ECU mislil, da je priklopljen, čeprav ni?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LinuxFuter
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40
Prispevkov: 389
Aktiv.: 1.77
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 5:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

In kaj ta ventil omejuje? Končno hitrost Mr. Green
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 5:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Je to samo ventil (tuljava, vklop/izklop) ali tudi povratna informacija o poziciji ?

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 5:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najbolj enostavno, speljati tisto kar gre skozi ventil, mimo njega, pa ne gre ?

Prodajaš kurilno olje ?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
haks
Član
Član



Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.13
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2011 11:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kurilca žal ne prodajam...

Je pa omejevalec vezan na hitrost oziroma blokado vozila...

Se pravi, da ECU, ko doseže neko hitrost aktivira ta proporcionalni ventil, ta pa kasneje aktivira omejevalec na visokotlačni pumpi...

Sistem je tako narejen, da ko je zadeva aktivirana, pol mora biti določena hitrost! V primeru, da je hitrost večja, ECU takoj registrira napako in ti omeji celo moč na 70%! Se pravi, da je sistem povezan med sabo s tahografom, ABS-om, motornim ECU-jem...

So se pa ta vozila prodajala brez tega proporcionalnega ventila na neki tuji trg (Irak, Iran...), kjer tega omejevalca niso imeli...

In JA, razlika je bila samo v ECU-ju! Pač, tam ECU ni imel te funkcije, oziroma tega ventila...

Aja, pa letnik vozila ni 2008 ampak 1998...

Upam, da je zdaj zadeva kaj bol jasna? Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2011 11:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jah, zadeva je pač vgrajena zaradi skladnosti z raznimi Ecotec pravili igre in odstranjevanje blokad je podobno odstranjevanju katalizatorjev pri bencinarjih...
V Afganistanu te sigurno ne bo nihče spraševal po tem, v bolj civiliziranih deželah pa so zadeve zakonsko predpisane.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group