www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Cukanje avta
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 6:18 pm    Naslov sporočila:  Cukanje avta Odgovori s citatom

Pozdravljeni !
Prosil bi vas za pomoč in razjasnitev dogodka ki se mi je zgodil včeraj, in sicer :
Z mojim avtom Citroen XM 2,0i sem se odpravljal z Višnje Gore domov v Ljubljano. Zgodilo se mi je naslednje :
Ko sem avto normalno lepo prižgal in vklopil vse kar sem rabil se je zgodilo to, da je začel cukati, čim pa sem prišel na avtocesto pa je nehal s cukanjem.
Bilo je ponoči in oblačno,avto je bil zelo zarošen in zamrznjen,zato sem vklopil :
-zadnje zračnike
-klimo
-gretje zadnjega stekla
-gretje prednjih in zadnjih sedežev
-prednje in zadnji brisalnik
-dolge luči
-prednje in zadnje meglenke
-vse 4 smernike
-notranjo razsvetljavo
-CD(dal sem ga v avtoradio)
-polnjenje mobitela na 12V
-3v1 (druga 12V vtičnica,zadaj)

Kaj mislite da bi lahko bilo ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peter123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34
Prispevkov: 1442
Aktiv.: 7.20
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 6:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Cukanje pri avtomobilu je v večini primerov povezano z iskro oziroma z zadevami ki so povezane z njo...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 6:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za tako hiter odgovor.

Kaj pa misliš,da bi to lahko bilo ?
A je možno,da bi bilo kaj narobe z motorjem ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
watts
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Nov 2010 17:59
Prispevkov: 422
Aktiv.: 2.37
Kraj: Knežak

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 7:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bi rekel da bo kaj z svečkami ali pa vžignimi tuljavami. Poglej v servisno knjižico kdaj so bile zadnjič menjane svečke. Rekord na našem avtomobilu je bil 60 000km(!)... Zna biti tudi to...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Peter123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34
Prispevkov: 1442
Aktiv.: 7.20
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 7:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sestavni deli, ki so povezani z iskro so med drugimi:
-svečke
-vžigalni kabli
-razdelilna kapa
-vžigalna tuljava
-... verjetno še kaj
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 7:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ok.Hvala za pomoč.
Bom dal pregledati električni sistem vozila.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.94
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 7:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Je mogoče že zamenjan zobati jermen če je 60000km in ostalo kot že gor pisali.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RUros
Član
Član



Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26
Prispevkov: 1031
Aktiv.: 4.39

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 7:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Preveri še filter za gorivo oz. ga zamenjaj.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 7:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko je tudi motorček lopute za mrzel in topel zrak. Podoben primer sem doživel na Ford Focusu bencinarju.
Mrzel avto v prostem teku tudi rahlo zaganja, kar se sliši in včasih tudi opazi na nihanju vrtljajev.

Možno je tudi zamašen filter goriva.

Prvi simptomi električne okvare so občasno ali redno tresenje motorja v prostem teku. Pomeni, da lahko delno prebija katera od svečk ali pa prebijajo kabli. Vžigna tuljava z elektroniko ponavadi samo odpove in ne kaže delne okvare.

Preden se lotiš večjih pregledov naredi mali servis, zamenjaš vse potrošne dele; filtri, svečke, olje.

Svečke preglej ali so ob kapicah kaj rjave na keramiki, kar pomeni, da so prebijale na kapicah. Zamenjati moraš svečke in kable. Prav tako lahko prebija na tem mestu, če je v utoru veliko nečistoč.

Lahko pa je tudi kaj povsem drugega. Dober mehanik s poznavanjem, bi vsekakor vedel za kaj se gre, sploh če so take okvare večinoma prisotne na tem modelu avta.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 10:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Opažam, da vam kristalne krogle delujejo na daljavo.
Zakaj avto "cuka"?
Milijon razlogov je lahko za to in nemogoče je postaviti diagnozo na daleč, pa četudi si dr. House Sad
Če sedaj avto deluje normalno, zagotovo ni bil kriv motor.

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1906
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 10:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem mojo kuglo ravno spoliral in pravi, da je bila kriva vlaga na kablih ali bobini, ki se je posusila do avtoceste Wink
_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 10:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Robi, strinjal bi se s teboj, da je lahko to en izmed razlogov (tako se obnaša moj Peugeot 306 ob visoki vlagi, ko stoji nevožen kakšen dan).
Ampak to je samo en izmed milijarde razlogov.....

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bosko
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57
Prispevkov: 162
Aktiv.: 0.80
Kraj: Vače

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 11:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ko se je meni to zgodilo na 2.0 laguni, je bil injektor.. Ob veliki vlagi, par minutk. So ga kao nesli na čiščenje.
_________________
Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da......
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RGorazd
Član
Član



Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57
Prispevkov: 1714
Aktiv.: 7.23
Kraj: Ig

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 11:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz bi jo kar z Robertom potegnil. Močna rosa, veliko vlage zelo dobro navlaži vžigalni del, ko pa se motor segreje, se zadeva posuši in je vse OK. Predlagam, da VSAJ kable od tuljave do svečk menjaš. Lahko pa vse skupaj malo z WD40 našpricaš, vendar to ni rešitev, vsaj ne dolgoročna.

LP G

_________________
.
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._|
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 11:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

WD ni trajna rešitev, kvečjemu še poslabša zadevo.

Za odstranjevanje vlage in antikorozijo ter zaščito električne opreme je primeren izdelek od CHEMSEARCH NC 123 EXTRA AEROSOL (NCH d.o.o.).

Površino lahko s tem razpršilom očistiš tako, da pršiš dokler ne odtečejo vse nečistoče, nato pa izpihaš s stisnjenim zrakom-kompresor. Ostane le zaščitni sloj, ki je trajen.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group