 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 6:18 pm Naslov sporočila: Cukanje avta |
|
|
Pozdravljeni !
Prosil bi vas za pomoč in razjasnitev dogodka ki se mi je zgodil včeraj, in sicer :
Z mojim avtom Citroen XM 2,0i sem se odpravljal z Višnje Gore domov v Ljubljano. Zgodilo se mi je naslednje :
Ko sem avto normalno lepo prižgal in vklopil vse kar sem rabil se je zgodilo to, da je začel cukati, čim pa sem prišel na avtocesto pa je nehal s cukanjem.
Bilo je ponoči in oblačno,avto je bil zelo zarošen in zamrznjen,zato sem vklopil :
-zadnje zračnike
-klimo
-gretje zadnjega stekla
-gretje prednjih in zadnjih sedežev
-prednje in zadnji brisalnik
-dolge luči
-prednje in zadnje meglenke
-vse 4 smernike
-notranjo razsvetljavo
-CD(dal sem ga v avtoradio)
-polnjenje mobitela na 12V
-3v1 (druga 12V vtičnica,zadaj)
Kaj mislite da bi lahko bilo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.20 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 6:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Cukanje pri avtomobilu je v večini primerov povezano z iskro oziroma z zadevami ki so povezane z njo... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 6:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za tako hiter odgovor.
Kaj pa misliš,da bi to lahko bilo ?
A je možno,da bi bilo kaj narobe z motorjem ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
watts Član

Pridružen-a: Sob 06 Nov 2010 17:59 Prispevkov: 422 Aktiv.: 2.37 Kraj: Knežak
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 7:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bi rekel da bo kaj z svečkami ali pa vžignimi tuljavami. Poglej v servisno knjižico kdaj so bile zadnjič menjane svečke. Rekord na našem avtomobilu je bil 60 000km(!)... Zna biti tudi to... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.20 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 7:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sestavni deli, ki so povezani z iskro so med drugimi:
-svečke
-vžigalni kabli
-razdelilna kapa
-vžigalna tuljava
-... verjetno še kaj |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 7:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ok.Hvala za pomoč.
Bom dal pregledati električni sistem vozila. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 7:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Je mogoče že zamenjan zobati jermen če je 60000km in ostalo kot že gor pisali. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RUros Član


Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26 Prispevkov: 1031 Aktiv.: 4.39
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 7:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preveri še filter za gorivo oz. ga zamenjaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 7:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko je tudi motorček lopute za mrzel in topel zrak. Podoben primer sem doživel na Ford Focusu bencinarju.
Mrzel avto v prostem teku tudi rahlo zaganja, kar se sliši in včasih tudi opazi na nihanju vrtljajev.
Možno je tudi zamašen filter goriva.
Prvi simptomi električne okvare so občasno ali redno tresenje motorja v prostem teku. Pomeni, da lahko delno prebija katera od svečk ali pa prebijajo kabli. Vžigna tuljava z elektroniko ponavadi samo odpove in ne kaže delne okvare.
Preden se lotiš večjih pregledov naredi mali servis, zamenjaš vse potrošne dele; filtri, svečke, olje.
Svečke preglej ali so ob kapicah kaj rjave na keramiki, kar pomeni, da so prebijale na kapicah. Zamenjati moraš svečke in kable. Prav tako lahko prebija na tem mestu, če je v utoru veliko nečistoč.
Lahko pa je tudi kaj povsem drugega. Dober mehanik s poznavanjem, bi vsekakor vedel za kaj se gre, sploh če so take okvare večinoma prisotne na tem modelu avta. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 10:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Opažam, da vam kristalne krogle delujejo na daljavo.
Zakaj avto "cuka"?
Milijon razlogov je lahko za to in nemogoče je postaviti diagnozo na daleč, pa četudi si dr. House
Če sedaj avto deluje normalno, zagotovo ni bil kriv motor. _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 10:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem mojo kuglo ravno spoliral in pravi, da je bila kriva vlaga na kablih ali bobini, ki se je posusila do avtoceste  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 10:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Robi, strinjal bi se s teboj, da je lahko to en izmed razlogov (tako se obnaša moj Peugeot 306 ob visoki vlagi, ko stoji nevožen kakšen dan).
Ampak to je samo en izmed milijarde razlogov..... _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bosko Član

Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57 Prispevkov: 162 Aktiv.: 0.80 Kraj: Vače
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 11:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko se je meni to zgodilo na 2.0 laguni, je bil injektor.. Ob veliki vlagi, par minutk. So ga kao nesli na čiščenje. _________________ Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da...... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RGorazd Član


Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57 Prispevkov: 1714 Aktiv.: 7.23 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 11:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi jo kar z Robertom potegnil. Močna rosa, veliko vlage zelo dobro navlaži vžigalni del, ko pa se motor segreje, se zadeva posuši in je vse OK. Predlagam, da VSAJ kable od tuljave do svečk menjaš. Lahko pa vse skupaj malo z WD40 našpricaš, vendar to ni rešitev, vsaj ne dolgoročna.
LP G _________________ .
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._| |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pet Jan 07, 2011 11:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
WD ni trajna rešitev, kvečjemu še poslabša zadevo.
Za odstranjevanje vlage in antikorozijo ter zaščito električne opreme je primeren izdelek od CHEMSEARCH NC 123 EXTRA AEROSOL (NCH d.o.o.).
Površino lahko s tem razpršilom očistiš tako, da pršiš dokler ne odtečejo vse nečistoče, nato pa izpihaš s stisnjenim zrakom-kompresor. Ostane le zaščitni sloj, ki je trajen. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|