www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Iskra

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
afnara
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 8:59
Prispevkov: 80
Aktiv.: 0.36

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 11:19 am    Naslov sporočila:  Iskra Odgovori s citatom

Doberdan
A mogoče kdo ve imam problem z kosilnico za košnjo trave bucher m200 ko se zagreje izgubi moč ko je hladna dela ok ko se pa zagreje na delovno temparaturo pa izgubi moč je možno da je vzrok v kondenzatorju ali vžigalni tuljavi in če mogoče kdo ve kakšen je znak da je kondenzator v okvari in kakšen če je v okvari vžigalna tuljava.

Hvala Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RGorazd
Član
Član



Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57
Prispevkov: 1714
Aktiv.: 7.23
Kraj: Ig

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 12:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz bi tako izgubo moči prej povezal z mehanskimi sestavi kot pa s samo elektroniko. Če bi elektronika prenehala delovati, bi ti moč padla na 0 (motor bi ugasnil), ker nebi imel iskre. Jaz bi najprej vse sčistil, lahko da ti probleme povzroča avtomatski "zaug" in se ne odpre do konca, posledično imaš prerevno mešanico zraka ter goriva, lahko da je vzrok v samem uplinjaču, lahko pa je kakšna bolj zagamana težava, na primer kak ris v samem cilindru in ko se motor segreje, se zaradi malenkost drugačnih razteznih koeficientov cilinder malce bolj razteza in ti začne zaradi risa padati kompresijsko razmerje, lahko so tudi obrabljeni batni obročki. Skratka, kar nekaj možnosti. Skratka, jaz bi vse razstavil, očistil, pregledal, če je cilinder poškodovan imaš 2 možnosti: nov ali pa ga daš brusit in kupiš ustrezno večji bat (posledično bo imela kosilnica malo več moči kot do zdaj).

LP G

_________________
.
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._|
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.91
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 12:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je kondezator prebit, potem sploh ne bi bilo iskre. Če je slab, pa se običajno pojavljajo težave pri višjih obratih ne glede na to, če je motor ogret ali ne.

Najprej poskusi zamenjati svečko, kapico ter kabel na svečko. Vzrok za težavo je lahko tudi slaba kompresija. Izmeri kompresijo na hladnem ter toplem motorju.

PS
Popravi kraj v profilu!

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.94
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 12:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Koliko je stara ta kosilnica?Lahko je kitajske izdelave in nalepijo "Iskra".Lahko je slaba kompresija,če je hladen dela.Ko pa segreje pa preneha.Zaradi slabe kvalitete.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
afnara
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 8:59
Prispevkov: 80
Aktiv.: 0.36

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 2:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kosilnica je stara kakih 20 let je pa narejena v švici.kompresijo ma že bolj slabo a je možno da se kompresija povrne če jo za pet minut ugasnem ko je vroča in ko jo spet vžgem gre spet s polno močjo par minut,nakar spet pade moč ko se zagreje.

Hvala Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.99

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 2:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Menjaj olje, če ni že vse zapečeno.
In tudi svečo.

Med drugim pa spucaj hladilnik kosilnice, da se ti ne bo blok pregreval.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RGorazd
Član
Član



Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57
Prispevkov: 1714
Aktiv.: 7.23
Kraj: Ig

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 2:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

afnara je napisal/a:
kosilnica je stara kakih 20 let je pa narejena v švici.kompresijo ma že bolj slabo a je možno da se kompresija povrne če jo za pet minut ugasnem ko je vroča in ko jo spet vžgem gre spet s polno močjo par minut,nakar spet pade moč ko se zagreje.

Hvala Lp


Kako pa pade moč? Padejo obrati? Kaj pa če ne kosiš, se pravi, da zaženeš kosilnico in jo pustiš teči na mestu? A "gas" dodajaš ročno (ima ročko na ročaju) ali ima avtomatskega (konstantni obrati)?

LP G

_________________
.
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._|
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
afnara
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 8:59
Prispevkov: 80
Aktiv.: 0.36

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 2:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

med košnjo jo samo zaustavi in padejo obrati kot bi jo zabremzal na mesto dela normalno gas ima na ročko

hvala lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RGorazd
Član
Član



Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57
Prispevkov: 1714
Aktiv.: 7.23
Kraj: Ig

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 3:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Motor popolnoma ugasne, ali se samo čuti padec obratov?

LP G

_________________
.
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._|
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
afnara
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 8:59
Prispevkov: 80
Aktiv.: 0.36

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 3:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

če ni bi stisnil sklopke bi ga ugasnilo ker ji zmanjka moči

Hvala Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.94
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 3:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz bi preizskusil ročno če se da.Tako bi kapo za sveče ven in ročno zavrtel dokler bat gre gor.To pa težko zavrtiš potem kompresija v redu.Drugače bi nesel v servis in zmerijo kompresijo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kastaneda
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18
Prispevkov: 459
Aktiv.: 2.41

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 4:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko je tudi oddušnik na pokrovu rezervoarja zamašen.
_________________
LP
Srečko
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 6:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če ima motorček klasičen magnetni vžig = platine, je povsem lahko zanič vžigalna tuljava. saj v tem primeru tudi zelo pade moč, ko se vžigalna tuljava segreje.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RGorazd
Član
Član



Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57
Prispevkov: 1714
Aktiv.: 7.23
Kraj: Ig

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 7:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Azrael je napisal/a:
Če ima motorček klasičen magnetni vžig = platine, je povsem lahko zanič vžigalna tuljava. saj v tem primeru tudi zelo pade moč, ko se vžigalna tuljava segreje.


Kako pa je to lahko možno? A na tak način, da tuljava generira vsako 2-3 iskro? Resno sprašujem, ker nisem vedel, da lahko zaradi slabe tuljave motor samo izgublja moč. Nekako sem živel v prepričanju, da če tuljava ne da dovolj napetosti da preskoči iskra, pač motor ugasne?!

LP G

_________________
.
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._|
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 29, 2011 7:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vem, da je slišati čudno, vendar to se dogaja, ko je vžigalna tuljava slaba.

Z višanjem temperature tuljave v njej popušča izolacija in del inducirane napetosti se porablja za mednavojne stike.

Posledično so iskre na svečki prešibke in motor izpušča vžige. In bolj ga obremeniš (več bencina v valju -> rabiš višjo napetost na svečki, da pride do preskoka iskre), več vžigov izpušča. Na zunaj se to opazi kot padanje moči, včasih še pospremljeno s "streljanjem" v izpuhu ali po tem, da je izpuh vlažen od neizgorelega bencina.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group