 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pkucler Član

Pridružen-a: Tor 25 Dec 2007 15:34 Prispevkov: 107 Aktiv.: 0.50 Kraj: SLO
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 12:11 am Naslov sporočila: Meritev kompresije pri avtu |
|
|
Živjo
Ima mogoče kdo to napravo za merjenje kompresije, rad bi zmeril kompresijo na 10 let starmu avtu.
Mend imam oljne obročke zanič pa bi rad videl, če je kompresija dobra ali ni.
Potem bi pa še vprašal, kako se pravilno odklopi akumolator pri avtu (lučka v števcu). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Avtohacker Član

Pridružen-a: Pon 24 Dec 2007 22:14 Prispevkov: 26 Aktiv.: 0.12 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 12:42 am Naslov sporočila: |
|
|
Kako misliš pravilno...?
Minus odklopi... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tiger Član

Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22 Prispevkov: 1161 Aktiv.: 4.90
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 8:18 am Naslov sporočila: |
|
|
Pojdi do avtomehanikarja pa ti bo izmeril.
Ne vem, če ti bo to kdo posodil.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pkucler Član

Pridružen-a: Tor 25 Dec 2007 15:34 Prispevkov: 107 Aktiv.: 0.50 Kraj: SLO
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 9:21 am Naslov sporočila: |
|
|
Plačam nekomu, če ima to doma. Pripeljem, zmermo...lahko na ZS |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matjazkariz Član


Pridružen-a: Sre 03 Nov 2004 18:09 Prispevkov: 1026 Aktiv.: 4.33
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 11:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Koliko natančno pa te ta kompresija zanima? Zelo nenatančno lahko oceniš sam brez mehanika:
- Vzemi ven svečke
- Pritisni s palcem na luknjo
- Če pri verglanju ne pihne mimo prsta, je kompresija manj kot 4bar.
Tak motor zelo težko vžge ali pa sploh ne.
Će ti odmakne prst, pa poskusi še s kakšno gumijasto zadevo, ki lepo nasede na rob luknje in pritisni s celo roko. Jaz sem uporabil gumijasto žogico premera 2cm in 1/2" cev za podaljšek.
Teoretično lahko dovolj točno določiš nadtlak s tem, da izmeriš premer izvrtine za svečko (da dobiš površino) ter minomalno silo s katero moraš pritiskati, da mešanica ne uide več mimo:
pn[Pa] = F[N]/A[m^2]. Kompresijsko razmerje pa iz tega sledi:
E[/] = (pn+patm)/patm
pri čemer je patm atmosferski tlak vrednosti 100000Pa. _________________ LP, Matjaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 5:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če so fuč oljni batni obročki, bo kompresija čudovito visoka, lahko celo višja kot pri povsem brezhibni, pravkar utečeni mašini.
Olje dobro poveča tesnenje, lahko tudi v mašini, kjer je obraba že preko vseh toleranc.
Problem je velika poraba olja in modrikast oblak za tvojim avtom pod vsakim klancem, ko je konec zaviranja z mašino.
Torej, več boš izvedel, če boš malo pogledal na šipko za olje in kaj se vidi v vzvratnih ogledalih, kot z meritvijo, pri kateri dobljene cifre še ne pomenijo, da je vse v najlepšem redu.
In mimogrede, kompresijo se meri, ko je loputa do konca odprta - torej gas do konca med meritvijo - motor ne bo stekel, zato se nič bati. Svečk namreč ni v nobenem cilindru.
Pametno pa je izkloipiti vžig in vbrizg goriva - prvo zaradi varnosti, drugo tudi zaradi katalizatorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dyfan Član

Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54 Prispevkov: 652 Aktiv.: 2.95
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če oljni obročki niso brezhibni, jih moraš itak menjat in to vse obročke v kompletu - tudi kompresijske.
Zato se ni treba "mučiti" z merjenjem kompresije. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pkucler Član

Pridružen-a: Tor 25 Dec 2007 15:34 Prispevkov: 107 Aktiv.: 0.50 Kraj: SLO
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 7:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kadilo se ne bo, ker je katalizator.
Poraba znaša 4l/15000km. Olje 10w40. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
micabauc Član


Pridružen-a: Tor 03 Jun 2003 7:12 Prispevkov: 177 Aktiv.: 0.75 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 8:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
To pa res ni neka poraba. Nalij boljše olje, pa bo še manj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 8:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Res ni neka huda poraba.
In če avto nima prek 200kkm so obročki najverjetneje čisto vredu, problematična so tesnila vodil ventilov - po domače "tefloni".
Za kako drvarnico sploh gre? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 8:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brez skrbi, tudi pri katalizatorju se lepo kadi, če mašina kuri olje.
Pravzaprav, kaj je to za ena mašina?
Nekatere normalno kurijo precej olja in je omenjana poraba lahko čisto normalna (sploh če je sevisni interval za olje 10.000 km in si ga samovoljno podaljšal). Če pa nalivaš notri slaba olja (razne Lidl, Castrol in podobne variante), je pa to neznatna poraba olja na toliko km. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 9:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
pkucler je napisal/a: |
Kadilo se ne bo, ker je katalizator.
Poraba znaša 4l/15000km. Olje 10w40. |
Ignoriraj in se pelji dalje, kakršnokoli poseganje te pride več kakor olje še za nadaljnih 100kkm. + poraba olja je čisto normalna 0.5L/5000 za nekatere mašine. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pkucler Član

Pridružen-a: Tor 25 Dec 2007 15:34 Prispevkov: 107 Aktiv.: 0.50 Kraj: SLO
|
Objavljeno: Ned Sep 11, 2011 9:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
MadMax je napisal/a: |
Za kako drvarnico sploh gre? |
vw, kater motor pa že veste...saj tudi nebi dal popravljat, le dobro je vedet, kakšna okvara je lahko.
vw ima celo 1l/1000km, ampak to je pa že ˝fejst˝mašina ˝zmahana˝. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
žrepko Član

Pridružen-a: Tor 23 Mar 2010 20:12 Prispevkov: 700 Aktiv.: 3.77 Kraj: Ptuj-Maribor
|
Objavljeno: Pon Sep 12, 2011 11:43 am Naslov sporočila: |
|
|
Če bi meni bila poraba 1l/10000km, bi se že sekiral.
Trenutno mi znaša 0,4 na 15000km. On ne ni šala, čisto resno.
Je pa to 1,9 TDI 96kW 2001 leto s 180000km. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Pon Sep 12, 2011 11:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Na ne-mladi stoenki sem imel porabo olja liter na 500.
Če sem bil bolj priden kot najbolj počasen penzionist, liter na 800.
Po menjavi teflonov liter na 7÷8000.
Sicer pa so že bile debate, po specifikaciji je do nekih liter na 1000÷1500 še sprejemljivo.
Tako kot nekdo ne sme imet več kot 3 praske na avtu, potem ga že pelje ličarju.
Zdrav razum in malo matematike - dobrodošlo pred kakršnim koli posegom.
Če ga nič ne kuri lahko tudi ni vse tako super, kot bi kdo mislil. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|