www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Meritev kompresije pri avtu
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
pkucler
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Dec 2007 15:34
Prispevkov: 107
Aktiv.: 0.50
Kraj: SLO

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 12:11 am    Naslov sporočila:  Meritev kompresije pri avtu Odgovori s citatom

Živjo

Ima mogoče kdo to napravo za merjenje kompresije, rad bi zmeril kompresijo na 10 let starmu avtu.
Mend imam oljne obročke zanič pa bi rad videl, če je kompresija dobra ali ni.


Potem bi pa še vprašal, kako se pravilno odklopi akumolator pri avtu (lučka v števcu).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Avtohacker
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Dec 2007 22:14
Prispevkov: 26
Aktiv.: 0.12
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 12:42 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kako misliš pravilno...?
Minus odklopi...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tiger
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22
Prispevkov: 1161
Aktiv.: 4.90

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 8:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pojdi do avtomehanikarja pa ti bo izmeril.
Ne vem, če ti bo to kdo posodil.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
pkucler
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Dec 2007 15:34
Prispevkov: 107
Aktiv.: 0.50
Kraj: SLO

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 9:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Plačam nekomu, če ima to doma. Pripeljem, zmermo...lahko na ZS
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matjazkariz
Član
Član



Pridružen-a: Sre 03 Nov 2004 18:09
Prispevkov: 1026
Aktiv.: 4.33

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 11:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Koliko natančno pa te ta kompresija zanima? Zelo nenatančno lahko oceniš sam brez mehanika:
- Vzemi ven svečke
- Pritisni s palcem na luknjo
- Če pri verglanju ne pihne mimo prsta, je kompresija manj kot 4bar.
Tak motor zelo težko vžge ali pa sploh ne.
Će ti odmakne prst, pa poskusi še s kakšno gumijasto zadevo, ki lepo nasede na rob luknje in pritisni s celo roko. Jaz sem uporabil gumijasto žogico premera 2cm in 1/2" cev za podaljšek.

Teoretično lahko dovolj točno določiš nadtlak s tem, da izmeriš premer izvrtine za svečko (da dobiš površino) ter minomalno silo s katero moraš pritiskati, da mešanica ne uide več mimo:
pn[Pa] = F[N]/A[m^2]. Kompresijsko razmerje pa iz tega sledi:
E[/] = (pn+patm)/patm
pri čemer je patm atmosferski tlak vrednosti 100000Pa.

_________________
LP, Matjaž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 5:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če so fuč oljni batni obročki, bo kompresija čudovito visoka, lahko celo višja kot pri povsem brezhibni, pravkar utečeni mašini.

Olje dobro poveča tesnenje, lahko tudi v mašini, kjer je obraba že preko vseh toleranc.

Problem je velika poraba olja in modrikast oblak za tvojim avtom pod vsakim klancem, ko je konec zaviranja z mašino.

Torej, več boš izvedel, če boš malo pogledal na šipko za olje in kaj se vidi v vzvratnih ogledalih, kot z meritvijo, pri kateri dobljene cifre še ne pomenijo, da je vse v najlepšem redu.

In mimogrede, kompresijo se meri, ko je loputa do konca odprta - torej gas do konca med meritvijo - motor ne bo stekel, zato se nič bati. Svečk namreč ni v nobenem cilindru.

Pametno pa je izkloipiti vžig in vbrizg goriva - prvo zaradi varnosti, drugo tudi zaradi katalizatorja.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dyfan
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54
Prispevkov: 652
Aktiv.: 2.95

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 7:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če oljni obročki niso brezhibni, jih moraš itak menjat in to vse obročke v kompletu - tudi kompresijske.
Zato se ni treba "mučiti" z merjenjem kompresije.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pkucler
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Dec 2007 15:34
Prispevkov: 107
Aktiv.: 0.50
Kraj: SLO

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 7:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kadilo se ne bo, ker je katalizator.

Poraba znaša 4l/15000km. Olje 10w40.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
micabauc
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Jun 2003 7:12
Prispevkov: 177
Aktiv.: 0.75
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 8:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To pa res ni neka poraba. Nalij boljše olje, pa bo še manj.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 8:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Res ni neka huda poraba.
In če avto nima prek 200kkm so obročki najverjetneje čisto vredu, problematična so tesnila vodil ventilov - po domače "tefloni".
Za kako drvarnico sploh gre?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 8:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brez skrbi, tudi pri katalizatorju se lepo kadi, če mašina kuri olje.

Pravzaprav, kaj je to za ena mašina?

Nekatere normalno kurijo precej olja in je omenjana poraba lahko čisto normalna (sploh če je sevisni interval za olje 10.000 km in si ga samovoljno podaljšal). Če pa nalivaš notri slaba olja (razne Lidl, Castrol in podobne variante), je pa to neznatna poraba olja na toliko km.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 9:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

pkucler je napisal/a:
Kadilo se ne bo, ker je katalizator.

Poraba znaša 4l/15000km. Olje 10w40.


Ignoriraj in se pelji dalje, kakršnokoli poseganje te pride več kakor olje še za nadaljnih 100kkm. + poraba olja je čisto normalna 0.5L/5000 za nekatere mašine.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pkucler
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Dec 2007 15:34
Prispevkov: 107
Aktiv.: 0.50
Kraj: SLO

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 9:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:

Za kako drvarnico sploh gre?


vw, kater motor pa že veste...saj tudi nebi dal popravljat, le dobro je vedet, kakšna okvara je lahko.
vw ima celo 1l/1000km, ampak to je pa že ˝fejst˝mašina ˝zmahana˝.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
žrepko
Član
Član



Pridružen-a: Tor 23 Mar 2010 20:12
Prispevkov: 700
Aktiv.: 3.77
Kraj: Ptuj-Maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 12, 2011 11:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če bi meni bila poraba 1l/10000km, bi se že sekiral.
Trenutno mi znaša 0,4 na 15000km. On ne ni šala, čisto resno.
Je pa to 1,9 TDI 96kW 2001 leto s 180000km.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 12, 2011 11:49 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na ne-mladi stoenki sem imel porabo olja liter na 500.
Če sem bil bolj priden kot najbolj počasen penzionist, liter na 800.
Po menjavi teflonov liter na 7÷8000.

Sicer pa so že bile debate, po specifikaciji je do nekih liter na 1000÷1500 še sprejemljivo.
Tako kot nekdo ne sme imet več kot 3 praske na avtu, potem ga že pelje ličarju.
Zdrav razum in malo matematike - dobrodošlo pred kakršnim koli posegom.

Če ga nič ne kuri lahko tudi ni vse tako super, kot bi kdo mislil.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group