www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Dual Battery System
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 2:28 am    Naslov sporočila:  Dual Battery System Odgovori s citatom

Zdravo.... ali se je že kdo od vas poskusil v izdelavi podobnega modula regulacije dveh ACCUtov v avtu? Tudi sam bi potreboval nekaj bolj pametnega, zdaj namreč kar doma napolnim accu in ga prinesem v avto, kopa je prazern pa ven in drugega noter...





http://ibs-dual-battery.ch/en/products/dual-battery-system.html
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 3:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iz alternatorja spelji še odcepe za diode za sekundarni akku - 6 komadov silicij 40A+, lahko tudi manj konec koncev ker niti ne moreš imeti take obremenitve.

+ vežeš 55W/50W halogenko (paralelno vezano je cirka 100W)
--
S tem omejiš tok polnjenja na kake 6A + Imaš vizualno indikacijo da zadeva lavfa

+ Ne rabiš nobene elektronike ki bo crknila, en akku se ne bo praznil v drugega, odstraniš potrebo po releju in s tem tudi ogromne tokove ki bi se pretakali v prazen akku.

--

Lahko pa spelješ ven vsa navitja in iz alternatorja odstraniš originalne diode (dobra ideja bi bila nabava močnejšega, če ga že sedaj nimaš)

Namesto silicija vzameš schottky diode in jih uporabiš za oba akkuja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Nace
Član
Član



Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12
Prispevkov: 828
Aktiv.: 3.49
Kraj: Zagorje ob Savi

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 7:59 am    Naslov sporočila:  Re: Dual Battery System Odgovori s citatom

Ali ta avto kdaj voziš? Če ga dnevo uporabljaš ne rabiš te dodatne šare. Drugače pa priklopiš polnilec preko tedenskega tajmerja in nastaviš 24h polnjenje pa boš imel vedno poln aku.
LP Nace
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.67
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 1:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Namesto releja daš paralelno ene par močnih schottky diod (vsaki zaporedno recimo 1 ohm upor) in se bo lepo polnilo.

A tu gre za avto ali kamper?

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Mirko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 03 Feb 2008 16:03
Prispevkov: 210
Aktiv.: 0.99

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 4:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi mene zanima tale zadeva probal sem z navadnimi diodami pa je pre visoka upornost.Ali morda kdo ve konkretno kaksna sotki bi sla za kaksnih 20 do 30 amperov,gre se namrec za solarni sistem 12V.L.P.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sscott
Član
Član



Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11
Prispevkov: 1133
Aktiv.: 5.83
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 6:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

uporabi CYRIX BATTERY COMBINER

http://www.victronenergy.com/battery-isolators-and-combiners/cyrix-120a-225-a-400a/


Nazadnje urejal/a sscott Ned Nov 27, 2011 10:49 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.67
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 7:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem schottky diode nametal notri v avtomobilski alternator kot zamenjavo za originalne. Na Farnellu sem brez težav dobil nekaj-deset amperske.
_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Jaka57
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47
Prispevkov: 5820
Aktiv.: 24.55
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 7:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Shema, ki je narisana v prvem postu je za barke.
Pred mnogimi leti sem delal, za naše weekend mornarje, dvojne diode (Iskra) cca. 40A s tem, da je bilo potrebno nastavit tudi regulator alternatorja, ker mora biti izhodna napetost cca. 0.7V višja zaradi padca na diodah.
Zakaj dvojna dioda? Zato, da se jim ni spraznila baterija za zagon motorja čez ostale porabnike v barki, kar se jim je redno dogajalo, predvsem zaradi hladilnika.
Takrat (l.1980) so bile schottky diode drage kot žafran (pa še težko jih je bilo dobiti), danes pa tega problema ni!
Običajno so bile diode vezane kar na originalno stikalo za preklop (izklop) napajanja med akumulatorji.



Dvojna dioda.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  56.8 KB
 Pogledana:  0 krat

Dvojna dioda.jpg



_________________
Lp, Jaka
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sscott
Član
Član



Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11
Prispevkov: 1133
Aktiv.: 5.83
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 8:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

diode so zgodovina, sploh pri zanič regulatorjih, ki so vgrajeni v alternator.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.67
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 8:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dioda pri starter bateriji ni v redu, ker vitel ni več povezan na akumulator...
_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 8:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vitel naj prestavi direktno na + oziroma katodo diode pa bo ok.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.22
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 8:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@ sscott Kaj si hotel povedati s tem "...diode so zgodovina.... ????
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sscott
Član
Član



Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11
Prispevkov: 1133
Aktiv.: 5.83
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 8:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

polnenje dveh akumulatorjev preko močnostnih diod se že nekaj časa ne uporablja, saj že tako zanič alternator, polni še slabše.(padec na diodah). Zato se uporabi pametni rele(glej link zgoraj), ob polnenju poveže akumulatorje vsporedno, ko neha polniti, pa jih prekine. S tem ni izgub 0.7v in s tem zagotovimo optimalno polnenje. Če želi polniti z večjim tokom, pa je obvezno zamenjati še regulator (Mastervolt). Originalni alternator polni akumulatorje z nazivnim tokom 50A(ali več) samo nekaj minut, nato pa tok polnenja drastično pade. S tem podaljšamo čas polnenja.

LP Mare
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 9:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s 50A akku tudi ne boš kaj dolgo polnil.
Razlog tiči v tem da akku vleče manj toka in ne v regulatorju samem.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sscott
Član
Član



Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11
Prispevkov: 1133
Aktiv.: 5.83
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 27, 2011 9:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sej zato pa rabiš pametni regulator. Če regulator dvigne napetost, se tok poveča.

Podobni sistemi se uporabljajo na barkah. Te zadeve že delamo že vsaj 10 let.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group