 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 12:58 am Naslov sporočila: NASTAVITEV TLAČNEGA STIKALA |
|
|
lP!
KOMPRESOR SEM SESTAVIL, SAMO GA NISEM KAJ DOSTI UPORABLJAL. DANES SEM PROBAL BARVAT IN ME MOTI TO, DA NI NASTAVLJEN TLAČNO STIKALO . ODPRU SEM TLAČNO STIKALO IN IMA ZGORAJ ZRAVEN STIKALA ON/OFF EN VIJAK M6. SEM GA ODVIL ZA ENE 5MM IN SE NI USTAVIL IN TUDI NI ZAČEL , ČE NI BIL NA 0. NATO SEM GA NAZAJ ZATEGOVAL IN ISTO. SEDAJ PA NE VEM KAJ NAJ IN KAJ JE PRAV.
IMAM PA SAMO EN MANOMETER, KI KAŽE NASTAVITEV BAROV. ZA POSODO GA PA NIMAM. JE NUJNO DA GA IMAM ALI NE?
HVALA
_________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3407 Aktiv.: 14.92 Kraj: slo
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 1:22 am Naslov sporočila: |
|
|
tlačno stikalo je sigurno dosti lažje nastavljati, če je kje kakšen manometer. Cenejša stikala (14€), ki se dobijo v vsaki elektro in vodovodarski trgovini, imajo območje 1-5 bar ali 3-12 bar. Vijak na manjši vzmeti se odvije do konca; z vijakom na večji vzmeti se nastavi kdaj stikalo vklopi; s privijanjem vijaka na manjši vzmeti se nastavi točka izklopa.
_________________ ___ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 2:17 am Naslov sporočila: |
|
|
USPELO MI JE. M6 VIJAK SEM SUKAL IN NI BILO NIČ, JE KAR POLNIL. POTEM SEM PA KABEL EL. IZ VTIČNICE POTEGNIL IN Z ROKO NAVZDOL PRITISNIL STIKALO IN GA NI VEČ VRNIL NAZAJ. NATO SEM SPUSTIL ZRAK VEN IZ POSODE IN GA JE VRGEL NAZAJ NA 2 BARIH. GOVORIM NA OKO, KER Z LUPO VIDIM SAMO VEČJE ŠTEVILKE, VMESNIH PA NE. KO SEM SPET ZAČEL POLNIT, GA JE NA 5 BARIH IZKLOPU. POTEM SEM GA ŠE MALO SUKAL IN SPET ZRAK VEN SPUSTU IZ POSODE IN ŠE ENKRAT ZAČEL POLNIT. IZKLOPIL JE NA 6 BARIH. STIKALO JE DO 12BAROV.
NEKI ME ŠE MORI IN NE VEM ČE SI PRAV RAZLAGAM.
JAZ SEDAJ GLEDAM BARE, ČE REGULATOR ČISTO ZAPREM DA JE NAJVEČJI PRITISK. KO PRIDE KAZALEC NA 10BAR ZAČNE VARNOSTI PIHAT. KAKO PA NAJ JAZ VEM, KOLIKEO JE ZRAKA V POSODI.? JE PA LOGIČNO, DA KO JE PREVEČ ZRAKA, ZAČNE VARNOSTNI PIHAT.
A JE RES, DA SE DA VARNOSTNI VENTIL REGULIRAT/NASTAVLJATI? KER TA MOJ JE ČISTO GLADEK IN SE NE DA NIČ PREMIKAT.VARNOSTNI JE NA POSODI ,
_________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 2:19 am Naslov sporočila: |
|
|
SAMO EN M6 VIJAK IMA IN EN VELIKI FEDER. VZADAJ JE PA STIKALO.
_________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.60 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 11:21 am Naslov sporočila: |
|
|
CENENI KOMPRESORJI KOT SI UGOTOVIL IMAJO ZA NASTAVITEV SAMO EN VIJAK DIFERENCA MED VKLOPOM IN IZKLOPOM PA JE STALNA.
ČE IMAŠ SAMO EN MANOMETER NA POSODI POTEM TI LE TA KAŽE TLAK V POSODI. NASTAVI PA NA MAKSIMALNO 8 BAROV IN PUSTI VARNOSTNI VNETIL PRI MIRU TAKO KOT JE.
ČE IMAŠ PA DVA MANOMETRA TI PA EDEN KAŽE TLAK V POSODI, DRUGI PRED KATERI PA JE REGULATOR PRITISKA S KATERIM NASTAVLJAŠ TLAK PA TI KAŽE TLAK V CEVI.
SLUŽI PA TEMU, DA TI V KOMPRESOR STLAČIŠ ZRAK NA 8 BAROV, NA REGULATORJU PA NASTAVIŠ 5BAROV IN TAKO BARVAŠ Z PRAVIM PRITISKOM V KOMPRESORJU PA NIMAŠ SAMO 5BAROV, PAČ PA 8 IN IMAŠ TAKO VEČJO ZALOGO ZRAKA.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.29 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 1:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo
Mogoče je samo zaradi trenja med gibljivimi deli tlačno stikalo "zapikalo".
Vsaka mehanika rabi vzdrževanje
Potrebno bi bilo uporabiti primerno mažo da bo stvar gladko laufala.
Lp.
Darko
_________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 1:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
SAJ NE MISLIM KAJ NASTAVLJAT VARNOSTNI VENTIL, KER NE BI RAD DA MI KAJ RAZŽENE. SAMO VPRAŠAL SEM, KER JAZ NE VERJAMEM DA SE DA. EN KOLEGA MI JE REKEL.
POTEM SE PRAVI DA DAM ŠE EN MANOMETER , DA VIDIM KOLIKO JE ZRAKA V POSODI? KO IMAM V CEVI 2 BARAA, MI ZAČNE POLNIT, KO PRIDE PA NA 6, PA IZKLOP. ZDAJ [slovenščina je zame španska vas] POVEČAT , DA BO PREJ VKLOPIL KOT NA 2 BARIH.
SAJ TO SEM ŽE ZGORAJ NAPISAL,DA DAM NA MAX, DA REGULATOR ČISTO ZAPREM IN POLNIM. DRUGAČE NE MOREM VIDT. PRVIČ SEM NAREDIL TEST, KDA ZAČNE VARNOSTNI PIHAT IN JE ZAČEL NA 10. TAKO DA VEM, DA DO TJA GA NE SPSTIM.
@DARKO
TO TI ONIM POVEJ V TOVARNI, KER STIKALO JE GANC NOVO IN JE SKORAJ NE RABLJEN. NAMAZAN JE PA ŠE KAR Z STROJNIM OJLEM.KO SEM DAL POKROV DOL, JE KAR ORENK ZADIŠAL. MOŽNO OD VIBRACIJ.
_________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.60 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 3:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
PRILAGAM SLIKO MANJŠEGA KOMPREOSRJA. UPAM, DA BOŠ LAHKO VIDEL VSE KARJE POTREBNO.
MANOMETRA NA KOMPREOSRJU STA DVA SPODNJI KAŽE PRITISK V POSODI ZGORNJI PA V CEVI. S TISTIM RDEČIM GUMBOM PA NASTAVLJAŠ PRITISK V CEVI NEODVISNO OD PRITISKA V KOMPRESORJU. TAK REGULATOR LAHKO SEVEDA PRITISK LE ZNIŽA ZVIŠAT GA NE MORE.
ČE TEGA RDEČEGA GUMBA (REGULATORJA-1/3 PRIPRAVNE GRUPE) NIMAŠ POTEM JE DODAJANJE ŠE ENEGA MANOMETRA BREZPREDMETNO, KER BO KAZAL ENAKO. ČE PA HOČEŠ IMETI REGULACIJO TLAKA V CEVI PA MORAŠ DODATI REGULATOR, KI IMA ŽE VGRAJEN MANOMETER, MISLIM DA SE ŠE VALJAJO V NEKATERIH HOFERJIH.
VARNOSTNE VENTILE SE DA NASTAVLJATI NA DRAŽJIH KOMPRESORJIH. ČE IMA KOMPRESOR NEKO PODJETJE SO PONAVADI TI VENTILI PLOMBIRANI, POLEG TEGA JIH JE VEČ, PONAVADI NA VSAKI GLAVI IN ŠE NA POSODI. IZVAJA SE TUDI REDNE TLAČNE PREIZKUSE.
ČE TI KOMPRESOR VKLOPI ŠELE PRI 2 BARIH IZKLOPI PA PRI 6 JE VERJETNO RES NEKAJ NAROBE. IDEALNO BI BILO NEKJE VKLOP 6 IZKLOP 8. ČE LAHKO LEPO PROSIM POSLIKAJ TISTO TLAČNO STIKALO OD ZNOTRAJ.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
22.36 KB |
Pogledana: |
2 krat |

|
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 4:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
PRVO, NAJLEPŠA HVALA ZA RAZLAGO. DA TI POVEM ŠE ENKRAT KAJ IMAM IN KAJ NE:
IMAM DVA BATNA KOMPRESORJA OD ZAMZOVALNE OMARE, 25L POSODO TESTIRANO ORIGINAL, VENTIL ZA KONDENZ NA POSODI, VARNOSTNI VENTIL NA POSODI, POTEM IMAM TLAČNO STIKALO Z TREMI IZHODI. NA ENEM IMAM ČEP, NA DRUGEM HITRO SPOJKO ZA VČEJE PIŠTOLE, NA TRETJI PA REGULATOR+MANOMETER IN NAVOJNO MATICO EXTRA ZA MOJ AB. NA POSODI SO ŠE CEVI, KI SO ZAPRTE ZAVARJANE IN BI LAHKO TAM GOR VREZAL NAVOJ IN DAL MANOMETER, DA VIDIM PRITISK V POSODI. BATNA KOMPRESORJA IMAM PREKO BAKRENE CEVI, POVEZANA NA ZRAČNO POSODO. KI PA JO BOM VGRADIL V OMARO.
GLEDE SLIK JE TEŽAVA, KER JE PREVEČ ROBE IN IMAM SPACANO SLIKO. ČE POMANJŠAM NE RAZLIKUJEM STVARI, ČE PA POVEČAM , PA SPACA ZARADI VELIKE PVEČAVE.
BOM ZVEČER DAL FOTKO GOR, KER SEDAJ JE PRESVETLO.
TO JE MOJ PRVI CELOTEN KOMPRESOR, KI SEM GA SAM SESTAVIL.
_________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 8:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
KOT SEM REKEL. UPAM, DA BO V REDU IN BOŠ LAHKO KAJ VIDEL. .
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1017.46 KB |
Pogledana: |
14 krat |

|
_________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.60 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 8:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
SUPER SLIKA. KAKOR VIDIM IMAŠ MANOMETER NA IZHODU REGULATORJA TLAKA, KAR POMENI, DA TI LE TA KAŽE PRITISK NA IZHODU. ČE DODAŠ ŠE EN MANOMETER PRED KLASIČNO HITRO SPOJKO, KI JO IMAŠ NA TLAČNEM STIKALU, TI BO LE TA KAZAL DEJANSKI TLAK V POSODI. ČE DO KONCA NAŠPONAŠ REGULATOR, BO VERJETNO KAZAL TUDI TISTI NA REGULATORJU TLAKA ENAKO. NI PA NUJNO, KER IMAJO REGULATORJI TLAKA NAVZGOR NEKO OMEJITEV, KI JE LAHKO MANJŠA OD MAKISMALNEGA TLAKA V POSODI.
PAMETNO JE, DA KOT SEM NAPISAL DODAŠ ŠE EN MANOMETER DIREKTNO NA IZHOD TLAČNEGA STIKALA IN TI BO LE TA KAZAL DEJANSKI TLAK V POSODI. POTEM PA POIZKUSI PONOVNO NASTAVITI STIKALO.
ME PA ZANIMA ŠE NEKAJ. IMA TVOJE TLAČNO STIKALO SPODAJ LE EN PRIKLOP? NAMREČ PONAVADI GRE NA TLAČNO STIKALO EN IZVOD DIREKTNO S POSODE, KOT JE VIDETI TUDI PRI TEBI. POTEM PA PRIDE ŠE MANJŠA VISOKOTLAČNA CEVKA IZ POSODE PREKO NEKEGA VENTILA ALI MEBRANCE (NE RAZUMEM ČISTO ČEMU SLUŽI IN KAKO TOČNO JE SESTAVLJENO, SAMO VEM, DA JE PONAVADI TAKO) NA MANJŠI PRIKLOP SPODAJ NA STIKALU. BREZ TEGA ZADEVA NE DELUJE PRAVILNO. PRILAGAM SLIKO TLAČNEGA STIKALA NA KATERI JE VIDETI TA PRIKLOP. NA NEKATERIH SKLOPKAH JE TAM KAR PUŠA S PRSTANOM ZA PLASTIČNO VISOKOTLAČNO CEVKO.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
21.22 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.60 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 8:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
PA ŠE EN NASVET ZA VSE. ČE VAM KDAJ PREBIJE MAMBRANO NA TLAČNEM STIKALU KOMPRESORJA. NAREDITE IZ CERADE ZA TOVORNJAKE IDENTIČNO MEMBRANO STARI, JO MONTIRAJTE, PONOVNO NASTAVITE TLAK IN TO JE TO. ZADEVA PREVERJETNO DELUJE ŽE PRECEJ LET, MEDTEM KO JE ORIGINAL MEMBRANE UNIČEVALO NA KAK MESEC DVA. PA TLAK NI BIL PRESEŽEN.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 8:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
OČITN JE RES NEKI NAROBE Z STIKALOM. SEDAJ PA KAKOR KOLI VRTIM M6 VIJAK IN VEDNO ISTI VKLOP IN IZKLOP. SE MI JE PA TO ZGODIL, DA V DENSO NE ZAGRABI IN SE KAR VRTI, ČE GREM PA V LEVO GRE PA NA TRDO.
BI MORAL SEDAJ CELEGA RAZDRET, ČE BI HOTEL NAZAJ SPRAVIT VIJAK, DA BI LAHKO SPET ZATEGOVAL ? V BISTVU JE TO ODPISRANJE, DA DLJE ČASA POLNI IN SE POVEČUJE BARI.
_________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.60 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 9:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
ČE JE V GARANCIJI SE JAZ NEBI KAJ DOSTI UBADAL PAČ PA UVELJAVIL GARANCIJO.
PA PREVERI, KAR SEM NAPISAL GLEDE DRUGEGA PRIKLOPA.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elsak Član


Pridružen-a: Čet 30 Sep 2010 22:55 Prispevkov: 571 Aktiv.: 3.18 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Dec 21, 2012 9:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
JE JA. NA SREDINI STIKALA SPODAJ JE MANJŠI PRIKLJUČEK, KI IMA NOTRI V MATICI TULČEK, KI SE DA NA KONCU PRIKLJUČNE CEVI, DA JO POTEM MATICA STISNE. V MERKURJU SEM VIDEL TO TANKO CEV. TA CEV GRE K MOTORJU IN NA STIKALO. PRI ENEMU KOMPRESORJU JE PA BILO, DA JE ŠLA TA TANKA CEV V POSODO.
GARANCIJO NE MOREM UVELJALAT, ČE SEM GA ŽE ZAJ...
MOGOČE VEŠ, KAKO JE NOT SESTAVLJEN? IMA SPODAJ PLOŠČO IN ZGORAJ N KO SE TA VIJAK SUČE SE SPREMINJA SPODNJA IN ZGORNJA ALI NE?
MI ŠE NAPIŠEŠ, FIRMO, KI SE DOBI PRI NAS PA DA IMA DVA VIJAKA ZGORAJ. NA ŽALOST NIMAM KOGA, DA BI MI POGLEDAL, Z KAMERO PA NE PRIDEM ZRAVEN. EDINO ČE GA DOL VZAMEM IN RAZDREM. SAMO PA VPRAŠANJE, ČE BI GA SKUP DOBIL.
SE PRAVI,D A DAM MANOMETER NA PROSTO LUKNJO, KJER JE SEDAJ ČEP NA IZHODU NA TLAČNEM STIKALU AL TAM KJER JE HITRA SPOJKA?
HVALA ZA POMOČ
_________________ TUDI ZELO SLABOVIDNI SE UKVARJAMO Z ELEKTRONIKO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 501 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|