www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

CDI

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 20, 2013 9:19 pm    Naslov sporočila:  CDI Odgovori s citatom

V roke sem dobil CDI za 2 taktni motor. Sestavljen je iz statorja, rotorja z magneti in vžigalne tuljave.
Stator ima izhode za vžigalno tuljavo in luči, vžigalna tuljava ima dve žici za priklopit in eno maso.
gre za tak vžig:
http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/Artek_K1_internal_rotor_ignition_with_lighting_for_CPI_models-2307.aspx
Problem je, da je nekaj v okvari, pa ne vem, ali je to stator ali vžigalna tuljava. Menda pač ni iskre ven. Kako preverim, ali je stator ali tuljava?
Na statorju sem meril upornosti in kaže, da so vsa navitja o.k.. Na tuljavi mi med eno žico in izhodom za svečko, pokaže okrog 5k ohm, med vhodom in izhodom mi ne pokaže nič.
Ker sistem ni na motorju, ne morem meriti, kaj pride ven, če magnet zavrtim. Niti tega ne vem, ali je CDI v statorju, ali je delno v tuljavi.
Kako najlažje izločim, kaj je v defektu?
Ne vem tudi, kako priklopit zadevo, ker ni nič označeno, navodil nimam in jih ne najdem.Proizvajalec mi na maile ne odgovori. Sklepam pa, da je ena žica iz statorja povezana z tuljavo, ker sta enake barve in zato sklepam, da je tisto vhod v tuljavo (ki mi ne pokaže nič prti izhodu ali masi)..
Hvala,
lp
Robi

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 20, 2013 11:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko malce bolje poslikaš stvari. Nekaj sem se sam ukvarjal s temi zadevami in sicer na 2t generatorjih. Samo tam je lažje, ker je napajalna tuljava posebej, tuljava za komando vžiga posebej, elektronika za vklop napajanja tuljave posebej in vžigalna tuljava spet samostojno. Ponavadi odpove sama vžigalna tuljava. Problem pa je ta, da je tisto smolo nemogoče odstraniti. Meritve upornosti pri nekaj V in delovanje pri kV je pa spet nekaj drugega.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group