www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Vezava kompresorja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
kalcan
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 02 Mar 2012 16:39
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.04

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 11, 2013 4:07 pm    Naslov sporočila:  Vezava kompresorja Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

imam vprašanje in sicer priklopa elektro motorja moči 7,5kW na zvezda/trikot.
Zanima me kako ga priklopim in kako vezem dekompresijski ventil in stikalo na kompresorju.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
6dan8
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53
Prispevkov: 1053
Aktiv.: 5.99
Kraj: Goriška

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 12, 2013 2:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljen.
Citiram:
...priklopa elektro motorja moči 7,5kW na zvezda/trikot... ...Zanima me kako ga priklopim...
Načeloma je vezalna shema priložena zvezda-trikot stikalu. Kakšen dodaten podatek s tablice motorja ne bi škodil (da ne boš naknadno ugotovil, da motorja ni moč preklapljati zvezda-trikot).
Citiram:
kako vezem dekompresijski ventil in stikalo na kompresorju
Ugibam, da gre za zračni kompresor. Imam prav? Načeloma dovod napetosti priključiš na tlačno stikalo, s tlačnega stikala pa gre odvod (kabel) pa na motor.
Za izpust tlaka iz glav povežeš s cevko ustrezna priključka na tlačnem stikalu in nepovratnem ventilu na rezervoarju zraka.
Offtopic: misliš uporabiti ta motor za pogon kompresorja? Tlačno stikalo poskrbi za vklop in izklop motorja. Kdo bo pa zvezda-trikot stikalo preklapljal? Think
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kalcan
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 02 Mar 2012 16:39
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.04

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 12, 2013 3:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali ima kdo shemo kako zvezati zvezda/trikotz kotaktorji? Tlačno stkalo naj bi imel funkcijo vklop/izklop kontaktorja. Dekompresiski ventil pa rabi samo fazo ter nulo in se vklopi ko neha polniti kompresor.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 12, 2013 7:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pišem s telefonom, zato sam poišči gugl sliko "delta star schematic". Iščeš shemo s tremi kontaktorji in časovnim relejem z zakasnjenim vklopom.

Ko boš torej imel shemo ...

Dekompresijski ventil je običajno n.o. (normalno odprt), zato ga vežeš vzporedno k tuljavi kontaktorja za vklop trikota.

Tipko za vklop nadomesti s klecnim stikalcem.
Z njim boš vklapljal in izklapljal kompresor, če nimaš grebenastega glavnega stikala.

Tlačno stikalo vežeš zaporedno s klecnim stikalcem. Ko bo tlak dosežen, mora prekiniti napajanje kontaktorjem. Torej vežeš žici na Com in n.c. kontakta tlačnega stikala.

N.C. tipko za izklop lahko kar direktno prevežeš, ker bo tlačno stikalo opravljalo enako funkcijo namesto nje.

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
freshman
Član
Član



Pridružen-a: Tor 16 Mar 2010 0:16
Prispevkov: 149
Aktiv.: 0.80
Kraj: Notranjska

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 12, 2013 8:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dekompresijski ali razbremenilni ventil vežeš tako kot ti je igo odgovoril in sicer vzporedno z trikotom.
Zakaj ? Med zagonom mora biti ta ventil odprt da se kompresor lažje zažene in mu ni potrebno zraka tlačiti direkt v posodo temveč tisti čas ko je motor v zvezdi zrak delno izhaja na razbremenilnem ventilu. Ko pride do preklopa v trikot se ta ventil zapre in zrak gre direktno v posodo.
Ali boš delal avtomatski preklop zvezde trikot ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.59
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 12, 2013 8:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da nimaš ti slučajno že v tlačnem stikalu vgrajen razbremenilni ventil, pa tega ne veš. Namreč mogoče ti to prihrani malce komplikacij.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
freshman
Član
Član



Pridružen-a: Tor 16 Mar 2010 0:16
Prispevkov: 149
Aktiv.: 0.80
Kraj: Notranjska

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 12, 2013 9:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PZUFIC je napisal/a:
Da nimaš ti slučajno že v tlačnem stikalu vgrajen razbremenilni ventil, pa tega ne veš. Namreč mogoče ti to prihrani malce komplikacij.


Mislim da 7,5kW motor ne žene tako majhnega kompresorja kjer bi bil montirano tlačno stikalo z vgrajenim razbremenilnim ventilom .
Sklepam po moči motorja,da je vsaj dvobaten kompresor z 200 litrskim rezervoarjem.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kalcan
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 02 Mar 2012 16:39
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.04

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 12, 2013 9:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Motor poganja trobaten motor in ima posebej razbremenilni ventil. Freshman kako to misliš avtomatski preklop zvezda/trikot? Pripel sem shemo mi lahko poveste ali je prava?


LC3_D503_Star_Delta_Reduced_Voltage_Starter_634547994229593789_1.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  28.67 KB
 Pogledana:  33 krat

LC3_D503_Star_Delta_Reduced_Voltage_Starter_634547994229593789_1.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
freshman
Član
Član



Pridružen-a: Tor 16 Mar 2010 0:16
Prispevkov: 149
Aktiv.: 0.80
Kraj: Notranjska

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 12, 2013 10:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem enega zvezal takole samo da je bil dvobaten :

Vklop je popolnoma avtomatski . Kot glavno stikalo sem uporabil navadno stikalo ki vklopi 24v trafo in da predpogoj da zadeva deluje.Tlačno stikalo vklaplja (preko 24v napajanja ) glavni K1 in kontaktor zvezde K2 ter sproži časovnik za preklop med zvezda trikot K3. Po prednastavljenem času pride do preklopa in ker sem dal na kontaktor trikot K3 kontaktno razširitev sem uporabil en NO kontakt da sprožim razbremenilni ventil . Ta ventil je v izklopljenem stanju odprt.Nastavljiv časovnik je prišel prav ker sem ga moral kar malo povečati ker je drugače spodbijalo varovalke. Na objektu kjer je kompresor ni bilo prav močne elektrike in ker se kompresor vklaplja občasno in v delavnici že delujejo stroji se je kaj hitro zgodilo da so počepnile vhodne varovalke d'oh! če nisem pustil da se kompresor dobro zavrti v zvezdi !
Za dodatek Whistle sem z pomožnim kontaktom NO na K2 povezal elektro ventil ki v zagonski sekvenci iz rezervoarja izpušča kondenz ki se nabira na dnu posode.Vmes je stikalo za vklop ali izklop te funkcije ki pride prav v vročih poletnih dneh.
Cena.........kar drag štos Shocked !

Citiram:

Freshman kako to misliš avtomatski preklop zvezda/trikot?
Avtomatsko mislim na to da uporabiš časovnik ki ti preklopi iz zvezde v trikot ker skoraj ne vidim razloga da vežeš tako drage kontaktorje potem pa jih ročno prožiš !
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zoran
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Nov 2004 14:44
Prispevkov: 550
Aktiv.: 2.32
Kraj: SG

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 12, 2013 10:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, vezava je prava, vendar je tu narisana samo moč, ne pa tudi krmiljenje kontaktorjev.
Bilo bi pa tudi dobro vedeti kakšen bo režim delovanja kompresorja. Kot je razvidno, to ni nek mali kompresorček in na takšnih velikih je delovanje izvedeno v smislu neprestanega delovanja in se glede na pritisk v rezervoarju krmili samo razbremenilni ventil. To pomeni, da ko je dosežen zgornji pritisk se odpre razbremenilni ventil in kompresor deluje "na prazno" (ne polni rezervoarja, vrti pa se). Ko pritisk pade na spodnjo mejo, pa se vklopi ventil in kompresor polni rezervoar. S tem se izogne pogostim zagonom motorja. Če pa dalj časa ni porabe zraka in s tem padca pritiska, pa se kompresor (motor) ustavi.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kalcan
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 02 Mar 2012 16:39
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.04

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 12, 2013 10:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No tako kot je napisal freshman bi rad. Vendar ker sem kontaktor videl le na videz bi rabil bolj podrobno razlago priključitve krmiljenja. Močnostni del mi je jasen.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.97

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 13, 2013 8:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kontaktor je samo en večji rele.

Ima močnostne kontakte - za vklop naprave- , ki jih krmiliš (preklopiš) z napetostjo, pripeljano na kontaktorjevo tuljavico. Ko tuljavica izgubi napetost, se močnostni kontakti postavijo nazaj v mirovno stanje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
6dan8
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53
Prispevkov: 1053
Aktiv.: 5.99
Kraj: Goriška

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 13, 2013 10:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
razlago priključitve krmiljenja
Ker ena slika pove več kot tisoč besed, poglej stran 10 v spodnjem pdf-ju.
(Pa brez panike; z malo potrpljenja in zbranosti se da narediti marsikaj... Wink )



Kontaktorske kombinacije_SLO.pdf
 Opis:
Vezava krmilja zvezda-trikot: stran 10

Download
 Ime datoteke:  Kontaktorske kombinacije_SLO.pdf
 Velikost datoteke:  670.59 KB
 Downloadano:  33 krat

Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
laura
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48
Prispevkov: 1954
Aktiv.: 10.78
Kraj: Sobota

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 13, 2013 4:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

freshman,tu je K2 trikot in K3 zvezda.
Pa mešate tudi tlačna stikala,razbremenilne ventile (da ni to varnostni?).

_________________
Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kalcan
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 02 Mar 2012 16:39
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.04

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 13, 2013 7:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne morem odpret teh dodatek sem pa dodal svojo sliko ki sem jo malo preuredil ali bi bila ta vezava uredi ?


1222362050_001.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  36.76 KB
 Pogledana:  21 krat

1222362050_001.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 14 Ur


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group