Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
infernal Član


Pridružen-a: Pet 29 Jun 2007 0:46 Prispevkov: 239 Aktiv.: 1.09 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Okt 19, 2013 10:58 pm Naslov sporočila: Simbol |
|
|
Zdravo, v priloženem načrtu se nahaja simbol z oznako FR1, pa me zanima kaj predstavlja.
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
nacrt.pdf |
Velikost datoteke: |
1.3 MB |
Downloadano: |
83 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
krko Član

Pridružen-a: Sob 15 Sep 2012 22:19 Prispevkov: 451 Aktiv.: 2.90 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: Sob Okt 19, 2013 11:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Živjo!
Jaz mislim da je to simbol na NC (normal closed) tipko. Upam da se ne motim.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
infernal Član


Pridružen-a: Pet 29 Jun 2007 0:46 Prispevkov: 239 Aktiv.: 1.09 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Okt 19, 2013 11:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tipke ima drugače označene, tako da tipka ni.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
krko Član

Pridružen-a: Sob 15 Sep 2012 22:19 Prispevkov: 451 Aktiv.: 2.90 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: Sob Okt 19, 2013 11:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Potem pa je mogoče kakšna kotva od katerega izmed relejev na vezju.. toliko lahko pomagam z mojim znanjem...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.96 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Okt 19, 2013 11:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pretokovna ali termična zaščita motorja - verjetno bimetali motorjev.
Poglej na prvih 10. listih te dokumentacije ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
infernal Član


Pridružen-a: Pet 29 Jun 2007 0:46 Prispevkov: 239 Aktiv.: 1.09 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Okt 19, 2013 11:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Res je Iztok, veš mogoče kaj več o tej mašini ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.96 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Okt 19, 2013 11:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vem le to, da se gre za malo večji rezkar/horizontalni vrtalnik nemške izdelave - rabljene kitajčki zadnje čase na veliko prodajajo.
In, da je elektro načrt tak kot mora biti. Seveda, če je kompleten ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
infernal Član


Pridružen-a: Pet 29 Jun 2007 0:46 Prispevkov: 239 Aktiv.: 1.09 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Okt 19, 2013 11:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prav veš ta stroj ima eno pumpo katera se vklopi ko vklopiš stroj, dela par sekund in se izklopi. Težava je, da se pumpa noče izklopit in zaradi tega stroj ne obratuje. Zdaj pa nevem kaj je pogoj da se izklopi, logično bi bilo tlačno stikalo vendar ga jaz v načrtih ne vidim. Si mogoče imel kdaj podoben problem ? Imam tudi načrte v PDF če bi si mogoče vzeli malo časa in pogledali.
Hvala vsem za pomoč.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.96 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Okt 20, 2013 12:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Zadeva je krmiljena z Mitsubishi PLCjem. Mogoče bi se videlo kaj iz načrtov, še več pa iz listinga programa.
Tako iz prakse ... nemci za mazanje strojev veliko uporabljajo centralno mazanje z dozirnimi mazalicami na koncu mazalnih vej. Ta sistem deluje tako, da črpalka v glavni vod in do vseh mazalic načrpa olje do določenega pritiska, ki ga zazna tlačni senzor in črpalko ustavi ob doseženem nastavljenem tlaku. V tem času pa se te mazalice napolnejo z oljem, a so zaprte dokler pritisk olja ne pade. Šele potem olje iz njih izteče na točke, ki potrebujejo mazanje. Te mazalice pa so različnih volumnov. Na ta način dosežejo, da se vse točke stroja namažejo s točno določeno količino olja ne glede na dolžino in presek mazalnih cevi.
Če je uporabljen ta sistem so možne sledeče okvare:
- premalo olja za mazanje
- okvara črpalke (mehanska - zobniki), ki ni sposobna dati dovolj velikega tlaka
- pokvarjen senzor tlaka
- puščanje cevi/spojev ali mazalk (kakšna je ostala odprta) za mazanje
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
infernal Član


Pridružen-a: Pet 29 Jun 2007 0:46 Prispevkov: 239 Aktiv.: 1.09 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Okt 20, 2013 12:45 am Naslov sporočila: |
|
|
Načrt je na voljo tukaj, na shemi nikjer ne vidim tlačnega stikala. Ladder diagram pa premalo poznam da bi si z njim lahko kaj pomagal, je priložen zraven načrta. Pumpa je ziher vredu, ostale stvari pa bom pregledal ko bom prišel do stroja. Bi vas prosil če bi lahko malo ladder diagram pogledali kakšni moraj bit pogoji.
Hvala za napotke.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.96 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Okt 20, 2013 12:59 am Naslov sporočila: |
|
|
infernal je napisal/a: |
... ta stroj ima eno pumpo katera se vklopi ko vklopiš stroj, dela par sekund in se izklopi. Težava je, da se pumpa noče izklopit ... |
Na strani 20 so TRI pumpe. Katera zdaj ne dela pravilno?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
infernal Član


Pridružen-a: Pet 29 Jun 2007 0:46 Prispevkov: 239 Aktiv.: 1.09 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Okt 20, 2013 1:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Headstock oil pump.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.96 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Okt 20, 2013 6:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
To je črpalka krmiljena s kontaktorjem KM11 katerega vključuje PLC izhod Y25.
V programu se ta izhod krmili preko časovnika T7 ki ga starta merker/flag M0041. Ta merker pa krmili še cela kopica drugih. To se vidi na strani 37 (44 of 72).
Tukaj se zadeva preveč razveja, da bi jo bilo smiselno ugibat po načrtu brez funkcije SEARCH in STATUS za kar bo potreben priklop laptopa z ustreznim programom in kablom.
Vse kar lahko storiš, če tega nimaš je to, da preveriš vsa stikala po stroju, če pravilno (električno in mehansko) dajejo signale v PLC. Narisani so na straneh 17, 18 in 19 tvojega PDFja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
infernal Član


Pridružen-a: Pet 29 Jun 2007 0:46 Prispevkov: 239 Aktiv.: 1.09 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pon Okt 21, 2013 7:37 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za tole, bom pogledal.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|