 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2007 11:57 am Naslov sporočila: Bimetal |
|
|
Rabil bi avtomatski bimetal za motor 7 kW.Ko sem delal omarico mi je prodajalec prodal navadnega,ceprav sem mu povedal,da rabim takega,ki sam vklopi nazaj
Priporocal bi se za kaksno oznako,proizvajalca,... _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2007 12:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Se to-vezan je z kontaktorjem _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2007 12:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Z avtomatskimi bimetali imam sam sicer zelo slabe izkušnje. Oznaka iskrinega, ki bi ustrezal TRB14 / KNL 30 ***Klik*** _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.40
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2007 12:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
poglej na mororju, kolk amperov vlece... kW in bimetal nimata nic skupnega
kaksen zagon imas sploh? direktni ali zveza-trikot? _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2007 1:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bom pogledal za tega TRBja
@gumby-motor je stalno vezan v trikot,saj je 380-600 v(ali kaj ze?),tok pa je na cca.12A ,ne vem iz glave  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SCORPION Član

Pridružen-a: Pon 10 Okt 2005 17:35 Prispevkov: 27 Aktiv.: 0.11
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2007 9:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
eni bimetali imajo možnost obeh nastavitev reseta,ročni ali avtomatski. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.40
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2007 10:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
trb14 ima moznost nastavitve rocno ali avtomatsko.
ce se motor zaganja direktno, potem vzemi bimetal, ki ustreza nazivnemu toku motorja - poglej tocno na tablici motorja in toliko nastavi tud na bimetalu. tok je takole od oka ponavadi 2x vec od moci v kW, torej 15A v tvojem primeru (10-16A bimetal bos rabil)
kontaktor pa vzemi malo mocnejsi, kaksen KNL30 recimo (direkten zagon 7.5kW motorja ima kar lepo konico) _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|