 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jozko Član

Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 11:29 Prispevkov: 71 Aktiv.: 0.32
|
Objavljeno: Sre Jul 18, 2007 9:37 am Naslov sporočila: |
|
|
Živjo!
Imam eno veliko težavo.
Pri veliki vročini kadar imam avto na soncu se mi zatakne ključ.
Problem je v ključavnici, ker se mi ključ noče obrniti.
Ko ključ malo po... se mi navadno obrne, včeraj pa sem zato porabil
več kot 1h.
Probal sem z rezervnimi ključi pa je isto sranje tako, da je vzrok v ključavnici.
Ker za podobne probleme na servisu zaračunajo minimalno (po moji oceni) 300EUR, bi to raje popravil doma.
Okoli volana sem že pobral plastiko dol zdaj pa ne znam sneti ključavnice ven.
Vem, da mora biti, če hočem ven vzeti ključavnico v njej ključ obrnjen naprej
in vsi vijaki odšrafani vendar ključavnice še zmeraj noče ven.
Zdaj pa me zanima še to ali je kakšna možnost, da bi ključavnico popravil:
jo kako spihal namazal ali pa moram na nek način ključavnico prevrtati, da bi se prosto vrtela.
Če se jo, da kako prevrtati bi prosil še za ta opis.
Avto ima že sam po sebi neki kodno varovan užig tako, da imam potem pri tej
varijanti še eno možnost zaščite.
Zanima me tudi možnost zamenjave ključavnic iz vrat in tiste pri kontaktu ali pa
katera koli druga ideja.
Samih klučavnic (kontakt, vrata, prtlažnik) pa ne bi menjal, ker je za moje pojme preveč denarja in samega dela.
Imam laguno 95 letnik.
Hvala in LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Sre Jul 18, 2007 10:34 am Naslov sporočila: |
|
|
Na internetu poglej, kako so narejene klučavnice. Na googlu išči lock assembly in podobno. Če veš približno, kako je ključavnica narejena jo je lažje popraviti. Razložit po forumu se skoraj ne da. Pihanje v ključavnico ni prava stvar, ker smeti spraviš še globlje v mehanizem. Mazanje prilepi svinjarijo v ključavnico, da smeti ostanejo notri.
Za hec podri kakšno staro cilindrično klučavnico. Ko dojameš, kako je narejena, je vse lažje.
Pri enih avtomobilih sem videl da je bila ključavnica privita z vijakom, pri katerem se ob zategovanju namenoma odlomi del glave, pa ga je kasneje zelo težko odviti, ker nima več utora za ključ.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bostjang Član

Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 14.64 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Pet Jun 20, 2008 3:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
jozko: Ali ti je uspelo odmontirati ključavnico?
Jaz imam malo hujši problem. V ključavnico ključ naenkrat ne gre več do konca, manjka nekaj mm. Izgleda, da je na koncu nek kovinski del. Kot sem bral na nekem forumu, gre zelo verjetno za obrabljen cilinder, ki je padel v režo za ključ. Tam je tudi navodilo, kako sneti ključavnico. Potem naj bi se dotični cilinder odstranil in s tem bi bila ključavnica enostavno popravljena.
Problem je, da jaz ključa ne morem obrniti, da bi potem lahko snel ključavnico.
Kakšna ideja kako v tem primeru sneti ključavnico, po možnosti brez uporabe težkega orodja?
Mogoče z bump tehniko in ustrezno modificiranim ključem?
Gre za Renault 19. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sailor Član


Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38 Prispevkov: 698 Aktiv.: 2.94 Kraj: Ljubljana-Moste
|
Objavljeno: Pet Jun 20, 2008 4:21 pm Naslov sporočila: Ideja brez garancuje |
|
|
Nikoli se ne ve ...
Kaj pa 10-minutno intervalno sesanje s sesalcem in ozko sobo?
gl, DD+ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bostjang Član

Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 14.64 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Sob Jun 21, 2008 9:51 am Naslov sporočila: |
|
|
Pravkar sem rešil problem... brez uporabe težkega orodja ali demontaže ključavnice.
Rešitev sem našel na tem forumu. Ta problem obstaja pri Neumanovih ključavnicah (Renault in Peugeot), ki imajo na koncu ključa luknjico. Ko se ključ vstavi, porine zatič, ki se potem usede v luknjico. Problem se pojavi, ko zatič ostane na dnu ključavnice, zaradi česar ključa ni mogoče ponovno vstaviti. Zatič je potrebno s kljukico vrniti v pravilen položaj.
Zasilna rešitev (A in B) je tudi predelava ključa, tako da ima nakoncu vilice. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bart Neznanec

Pridružen-a: Tor 26 Avg 2008 7:58 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.00 Kraj: Vipava
|
Objavljeno: Tor Avg 26, 2008 8:17 am Naslov sporočila: Kljucavnica za kontakt se zatika |
|
|
Pozdravljeni!
Ker sem nov na tem forumu se že takoj opravičujem za morebitne napake.
Imam eno vprašanje za Bostjang-a (ali pa morda ve kdo drug).
Tudi sam imam problem, ker ne morem pahniti ključa do konca v ključavnico. Na googlu (lock assembly) sem iskal kakšno skico, kjer bi bilo razvidno kam je potrebno pahniti zatič (gor, dol, levo, desno?) da sede na svoje mesto, vendar je nisem našel.
Bostjang, ker praviš da si pri sebi rešil ta problem, te prosim, če bi mi lahko posredoval link do kakšne skice ali pa besedno opisal, kako rešiti problem.
Že vnaprej se zahvaljujem za odgovor.
Lep pozdrav
Bart |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bostjang Član

Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 14.64 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Tor Sep 02, 2008 11:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Povezavo na forum, kjer sem našel rešitev, sem navedel že pri mojem zgornjem sporočilu.
Da veš kaj narediti, pride zelo prav poznavanje kako je ključavnica narejena.
Ko ključ vstaviš v ključavnico, ključ porine zatič, ki se tudi usede v tisto luknjico na koncu ključa. Ko je ključ obrnjen, je zatič blokiran v končni poziciji, zato ključa ni mogoče izvleči (drži ga zatič).
Ko pride do zgoraj omenjenega problema, zatič nekako ostane na dni ključavnice in obrnjen tako, da je tisti del, ki pride v luknjico v reži ključavnice, zaradi česar ključa ni mogoče vstaviti.
Potrebno si je narediti majhno orodje. Jaz sem vzel navadno bakreno olupljeno žico debeli 0,5-1,0 mm in jo na koncu (ca. 3 mm) ukrivil za 90 stopinj. S tem sem tisti zatič potegnil nazaj gor in obrnil v pravilen položaj. Uspelo mi je v drugem poskusu (potem ko sem skrajšal žično kljukico).
Na forumih omenjajo tudi širitev luknjice v ključu do konca ključa, vendar tega ne priporočam zaradi enostavnosti zgornje rešitve in večje krhkosti ključa. Kljukico pa imaš tako ali tako lahko vedno v avtu, če se ti to ponovi na terenu.
Na koncu sem ugotovil, da sem bil najverjetneje sam kriv za nastalo situacijo. Z normalno uporabo se ključavnica ni nikoli zataknila. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|