Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
R.P. Član

Pridružen-a: Čet 21 Apr 2005 19:26 Prispevkov: 98 Aktiv.: 0.41 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Pon Sep 17, 2007 9:11 am Naslov sporočila: Nastavitev na ksenon luči |
|
|
Pri Audiju Allroad 4B so se menjale prednje halogenske luči z ksenonskimi sicer vse deluje (ima že original pranje luči in nastavljanje po višini)le javlja napako pregorele žernice.
Bi bil kdo pripravljen dati navodila v katerem modulu in skupini se to nastavlja
LP Robert _________________ Rešitev problema spremeni bistvo problema. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
surla Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 15:22 Prispevkov: 722 Aktiv.: 3.05 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Sep 17, 2007 10:15 am Naslov sporočila: |
|
|
Paralelno novi luči boš moral dodati nekaj bremena , da ti elektronika ne bo zaznavala prenizkega toka.Dodaš lahko upore , a problem je ker rabiš dodati kakih 20W.
Kupi 4 upore 22 ohmov 5W in jih priklopi vzporedno na isti žici kot je napajama xenon žarnica.
Ker se bodo greli jih montiraj nekam na pločevino.
To je za eno žarnico.Za drugo napravi isto. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
R.P. Član

Pridružen-a: Čet 21 Apr 2005 19:26 Prispevkov: 98 Aktiv.: 0.41 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Pon Sep 17, 2007 12:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj bi dajal upore in simuliral večjo porabo če se da zadevo programsko nastavit.
Imam program vag-com in kabel samo ne vem v katerem kanalu se to nastavlja.
LP Robert _________________ Rešitev problema spremeni bistvo problema.
Nazadnje urejal/a R.P. Pon Sep 17, 2007 3:24 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
surla Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 15:22 Prispevkov: 722 Aktiv.: 3.05 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Sep 17, 2007 2:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aha ,no potem pa kar programsko nastavi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.69 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pon Sep 17, 2007 2:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meni se zdi neumno trošiti dodatno energijo kot toploto. Vse se plača.
Predvidevam, da se da v računalniku nastaviti drugo mejno vrednost? Ali pri računalniku zamenjaš Shunt upore za merjenje toka.
Iztok bo verjetno vedel kaj več povedat... _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.12 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Tor Sep 18, 2007 3:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moje izkusnje
Dobil sem ze vgrajene xenonske luci v Alfi romeo. Sicer zadeva lepo sveti, ampak od same vrocine mi ze pocasi odpada premaz na parabulah. Sedaj ne vem, koliko casa so te zarnice notri. Razmisljam, da bi jih vrgel ven.
Kako je reseno, da ne zaznava pregorele zarnice pa ne vem. Zunaj ni nic videti. Ocitno je moje vezje ze tako napravljeno. _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
galaktik Neznanec

Pridružen-a: Sre 12 Sep 2007 12:56 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02 Kraj: Zidana Gora
|
Objavljeno: Pet Sep 28, 2007 6:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
@RP:
Z adaptacijo lahko posegas v nivelacijo, medtem ko v predstikalno napravo (menim) da nimas vstopa. Ce ti ne uspe drugace, skusaj s prekodiranjem ecu luci, samo nekje najdi podoben avto in skopiraj koding (za npr. 4b0-x008 je 00016 za quattro in 00015 za sprednji pogon).
Sicer:
"55" enters the address word "Headlight range control".
ch#001
1 = Voltage supply in V
2 = Voltage dipped beam
via terminal 56b in V
3 = Speed in km/h
ch#002
1 = Voltage front level sender in V
2 = Voltage rear level sender in V
3 = ADP. runs or ADP. OK.(motorcka)
Na koncu ti mocno svetujem obisk servisa, ali npr. rsrmotorsports.
Verjamem, da si kupil boschovo predstikalno in original zaromete, in da torej ne govoriva o "zamenjal sem H7 zarnice s H7 na katerih pise xenon".
@simon:
xenonske sijalke ne povzrocajo tezav na parabolah, saj imajo 20W manjso elektricno moc kot halogenske zarnice.
Na kateri Alfi pa imas ti hid? Tezko se spomnim, katere sploh imajo parabole, vecina jih je z leco, mar ne? Preberi se tistile stavek malo visje.
In en dolg thread v taistem forumu na taisto temo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.12 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Pet Sep 28, 2007 7:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Grejejo, grejejo, pa se kako!
Alfa 156. Je tip pred mano vrgel ven halogensko (sedaj niti ne vem kaj za ena je original notri) in ugradil xenonske. Parabola pa je v blizini zarnice ze malce nazrta. Jaz sklepam da je nanos odpadel od previsoke temperature zarnice. _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Sep 28, 2007 7:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
@SimonS, kot je napisal @galaktik, temperatura xenonk gotovo ni vzrok za poškodbe parabole. Tudi sam imam namesto H7 vgrajene HID, ki oddajajo skoraj pol manj temperature. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sulc Član


Pridružen-a: Pet 28 Jan 2005 20:34 Prispevkov: 473 Aktiv.: 2.00
|
Objavljeno: Pet Sep 28, 2007 11:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Očitno nekateri še vedno ne ločijo 100w halogenk in ksenonk. Prve imajo slabe učinke na parabolo. _________________ LP Aljaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Sep 29, 2007 12:36 am Naslov sporočila: |
|
|
sulc je napisal/a: |
Očitno nekateri še vedno ne ločijo 100w halogenk in ksenonk. Prve imajo slabe učinke na parabolo. |
In kje so se do sedaj v tej temi omenjale 100W halogenke?  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sulc Član


Pridružen-a: Pet 28 Jan 2005 20:34 Prispevkov: 473 Aktiv.: 2.00
|
Objavljeno: Sob Sep 29, 2007 2:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Omenjale so se zakurjene parabole. Tipično za super duper halogenke. _________________ LP Aljaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.12 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Ned Sep 30, 2007 12:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pojma nimam, kaj je bilo prej notri...... Jaz sem kar avtomatsko krivil xenonke za to...  _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dr.otkar Član

Pridružen-a: Ned 26 Nov 2006 22:31 Prispevkov: 30 Aktiv.: 0.13 Kraj: nekje ob reki savi
|
Objavljeno: Ned Sep 30, 2007 2:02 pm Naslov sporočila: ksenon ? |
|
|
Kot se spomnim ima allroad v avtu vgrajen bodc control modul ki krmili vse zadeve in tudi luči.
Napetost na žarnice prihaja preko switcherja v tem modulu, ki tudi registrira napake na žarnicah.
Direkten priklop HID-a na ta sistem povzroči okvaro tega modula (odpoved brisalcev), zato se v ta namen vmes vgrajuje module ki preprečujejo ta pojav.
Zadeva dovaja štartni tok iz akuja potem pa preklopi na original napejavo (enostavna razlaga).
Mislim da se da zadevo tudi programsko spremeniti vendar ne vem točno kje.
Tej škatli je treba dopovedati da avto nima več halogenk in s tem dnevnih luči ki dobijo manjšo napetost, ampak ksenon.
Bom pogledal če v tehničnih knjigah za servise kaj piše.
Glede uporov.......GROZA da sploh kdo misli na kaj takega. _________________ mislim, da imaš zamašeno žico ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
R.P. Član

Pridružen-a: Čet 21 Apr 2005 19:26 Prispevkov: 98 Aktiv.: 0.41 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Ned Okt 14, 2007 11:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Res razlaga simbola kratka luč in puščici gor in dol je bila napačna.
Ta simbol ne pomeni da je pregorela žarnica ampak da je napaka na regulatorju višine luči.
Napaka je nastala ker je verjetno nekdo med menjavo luči dal kontakt.
Po brisanju napak v modulu 55 se napaka več ne izpisuje.
Pa tudi stikalo za preklop je če se ne motim še mehansko tako da je bila prva diagnoza povsem napačna.
LP Robert _________________ Rešitev problema spremeni bistvo problema. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|