 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
webmartin Član



Pridružen-a: Sre 04 Feb 2004 16:19 Prispevkov: 375 Aktiv.: 1.58 Kraj: Zg. Polskava
|
Objavljeno: Pon Okt 08, 2007 2:07 pm Naslov sporočila: Naletno stikalo |
|
|
Pozdravljeni,
glede na kaos ki se dogaja na naših cestah in pogosto silovito zaviranje (ko se kolona naenkrat ustavi) bi mi pogosto prišlo prav "naletno stikalo".
Namen tega stikala bi bil vklop vseh štirih smerokazov pri silovitem zaviranju, ko ti zmanjka časa za pritisk na že vgrajeno stikalo za vse štiri smerokaze (mislim, da ima to serijsko vgrajeno Renault..)...
A je kdo to naredil sam, oz. a se da to že kje kupiti?? _________________ Lep pozdrav,
webmartin |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.56
|
Objavljeno: Pon Okt 08, 2007 3:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Senzor pospeska (vprasaj Tomaza - Silica) + mikrokontroler + rele. _________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Pon Okt 08, 2007 3:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da se tudi bolj "elektronsko" napraviti :
Senzor pospeška je lahko utež na primernem stikalu.
Primerno stikalo pa je tako, ki se zaskoči, ko je pritisnjeno - gobica za hitri izklop, ali stikalo z mehanizmom, kakršen je pri kemičnem svinčniku.
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.56
|
Objavljeno: Pon Okt 08, 2007 5:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa ta stvar deluje (ugasne), ko se enkrat zaskoci ? A ne bi bilo boljse uporabiti tipko + monostabil za podaljsanje impulza ? _________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Roadracer Član


Pridružen-a: Ned 16 Okt 2005 18:41 Prispevkov: 482 Aktiv.: 2.03 Kraj: LJ/Litija
|
Objavljeno: Pon Okt 08, 2007 8:29 pm Naslov sporočila: Re: Naletno stikalo |
|
|
webmartin je napisal/a: |
mislim, da ima to serijsko vgrajeno Renault.. |
Čez moje roke je šlo že veliko Renaultovih vozil raznih modelov pa nikoli mi ni uspelo zagnati sistema za vkop vseh 4 utripalk... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70790.70
|
Objavljeno: Pon Okt 08, 2007 8:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Pon Okt 08, 2007 9:57 pm Naslov sporočila: Re: Naletno stikalo |
|
|
Roadracer je napisal/a: |
webmartin je napisal/a: |
mislim, da ima to serijsko vgrajeno Renault.. |
Čez moje roke je šlo že veliko Renaultovih vozil raznih modelov pa nikoli mi ni uspelo zagnati sistema za vkop vseh 4 utripalk... |
Renault Megane (predzadnji letnik) to preverjeno ima vgrajeno in deluje! Probi pri 100km/h na polno po bremzah stopit... _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Pon Okt 08, 2007 11:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sokrat je napisal/a: |
Kako pa ta stvar deluje (ugasne), ko se enkrat zaskoci ? A ne bi bilo boljse uporabiti tipko + monostabil za podaljsanje impulza ? |
Gobico se zavrti, "kemični svinčnik" pa še enkrat pritisne. Stikalo mora biti čim bližje obstoječemu stikalu, da sta smiselna.
Ko se po ostrem zaviranju stanje umiri, se pač izklopi utripalke, če je treba.
C5 ima neomejen čas, ko se enkrat vklopi.
Kaj pa če pojemek nastane zaradi trčenja? Potem je bolje, da ostane prižgano do ročnega izklopa (sploh ponoči, ali če voznik tega ni več sposoben sam storiti - pri resnejših trkih).
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pon Okt 08, 2007 11:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prakticiranje z naslonskim stikalom ne bi obrodilo želja, saj bi tako stikalo sprožilo utripanje že, če bi se peljal počasi in npr. na hitro zaviral zaradi pešca, torej bi bila zavorna pot npr. le 5m, in vozila za tabo bi vozila počasneje kot na avtocesti.
Za takšne stvari je res najbolje uporabiti senzor pospeška, s katerim bi točno kalibliral zavorno pot pri veliki hitrosti. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Okt 08, 2007 11:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pojemek je lahko pri zaviranju na 20km/h enak tistemu pri 100km/h ... samo čas je različen ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
webmartin Član



Pridružen-a: Sre 04 Feb 2004 16:19 Prispevkov: 375 Aktiv.: 1.58 Kraj: Zg. Polskava
|
Objavljeno: Tor Okt 09, 2007 10:43 am Naslov sporočila: |
|
|
Mehanska rešitev: opeka obešena na gumico nad stikalom....
Elektronska rešitev pa vsekakor s senzorjem pospeška (npr. ADXL150).
Mislim, da je bil nekoč objavljen članek na to temo z uporabo Bascom-a...
A se kdo spomni tega??? (ali pa se mi je le sanjalo..). _________________ Lep pozdrav,
webmartin |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|