 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
krneki10 Član

Pridružen-a: Sre 20 Jun 2007 12:41 Prispevkov: 85 Aktiv.: 0.39
|
Objavljeno: Pon Mar 17, 2008 7:26 pm Naslov sporočila: Prezimovanje skuterja - kratek stik |
|
|
Odkar sem zadnjič zagnal svoj skuter je preteklo že kar nekaj mesecev, mislim da je bilo to nazadnje jeseni. Danes pa sem ga poskusil zagnati, a žal brez uspeha. Skuter namreč veselo kuri varovalke, praktično iskre začnejo leteti že takoj ko se kontakti varovalke dotaknejo + in -, nato pa 10A varovalka pregori.
Imam pa alarm na skuterju in ta mi je že jeseni spraznil akumulator do konca. Seveda je bil čez celo zimo priklopljen, tako da je iz mojega 5Ah gelnega akumulatorja iztisnil poslednji elektronček. S polnilcem za NiCd mi ga je uspelo napolniti na 12V, tako da žarnica na njim brez problema sveti. Vem, bo treba kupit novega, ampak vseeno.
Med zimo na skuterju nisem nič šaril, poleg tega je bil tudi vseskozi garažiran.
Ali ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo narobe oz. kje se sploh naj lotim problema? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
integrerc Član



Pridružen-a: Sob 23 Sep 2006 14:50 Prispevkov: 424 Aktiv.: 1.86 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pon Mar 17, 2008 8:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče bo lažje kdo pomagal, če bi povedal kakšen skuter je to!? _________________ Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kosmit Član

Pridružen-a: Ned 01 Maj 2005 13:27 Prispevkov: 103 Aktiv.: 0.43 Kraj: N.G.
|
Objavljeno: Pon Mar 17, 2008 8:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prvo moraš lokalizirati zadevužico katera ti "kuri" varovalke.
Zaporedno z akumulatorjem veži močnejšo žarnico ( npr. 12V 20W) in nato boš moral veselo odklapljati žice in preizkušati kje je problem. Če je kratki stik, kar se mi zdi da je ti bo žarnica zasvetila z vso močjo.
Poskušaj za začetek odklopiti alarm. Če ti je akumulator spraznil "na suho" je po vsej verjetnosti tam problem. Normalen porabnik ne bo skoraj nikoli do konca spraznil akumulator.
Vizualno preglej žice katere se dotikajo kovinskih delov, te so tudi dostikrat "zdrsane"( poškodovane tako da gleda baker ven).
L.P.
Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Pon Mar 17, 2008 9:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preglej žice, možno je tudi, da ti je kakšen glodalec prišel zraven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
krneki10 Član

Pridružen-a: Sre 20 Jun 2007 12:41 Prispevkov: 85 Aktiv.: 0.39
|
Objavljeno: Pon Mar 17, 2008 10:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da so glodalci izključeni v tem primeru. Bom pa še vseeno pogledal
Skuter je gilera runner letnik 2000.
Ko sem meril napetost akumulatorja preden sem ga dal polnit, je bila ta okrog 1V. Kako to misliš zaporedno z akumulatorjem? Ni mi jasno, med čim točno moram vezati žarnico. Odklopim vse žice, vežem plus žarnice med akumulatorjem in varovalko, minus pa direktno na akumulator in ko bo na izhodu kratek stik, bo čez žarnico stekel velik tok? Je pa malo problem, ker skuter nima vsake žice povezane posebej, ampak samo en konektor, ki sklene žice med seboj.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Mar 17, 2008 10:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
krneki10 je napisal/a: |
Ko sem meril napetost akumulatorja preden sem ga dal polnit, je bila ta okrog 1V. |
Potem ga lahko le še v smeti zabrišeš, ker je uničen. Če je akumulator več kot 2 dni izpraznjen se uniči. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kosmit Član

Pridružen-a: Ned 01 Maj 2005 13:27 Prispevkov: 103 Aktiv.: 0.43 Kraj: N.G.
|
Objavljeno: Pon Mar 17, 2008 11:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žarnica je zaščita da ne boš pogosto menjal varovalk.
Moral boš ločiti porabnike med seboj. Eden izmed njih je okvarjen ali pa ima stik.
Žice na tistem konektorju moraš nekako ločit. Nato pa porabnike enega za drugim preizkusiti na akumulatorju zaporedno z žarnico. Ko bo žarnica zasvetila s polno močjo si 99% lokaliziral problem. Nato greš naprej ugotavljat kaj je narobe.
L.P.
Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RUros Član


Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26 Prispevkov: 1031 Aktiv.: 4.39
|
Objavljeno: Pon Mar 17, 2008 11:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je bil alarm montiran naknadno, potem bi se najprej osredotočil na alarm, ki je najverjetnješi vzrok tega. Ker motor ima drugače vezano vse preko ključavnice, katera pa je bila čez zimo verjetno izklopljena, in je edina možnost, da je alarm praznil akumulator, ker je vezan direktno na akumulator. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
krneki10 Član

Pridružen-a: Sre 20 Jun 2007 12:41 Prispevkov: 85 Aktiv.: 0.39
|
Objavljeno: Pon Mar 17, 2008 11:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
No, bom poskusil. Pa si 100% prepričan, da bo takšna žarnica nadomestila varovalko? Da se mi ne bi slučajno kaj uničilo, ker skurilo mi je 10A varovalke...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kosmit Član

Pridružen-a: Ned 01 Maj 2005 13:27 Prispevkov: 103 Aktiv.: 0.43 Kraj: N.G.
|
Objavljeno: Tor Mar 18, 2008 12:15 am Naslov sporočila: |
|
|
Če vežeš žarnico 12V 20 W bo tok približno 1.66Ampera maximalno. Lahko pa bi bil tok kaj večji če bi bila temperatura žarilne nitke manjša. Žarnica ti v bistvu omeji tok in hkrati ti služi za indikacijo da nekaj ni dobro.
L.P.
Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|